Seurustelin yhden pojan kanssa tossa viime talvena.Ennen sitä tunnettiin jo pari vuotta,ja meillä oli aina jotain pientä juttua.Meillä meni hyvin,ja olin tosi onnellinen.Kuitenkin eräänä päivänä hän päätti että juttumme on ohi.Menin aivan rikki,itkin ja itkin.En millään pystynyt päästämään irti.En millään.Tämän jälkeen hän alusi uudestaan kokeilla,ja tottakai suostuin.No sitten hän menikin tapaamaan erästä tyttöä,ja suutuin siitä.Hän kuitenkin väitti että he ovat vain ystäviä,ja annoin jutun olla.Sitten sain tietää että he ovatkin yhdessä!kamalaa.Jätin tämän pojan sitten.Sen jälkeen hän taas kinui minua takaisin.Tottakai otin hänet takaisin.Koska olen tyhmä.Olin niin koukussa häneen,että meinasin tulla hulluksi.Ei mennyt kuin viikko,kun hän ei yhtäkkiä tiennytkään mitä haluaa.Hän halusi olla kanssani,mutta toisaalta taas ei.Olin niin raivona ja itkuinen silloin.Sydämeni oli aivan rikki.No,tämän jälkeen me näimme usein ja hän aina antoi jonkun pusun,ja ihmettelin että miksi?olimmehan vain ystäviä!?sitten hän alkoi kertomaan kuinka hän vihaa elämää ja että aikoo tappaa itsensä.En ymmärtänyt.Vaikka kuinka yritin auttaa,hän ei kuunnellut minua.Kun hän oli tarpeeksi kauan selitellyt sitä paskaa mulle,laitoin stopin.Sanoin ettemme voi enään nähdä.Koska en voinut auttaa häntä.Ja hänkin oli vain aiheuttanut harmia mulle.Eräänä päivänä hän soitti mulle illalla,ja kertoi olevansa meidän pihalla.Menin sinne,ja hän kertoi että hän on löytänyt itselleen uuden tytön.Miksi ihmeessä hän tuli mulle siitä kertomaan noin kasvokkain!?halusiko hän vain lisää pahaa oloa mulle?
Olihan mulla vielä vahvoja vihan/rakkauden tunteita häntä kohtaan.
Sitten tämä juttu loppu,kuin seinään.En pitänyt yhteyttä häneen.Eikä hän minuun.Olin onnellinen.
Yhtäkkiä hän tuli taas esiin jutuillaan."saatanan täydellinen itsekeskeinen teini" "anteeks et haukuin" "elämä on helvettii" "tapan itteni" "kaikki asiat on ihan perseestä".Tälläisiä juttuja hän alkoi heittää mulle.En antanut hänen enään tulla sanomaan mulle mitä vain,ilman seurauksia.Haistatin pitkät,ja sanoin et älä tuu mulle enää selittää yhtään mitään.Hänellä on edelleen tyttöystävänsä,ja olen unohtanut hänet tunnepohjalla.Tunnen pelkkää vihaa ja säälitä häntä kohtaan.Vieläkin hän yrittää jotenkin tulla selittämään mulle jotain.Mutta en ota niitä kuuleviin korviini.Keskittyis vain tänhetkiseen tyttöönsä.
Joo...tässä oli tää mun tosi mielenkiintoinen tarina... :/
sekopää
1
314
Vastaukset
mutta sangen järkevä. Niinhän se on, että elämä opettaa. Leikit tulella ja poltit itsesi niin monta kertaa että opit kaihtamaan tulta.
Olet sinnikäs ja pääsit yli vaikka varmasti tuntui että nyt tuli maailmanloppu. Jos juttusi oli totta, etkä ole feikki, uskallan sanoa tuntevani hienoista ylpeyttä puolestasi.
Tää eksäsi on kypsymätön tapaus, ei kertakaikkiaan tiedä mitä haluaa. Hieno juttu että laitoit hommalle stopin, pakotit häntäkin tekemään päätöksiä. Yleensä sieltä juuri tulee sellaisia juttua että tapan itseni ym. mutta en ole kuullut vielä ainoatakaan tapausta että niin olisi käynyt. Pelkkää huomion hakua selkokielellä.
Kuulostat fiksulta tytöltä ja olet taas yhtä kokemusta rikkaampi. Pidä huolta ystävistäsi ja opasta, jos he joutuvat samanlaiseen loukkuun. Tsemppiä! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062511Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141423- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011134Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938