Isäpuoli koskettelee

Isäpuoli out

Eli siis olen 13 vuotias tyttö, vanhemmat eros puoli vuotta sitten ja äiti löysi uuden miehen. Se on kiva ja lempee ja rikas ja antaa lahjoja.... MUTTA täs lähiaikoina se on kayttäytyny vähä pelottavasti, koska se koko ajan vahtaa ja alkanu jo kosketteleenki. Eilenki ku se tuli reissusta ja mä ja sisko mentiin halamaan sitä, nii sit ku se otti mut halauksen kohteeksi, se puristi mun persettä. Se oli ihan kamalaa. Tavallaan se oli huvittavaa mutta sit mietin että entä jos se pahentuu. Yks päivä ku mulla oli uus paita päällä, jossa oli erittäin iso kaulus nii se sano että ihana paita ja tuli kattoon lähempää. Ei paitaa vaan rintoja. Se oli jo kammottavaa.'
Sit ku mä istuin sen polvella, sillee että jalat oli molemmin puolin sen jalkaa, nii se sillee hytkytti sitä polveensa. Se otti vähä kipeetä alapäähän. Sanoin että mä lähen ny mut se ei päästäny mua ja otti lantiosta kiinni ja jatkoi kovempaa. Oltiin siis kahestaan olohuonees. Ja sit näin että sillä seiso nii sanoin että nyt on pakko mennä tai myöhästyn nii se päästi jalöi mua perseelle. Kun käännyin kattomaan sitä, nii se vaa nuoli huuliaan. Mua alko jo pelottaan.
helppiii!!

10

1001

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nopea...

      Kerro äidillesi - Ja Heti!!

      • Isäpuoli out

        Vähä mä oon tyhmä! Miks mä en oo tajunnu äitille kertoa?! Kerron sille heti kun se tulee kotiin!


    • inhottavaa hyi hyi

      Tuolla isäpuolella on kyllä pahat mielessä. Älä missään tilanteessa istu hänen sylissä. Käyttää kohta ja jo nytkin teitä seksuaalisesti hyväksi.

    • Huhhuh!

      Herranjestas! Kerro heti äitilles!

    • Hei "Isäpuoli out"!

      Olen samaa mieltä muiden vastaajien kanssa, että sinun tulisi kertoa äidillesi heti. Isäpuolesi käytös ei ole hyväksyttävää ja se on seksuaalista häirintää.

      Jos et voi kertoa äidillesi niin keskustele asiasta vaikkapa terveydenhoitajan tai kuraattorin tai opettajan kanssa.

      Sinun ei pidä suostua isäpuolesi kosketeltavaksi. Isäpuolesi toimii todella väärin tässä.

      Terveisin,

      Nettisaapas/ Toni

    • !!!!!!!!!!!

      KERRO HETI ÄIDILLES!

    • :(I):

      kerro minulle heti!

    • sylilapsi 13v

      No vähä nyt ihmetyttää miks 13v menee istumaan "setän" polvelle, jos tuo nyt sitten oli totta.

    • voisaatana

      Tollaset sairaat eka hakataan sitten jos ei tajuu niin sitte hakataan sairaala kuntoon jossen jälkeen ei ymmärrä niin polvet paskaksi eikä vieläkään?!? Sitte takakonttiin ja lähin ladon taakse ja nappi otaa
      Oma mielipide on tämä.t13poika

      • joonasss

        Oot vaa kade kun et saa pillua :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      132
      948
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe