Deitti-palstoja ?

Linkkejä Odotellessa

Meitä kainaloon haluavia taitaa olla paljonkin täällä.
Onko teillä kokemusta deittipalstoista? Olen miettinyt, mitä kannattaisi kokeilla. Minulla oli pitkään suomi24 deittiprofiili, mutta ei sieltä löytynyt. Parit treffit, mutta ilman kipinää. Jotkut oli tosi ikäviä, kun kirjoitin ettei kiinnosta. Yritin olla kohtelias
Jos tykkää matkustaa ka liikkua maailmalla, on vaikea keksiä yhteistä tekemistä vain kotisohvalla televisiota katsovan kanssa.

67

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • treffit jatkuvat

      Suomi24.fi oli meidän juttu. Taidettiin olla yhteensä neljä viikkoa siellä.

    • tämmöstä tälläkertaa

      Jokin aika sitten oli mukava chäti kaikille ikäluokille, sinne sai mennä anonyyminä jutteleen mukavia,
      moni ilta meniki rattoisasti siellä jutusteluun kivojen papparaisten ja mummojen kanssa,
      MUTTA joku ääliö alko vaatia rekisteröintiä,
      ja yksinkertanen suomi 24 kun on, pisti rekisteröinti pakon, joten sieltä karsiutui eniemistö mukavista juttukavereista pois,
      suomi 24 saisi paluttaa chäti juttu tuvat takasi jonne anonyyminä voisi mennä jutteleen elämän ilosta, surusta, ikävästä toisen luo,
      suomi 24 teki karhun palveluksen monelle yksinäiselle ihmiselle,
      saisi hävetä tekoaan,
      suomi 24 osottautui tyhmäksi, EI sosiaaliseksi juttu nurkaksi, kuten olisi toivonu,
      onneksi on nämä sivustot vielä olemassa, jonne anonyyminä voi kirjoitella mielipiteitään, jopa joskus jutella jos sattuu saman henkinen palstalle,

      hartain toive on että suomi 24 palauttaa chäti nurkan kaikille ikäsarjoille ILMAN pakko rekisetöintiä,,

      • -----

        Sehän oli aikoinaan täyttä peetä.

        Ei kinosta paikka.


      • muuten ei kukaan

        viitti mennä sinne jutteleen,,, KUULUUKO suomi 24 HALOO,,,



        takasi on saatava chät huone kaikille ikäsarjoilla, ANONYYMINÄ,,


      • mikä osoite?????

        Siis mitä sivustoja on?


      • OLITPA TYHMÄ !
        ----- kirjoitti:

        Sehän oli aikoinaan täyttä peetä.

        Ei kinosta paikka.

        -------

        SINÄKÖ SE ÄÄLIÖ OLIT joka vaati rekantumista CHÄTTIIN,,


      • ----
        OLITPA TYHMÄ ! kirjoitti:

        -------

        SINÄKÖ SE ÄÄLIÖ OLIT joka vaati rekantumista CHÄTTIIN,,

        Katsohan peiliin, siellä se löytyy! Rekantumiset ei kinosta sinne eikä tänne.


      • Isoturri
        muuten ei kukaan kirjoitti:

        viitti mennä sinne jutteleen,,, KUULUUKO suomi 24 HALOO,,,



        takasi on saatava chät huone kaikille ikäsarjoilla, ANONYYMINÄ,,

        En ole aikoihin käynyt chatissä, mutta ne muutamat kerrat joita kävin ikäryhmä-chatissä 60 , niin aina joku 3-kymppinen tuli juttelemaan. En mä mikää puuma ole vaikka jutella kai voi minkä ikäisen kanssa tahansa.
        Mutta onko siellä oikeasti 50 ja 60 ihmisiä vai vain näitä nuorukaisia?
        Ei se kirjautuminen haittaa. Mitä sillä on väliä? Sinnehän voi hankkia ihan oman nikkinsä pelkkää chattailyä varten jos ei sillä nikillä halua olla siellä, jolla palstoille kirjoittelee. Vaikka Isoturri-nikillä;DDD


