tehoputki

dööpimän

Morjensta!!
Mulla on derbi drd evo, ja nyt on alakanu tehoputket kiinnostaa. Kovin iso ääni ei sais olla, eikä tarvi mikään maailman tehokkain olla. Oliskohan metrakit thrower hyvä? Muita derbiin sopivia putkia saa ehotella. Sitten vielä sen verran että mikähän ois sopivan kokone suutin? 85 vai laittasinko 90?
Kysymys oli asiallinen joteb TOIVON saavani asiallisia vastauksia, mutta tämähän on Suomi24 :D

3

335

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pappaduupaadababa

osta thrower, se on hiljane mut ei oo kyl tehokas. itelläni metrakit pro race putki... tyhjä vakioputki on myös melkee sama ku thrower(eli paskoja kummatkin mut kyl se veroille menee) gianelli ja enox on parempia, enox on hiljasempi ku gianelli, mutei oo iha nii tehokas. gianelli on äänekkäin ja tehokkain, toisena tulee enox ja sit thrower. suutin on täysin mopokohtainen, joten sitä ei voi kukaan sanoa, itselläni oli vakiosuutin 90(joka ei ollut oikea, edellinen omistaja säätäny jotai. oikea vakiosuutin mulla olis ollu joku 80), teharin kanssa tartten 124 suuttimen.

• HAHHHAAHAH LEIPOO

Työnnä vakioputket ja kaiken maailman DERB:it ja muut paskat perseeseen vittu ja osta saatana ES. JOS MOPOMAKSAA VAIK 1234 EUROO NI SIL SAA JO YLI SATA LAVAA ES VAI MITÄ VITUN LAATIKKOJ NE ON

• ohckakkosen kautta k

osta turbokit se on hiljasin putki ja suutin 98

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      153
      11031
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      53
      5269
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      45
      2483
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      31
      2169
    5. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1731
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      42
      1594
    7. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      31
      1280
    8. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      35
      1206
    9. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      6
      956
    10. Daniel Nummelan linjapuhe 2025

Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo
      Luterilaisuus
      98
      952
    Aihe