Eli siis olen 13 vuotias tyttö, vanhemmat eros puoli vuotta sitten ja äiti löysi uuden miehen. Se on kiva ja lempee ja rikas ja antaa lahjoja.... MUTTA täs lähiaikoina se on kayttäytyny vähä pelottavasti, koska se koko ajan vahtaa ja alkanu jo kosketteleenki. Eilenki ku se tuli reissusta ja mä ja sisko mentiin halamaan sitä, nii sit ku se otti mut halauksen kohteeksi, se puristi mun persettä. Se oli ihan kamalaa. Tavallaan se oli huvittavaa mutta sit mietin että entä jos se pahentuu. Yks päivä ku mulla oli uus paita päällä, jossa oli erittäin iso kaulus nii se sano että ihana paita ja tuli kattoon lähempää. Ei paitaa vaan rintoja. Se oli jo kammottavaa.'
Sit ku mä istuin sen polvella, sillee että jalat oli molemmin puolin sen jalkaa, nii se sillee hytkytti sitä polveensa. Se otti vähä kipeetä alapäähän. Sanoin että mä lähen ny mut se ei päästäny mua ja otti lantiosta kiinni ja jatkoi kovempaa. Oltiin siis kahestaan olohuonees. Ja sit näin että sillä seiso nii sanoin että nyt on pakko mennä tai myöhästyn nii se päästi jalöi mua perseelle. Kun käännyin kattomaan sitä, nii se vaa nuoli huuliaan. Mua alko jo pelottaan.
helppiii!!
Isäpuoli koskettelee
10
1001
Vastaukset
- Nopea...
Kerro äidillesi - Ja Heti!!
- Isäpuoli out
Vähä mä oon tyhmä! Miks mä en oo tajunnu äitille kertoa?! Kerron sille heti kun se tulee kotiin!
- inhottavaa hyi hyi
Tuolla isäpuolella on kyllä pahat mielessä. Älä missään tilanteessa istu hänen sylissä. Käyttää kohta ja jo nytkin teitä seksuaalisesti hyväksi.
- Huhhuh!
Herranjestas! Kerro heti äitilles!
Hei "Isäpuoli out"!
Olen samaa mieltä muiden vastaajien kanssa, että sinun tulisi kertoa äidillesi heti. Isäpuolesi käytös ei ole hyväksyttävää ja se on seksuaalista häirintää.
Jos et voi kertoa äidillesi niin keskustele asiasta vaikkapa terveydenhoitajan tai kuraattorin tai opettajan kanssa.
Sinun ei pidä suostua isäpuolesi kosketeltavaksi. Isäpuolesi toimii todella väärin tässä.
Terveisin,
Nettisaapas/ Toni- !!!!!!!!!!!
KERRO HETI ÄIDILLES!
- :(I):
kerro minulle heti!
- sylilapsi 13v
No vähä nyt ihmetyttää miks 13v menee istumaan "setän" polvelle, jos tuo nyt sitten oli totta.
- voisaatana
Tollaset sairaat eka hakataan sitten jos ei tajuu niin sitte hakataan sairaala kuntoon jossen jälkeen ei ymmärrä niin polvet paskaksi eikä vieläkään?!? Sitte takakonttiin ja lähin ladon taakse ja nappi otaa
Oma mielipide on tämä.t13poika- joonasss
Oot vaa kade kun et saa pillua :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 132948
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514