    • ilmasto on ---

      ilmasto on kuin linnunmaitoa, ihanaa,, sinne nyt joukolla,,,





      onhan siellä ihania lomakohteita, mennään niihin täyshoitoon,

      • heh heh,,,

        taisi mennä väälläälle alotukselle, nooh haitanneeko tuo, arvaan borttugalista on kysymys,,


      • :))))
        heh heh,,, kirjoitti:

        taisi mennä väälläälle alotukselle, nooh haitanneeko tuo, arvaan borttugalista on kysymys,,

        Mikä helvatta on borttugali? :))))


      • P. Aukinen

        Joo, mutta millä rahalla? Pihvaatkos koko lössin?:)))


    • 12-11

      Kyll...kaikill kielil he.he. kuumii ol he,ehe,

    • oi, mistä, mistä?

      Aloitus kyselee linkkejä ja kokemuksia?

      Kuka uskaltaa kertoa?
      Minne kannattaisi laittaa ilmoitus, jos etsii keskustelukykyistä ja maailmaa avoimin silmin katselevaa kumppania?

      • EipäKiinnostaEnää.

        Ehkä kannattaa laittaa ilmoitus jonnekin ET-lehden nettipalstalle. Siellä on kai joku seuranhakuilmoituspalsta. Näille Suomi24-palstoille ja muille ei kannattane, koska samat pärstät ja ilmoitukset niillä pyörii vuodesta toiseen. Eivät taida olla kovin tosissaan, ainakaan näillä kymmenillä monetkaan?!

        Joskus minäkin kävin niillä ja oli oma profiili, vaan tyhjän saa pyytämättäkin.

        Toivon sun onnistuvan. Ole avoimin mielin ja muista, että kaikki ei ole sitä, miltä näyttää!


    • Paloma.se.co

      Otin pois viestini koska olin maininnut jotain saitteja. Me tavattiin Lutusen kanssa deittipalstoilla ihan ensiksi , mutta koska asuimme niin lähellä ei seurustelusta tullut kuitenkaan mitään etäisjuttua, vaan tutustuimme irl jo parin viikon päästä ensi kontaktista ja sitten se on rullannut nätisti nyt jo kaksi vuotta.

      • äijä.

        Mahtavaa ja mukavaa ja kivaa, Paloma.......:)


      • äijä. kirjoitti:

        Mahtavaa ja mukavaa ja kivaa, Paloma.......:)

        Joo enmä sillä että haluan kauheesti hehkuttaa...vaan ihan vaan kannustukseksi muille kainaloon kaipaaville....ja mä en edes tiennyt kaipaavani minnekään ;)


      • äijä.
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Joo enmä sillä että haluan kauheesti hehkuttaa...vaan ihan vaan kannustukseksi muille kainaloon kaipaaville....ja mä en edes tiennyt kaipaavani minnekään ;)

        Olen aika varma siitä,et kaikki ihmiset kaipaa sitä "kainaloa" tms., toiset vain tiedostavat sen voimallisemmin tunnetasolla kuin toiset....iho kaipaa ihoa...


    • kainoloinen

      Kun tarpeiksi kauan on kaivannut ja jäänyt ilman se kaipuu haihtuu, hävää kuin muutkin houreet. Ihmisestä tulee itseriittoinen.
      Silloin kun jouduin avioliitossa yksin oli ikävä ja tuska kauhea. Kymmenen vuoden yksinäisyyden päätin eroon. Löytyi niitä kainaloita mutta ei koskaan mitään oikeaa, pysyvää. Muutakin apua olisin kaivannut ja vahvaa olkapäätäkin joskus. Nyt olen voiton puolella, lapset aikuisia. En tarvitse enää ketään enkä mitään.

    • Uskokaa tai älkää, niin olen minäkin kerran kokeillut.
      Vasta-puolessa ei ollut pienintäkään vikaa, mutta minä en tainnut olla vielä
      valmis.
      Oli helppoa tehdä tuo johto-päätös.
      Milloin sitten?
      Siihen en johto-päätöstä löytänyt vieläkään.
      Jos ulko-näkö lasketaan pois, niin olen aikasti varma että ihastukset ovat
      suht'koht' harvinaisia.
      Rakastuminen siis lähes mahdotonta.
      Kainalon kaipuu, ilman havaittavaa syytä on erikoinen ilmiö.
      Luulen tuon oireen olevan samaa sukua kuin uskotteleminen että on lihavana
      onnellinen.
      Ainakin selityksiä on yhtä paljon.

      Viittaan myös aikaisempaan kommentiini tätä liippaavasta aloituksesta.
      AH! yhdestä niin monista.
      "Puolisoni on paras ystäväni"
      Tuo on yksi maailman kammottavimmista lauseista.

      Eli deitti-palstat ovat täysin turhan-päiväisiä aikuiselle ihmiselle.

      H.

      • Ihmiset ovat niin erilaisia ja heidän ajatuksensa ovat kuin viidakko. Sinä kaipaat antagonismia sekä yksityiselämässäsi että täällä palstalla. Antagonismi ruokkii ja viihdyttää sinua ja pahinta mitä sinulle voisi käydä olisi että löytäisit jonkun lutusen jonka kanssa voisit olla parisuhteessa ja joka olisi sitten vielä paras ystäväsi, koska juuri tuo ystävyys on se mikä eniten sitoo ihmisiä toisiinsa. Ei kuohuvat tunteet, ei intohimo, ei mikään fyysinen kaipaus sido ja edesvastuuta yhtä paljon kuin ystävyys.

        Niin kauan kun et ole valmis ottamaan vastaan toista ihmistä ystävänä olet tuomittu olemaan yksin.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Ihmiset ovat niin erilaisia ja heidän ajatuksensa ovat kuin viidakko. Sinä kaipaat antagonismia sekä yksityiselämässäsi että täällä palstalla. Antagonismi ruokkii ja viihdyttää sinua ja pahinta mitä sinulle voisi käydä olisi että löytäisit jonkun lutusen jonka kanssa voisit olla parisuhteessa ja joka olisi sitten vielä paras ystäväsi, koska juuri tuo ystävyys on se mikä eniten sitoo ihmisiä toisiinsa. Ei kuohuvat tunteet, ei intohimo, ei mikään fyysinen kaipaus sido ja edesvastuuta yhtä paljon kuin ystävyys.

        Niin kauan kun et ole valmis ottamaan vastaan toista ihmistä ystävänä olet tuomittu olemaan yksin.

        "Paloma.se.co"

        Tuomittu olemaan yksin.
        Tuo on minustakin lähinnä sitä johto-päätöstä mitä yritän löytää.
        Onneksi se ei ole kohdallani kuitenkaan lääkärin tekemä diagnoosi.
        Joten minulla saattaa olla vielä vähän toivoakin.
        Oliskohan jossain joku joka myös tykkää ryystää Spagettia äänekkäästi?

        H.


      • Paloma.se.co
        hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Tuomittu olemaan yksin.
        Tuo on minustakin lähinnä sitä johto-päätöstä mitä yritän löytää.
        Onneksi se ei ole kohdallani kuitenkaan lääkärin tekemä diagnoosi.
        Joten minulla saattaa olla vielä vähän toivoakin.
        Oliskohan jossain joku joka myös tykkää ryystää Spagettia äänekkäästi?

        H.

        Deittipalstoilta? Kuten sanoin, it's a jungle out there. Mutta en usko lainkaan etteikö sinunkin sorttisia siellä olisi. Sinulla on kyllä yksi paha handicap ja se on tuo ystävyyden kammoksuminen. Mutta mistä minä tiedän kun en liiku viidakossa.jospa se kuhisee muitakin jotka haluavat vain osan paketista.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Deittipalstoilta? Kuten sanoin, it's a jungle out there. Mutta en usko lainkaan etteikö sinunkin sorttisia siellä olisi. Sinulla on kyllä yksi paha handicap ja se on tuo ystävyyden kammoksuminen. Mutta mistä minä tiedän kun en liiku viidakossa.jospa se kuhisee muitakin jotka haluavat vain osan paketista.

        "Paloma.se.co"

        Minähän OLEN ylettömän ystävällinen.
        Kaikki aina tykkäävät kun minä halin.
        Ja minä halin kaikkia aloituksiakin.
        Kommenteista puhumattakaan.
        Melkein teki mieleni raapustaa pahvinen kyltti: Ilmaisia haleja!
        Ja lähteä viidakon uumeniin.
        Mutta sitten aloin ajattelemaan käärmeitä.
        Kaikenlaisia kuristajia ovat ne.
        Loispa luonto minulle oman Puudeli-kuristajan.

        H.


      • Fakta homma

        No mitäs sinne mennään puoliraakileena? Kannataisi kypsyä ensin :)


      • eletään tänään!
        Fakta homma kirjoitti:

        No mitäs sinne mennään puoliraakileena? Kannataisi kypsyä ensin :)

        Jos jää tässä iässä odottelemaan kypsymistä, voi päätyä hautaan ennen kuin on alkanut oikeasti elää.


    • Hei kun keikuskelen

      Taidan nyt saada leiman otsaani. Semmosen "Tollous"-leiman.
      Mutta koska kovasti oppilaillenikin aina mainostan, että jos vaan ei jotakin asiaa tiedä, niin AINA pitää rohkeasti kysyä.
      Hyvin omituisia ja hassuja kysymyksiä oon saanutkin korvillani vastaanottaa.
      En ole kuitenkaan koskaan nauranut kysymyksille, vaan oon vastannut mahdollisimman asiantuntevasti.

      Mun kysymyksiin saatte nyt nauraa. Jos naurattaa siis.

      Kun en ole koskaan ollut missään kuunaan ikinä ja milloinkaan Deitti-palstoilla, niin on luonnollista, että en voi tietää semmosesta mitään.

      Ja sen johodsta nyt niitä kysymyksiä laitan:

      Millä tavalla se eroaa esim. tästä palstasta?
      Onko se niin, että sinne mennään kirjottamaan "Hei saanks mä tulla kainaloon" tai "Hei vaan, ooks mun kaa" tai "Kuka tulis mun seuralaiseksi?" vai mitä sielä puhutaan???

      Sitte semmonen kysymys, että keskustellaanko sielä vaan yhden ihmisen kanssa? Mistä se yks ihminen sitten tulee :)
      Ja jos jonkun kans keskustelee ja hokaa, että ei heeevetti sentää toihan on ihan tosi ällö, niin eihän semmosta voi sanoa, niin pitääkö sit lähtee veks, vaikka haluais sitten kokeilla juttelua jonkun Muun kanssa. Mistä se Muu sitten tulee? Jep, Heh heh, sanoinhan, että saatte nauraa.

      Siis, mikä systeemi siellä?

      Käviskö tämmönen sinne: "Hei yli 180 senttiset miehet. Urheilulliset etusijalla. Eläinrakkaat siitäkin vielä etusijammalla, mutta kroppa olis hyvä, jos se olis jollakin muotoa tiukka ja voimakas, semmonen katseltava junou".

      Minusta vähän tuntuu siltä, että tommoset sivustot eivät ole mun juttuja.
      Eikä tunnu yhtään siltä, että huvittais jonkun kainaloon. Vieraan ihmisen kainalo ei tunnu yhtään houkuttelevalta.

      • "Hei kun keikuskelen"

        Lyhyt-sanaisesti, anteeksi. :)
        Deitti-palstat saivat alkunsa tanssi-lavojen tyttö-seinustoilta.
        Joku nörtti huomasi saman-kaltaisuuden.
        Ja tässä sitä nyt ollaan.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Hei kun keikuskelen"

        Lyhyt-sanaisesti, anteeksi. :)
        Deitti-palstat saivat alkunsa tanssi-lavojen tyttö-seinustoilta.
        Joku nörtti huomasi saman-kaltaisuuden.
        Ja tässä sitä nyt ollaan.

        H.

        Deittaa mun kaa, niin tuun ampumaan pianistia.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        Deittaa mun kaa, niin tuun ampumaan pianistia.

        H.

        Nii, ja muistaakseni ensimmäiset deitti-palstat olivat pohja-väriltään harmaita,
        kuin hiirulaiset.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Hei kun keikuskelen"

        Lyhyt-sanaisesti, anteeksi. :)
        Deitti-palstat saivat alkunsa tanssi-lavojen tyttö-seinustoilta.
        Joku nörtti huomasi saman-kaltaisuuden.
        Ja tässä sitä nyt ollaan.

        H.

        Ainoona erona on että nyt ne siellä seinänvierustalla seisoskelee pilvin oimein kontaktihaluisia miehiä....ja tytöt on vauhdissa ;)


      • Heikun, se kainalovaihe tulee sitten joskus pitemmällä jos tulee. Mutta, mun ensimmäinen repliikki lutuselle oli chattiosastolla "Onks potut jo maassa?" Se poikkesi niin suuresti kaikkien muiden frouvien liirumlaarumista että herätti kiinnostusta.

        Eli voin kertoa sinulle miten se deittisaitti mistä me löysimme toisemme toimii. (Huom. se poikkeaa tosi paljon tästä palstasta). Ekaks siihen liitytään ja sitten tehdään profiili, laitetaan yleensä etunimi tai sitten joku tekastu. Minä, koska en ollut tosissani, laitoin vain aivan pakolliset tiedot ja yhden suht. uuden kuvan. Sen jälkeen alko tapahtumaan: yhteydenottoja alko tulla mun e-mailiin etupäässä mun kriteerit täyttäviltä miehiltä (all 100 kilsaa välimatkaa, ei-varattu jne.) sekä ruotsalaisilta, ruotsinsuomalaisilta ja muiltakin siirtolaisilta. Sitten voi alkaa chattaileen jonkun kaa joka on susta kiinnostunut (sujuu parhaiten yhden kaa kerrallaan, mutta jos on oikeen nopee kirjottaan niin miksei voi avaa useita ikkunoita) sitten voi selaa kuvia ja profiileja ja laittaa niitä järjestykseen "ei ainakaan toi"..."Hmmm mahdollisuus...." "Juu tohon haluan tutustua..." se on vähän sellasta kevytmielistä leikkiä ei tarvi ottaa kuolemanvakavasti.

        Mulle kone tarjos tota lutusta joka oli kai nähnyt mun ekaks ja kirjottanut...."hmmmmm...mikäs ei...." ja en edes muista kumpi otti sitten oma-aloitteisesti yhteyttä, mutta ihan tavallisia arkijuttuja me juteltiin ja ei me mitään kainaloista puhuttu, mutta kahden viikon jälkeen se soitti mun ovikelloa ja sen jälkeen en ole pässyt eroon :)))


      • Hei kun keikuskelen
        hunksz kirjoitti:

        Nii, ja muistaakseni ensimmäiset deitti-palstat olivat pohja-väriltään harmaita,
        kuin hiirulaiset.

        H.

        "hunksz"

        Kuule nyh, kyllä minä ihan tosissani näitä kysymyksiä teen.
        En ole havainnut, että olisit vastannut noihin minua kalvaviin epätietoisuuksiin.

        Jos nyt saan selittää, mikä ihmetyttää.

        Jos esim. meen ravintolaan, niin ravintolasalissa näen Kerralla kasan miehiä eri puolilla norkoilemassa. Sitähän voi ikäänkuin ohitella vaihvihkaa niitä miehiä, jotka ikäänkuin viehättävät omaa silmää. Voi nuuhkasta miehen tuoksua ja joko ihtekseen tuumia, että Yäk tai sitten nuuhkasta toisen kerran ja todeta, että no joo, ei paha ei paha. :)

        Tai jos menee vaatekauppaan, niin sielähän ne kaikki vaatteet roikkuu näkösällä. On mistä valita.

        Ja nyt asiaan:

        Jossakin tommosessa Deittijutussa, niin jos alkaa eri miehiä tapaileen, niin siihenhän suttaantuu ihan kauheesti aikaa. Maanantaina hää, tiistaina se, keskiviikkona toi jne... Pahimmassa tapauksessa ei ehdi tehdä mitään muuta ku tapailla miehiä. Ja kun he oletettavasti ovat semmosia, että ei kolahda, niin se on vieläkin turhauttavampaa.
        Se on prosenttuaalisesti NIIN pieni mahdollisuus, että joku mies olis semmonen, että minä ihastuisin, että en kertakaikkisesti viitsisi ryhtyä moiseen miesetsintään.

        Ja yks asia kans, että hyvälle tuoksuva, fiini sivistynyt mies löytää varmasti jostakin muualta kainaloonsa tunkijan. Poikkeuksia varmaan on, toki, mut noin periaatteessa on pikkunen hytinä takaraivossa, että tommosilla palstoilla on (ehkä) himpunverran omituisia ihmisiä. Voin olla väärässäkin tietysti. Hytinä kuitenkin on.


      • Hei kun keikuskelen kirjoitti:

        "hunksz"

        Kuule nyh, kyllä minä ihan tosissani näitä kysymyksiä teen.
        En ole havainnut, että olisit vastannut noihin minua kalvaviin epätietoisuuksiin.

        Jos nyt saan selittää, mikä ihmetyttää.

        Jos esim. meen ravintolaan, niin ravintolasalissa näen Kerralla kasan miehiä eri puolilla norkoilemassa. Sitähän voi ikäänkuin ohitella vaihvihkaa niitä miehiä, jotka ikäänkuin viehättävät omaa silmää. Voi nuuhkasta miehen tuoksua ja joko ihtekseen tuumia, että Yäk tai sitten nuuhkasta toisen kerran ja todeta, että no joo, ei paha ei paha. :)

        Tai jos menee vaatekauppaan, niin sielähän ne kaikki vaatteet roikkuu näkösällä. On mistä valita.

        Ja nyt asiaan:

        Jossakin tommosessa Deittijutussa, niin jos alkaa eri miehiä tapaileen, niin siihenhän suttaantuu ihan kauheesti aikaa. Maanantaina hää, tiistaina se, keskiviikkona toi jne... Pahimmassa tapauksessa ei ehdi tehdä mitään muuta ku tapailla miehiä. Ja kun he oletettavasti ovat semmosia, että ei kolahda, niin se on vieläkin turhauttavampaa.
        Se on prosenttuaalisesti NIIN pieni mahdollisuus, että joku mies olis semmonen, että minä ihastuisin, että en kertakaikkisesti viitsisi ryhtyä moiseen miesetsintään.

        Ja yks asia kans, että hyvälle tuoksuva, fiini sivistynyt mies löytää varmasti jostakin muualta kainaloonsa tunkijan. Poikkeuksia varmaan on, toki, mut noin periaatteessa on pikkunen hytinä takaraivossa, että tommosilla palstoilla on (ehkä) himpunverran omituisia ihmisiä. Voin olla väärässäkin tietysti. Hytinä kuitenkin on.

        "Hei kun keikuskelen"

        Ettei vaan jäänyt sinultakin johonkin vastaamatta...
        Omituista.
        Noh, Paloma näyttää viestissään olevan ammattilainen.
        Varsin menestynytkin sellainen.
        Joten kyselepä häneltä.
        Se kun on Jämsäläinenkin.
        Eli toiseksi paras.

        H.


      • hunksz kirjoitti:

        "Hei kun keikuskelen"

        Ettei vaan jäänyt sinultakin johonkin vastaamatta...
        Omituista.
        Noh, Paloma näyttää viestissään olevan ammattilainen.
        Varsin menestynytkin sellainen.
        Joten kyselepä häneltä.
        Se kun on Jämsäläinenkin.
        Eli toiseksi paras.

        H.

        Haha kaukana ammattilaisesta. Olin deittipalstalla hieman vajaan kuukauden kaiken kaikkiaan ja juttelin chatissa noin 20 miehen kanssa ...useimmin vain tosi lyhyesti. Miehet haluavat yleensä tavata nopeasti ja se onkin mielestäni hyvä asia koska mitä turhaa venyttelemään sellasia etäisrakkauksia mistä ei ole kenellekään mitään iloa ja meidän aikamme on kallis, vuodet vierivät....


      • Hei kun keikuskelen
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Heikun, se kainalovaihe tulee sitten joskus pitemmällä jos tulee. Mutta, mun ensimmäinen repliikki lutuselle oli chattiosastolla "Onks potut jo maassa?" Se poikkesi niin suuresti kaikkien muiden frouvien liirumlaarumista että herätti kiinnostusta.

        Eli voin kertoa sinulle miten se deittisaitti mistä me löysimme toisemme toimii. (Huom. se poikkeaa tosi paljon tästä palstasta). Ekaks siihen liitytään ja sitten tehdään profiili, laitetaan yleensä etunimi tai sitten joku tekastu. Minä, koska en ollut tosissani, laitoin vain aivan pakolliset tiedot ja yhden suht. uuden kuvan. Sen jälkeen alko tapahtumaan: yhteydenottoja alko tulla mun e-mailiin etupäässä mun kriteerit täyttäviltä miehiltä (all 100 kilsaa välimatkaa, ei-varattu jne.) sekä ruotsalaisilta, ruotsinsuomalaisilta ja muiltakin siirtolaisilta. Sitten voi alkaa chattaileen jonkun kaa joka on susta kiinnostunut (sujuu parhaiten yhden kaa kerrallaan, mutta jos on oikeen nopee kirjottaan niin miksei voi avaa useita ikkunoita) sitten voi selaa kuvia ja profiileja ja laittaa niitä järjestykseen "ei ainakaan toi"..."Hmmm mahdollisuus...." "Juu tohon haluan tutustua..." se on vähän sellasta kevytmielistä leikkiä ei tarvi ottaa kuolemanvakavasti.

        Mulle kone tarjos tota lutusta joka oli kai nähnyt mun ekaks ja kirjottanut...."hmmmmm...mikäs ei...." ja en edes muista kumpi otti sitten oma-aloitteisesti yhteyttä, mutta ihan tavallisia arkijuttuja me juteltiin ja ei me mitään kainaloista puhuttu, mutta kahden viikon jälkeen se soitti mun ovikelloa ja sen jälkeen en ole pässyt eroon :)))

        "Paloma..."

        Kirjoitin sinulle kommentin (tapojeni vastaisesti vieläpä Pitkän kommentin :)
        mutta se ei yksinkertaisesti suostu lentämään palstalle. Se lähettää sitä mun kirjotusta edelleen.

        En jaksa samaa tekstiä ruveta uudestaan väsäämään. Ja saattaahan se putkahtaa jossakin välissä. Minun koneeni näet on sökö. Uusi tietsikka tulee joko tänään tai huomenna (posti).
        Ehkä tämäkään ei tule palstalle. Tämä on NIIIIN hidas vehje, että hermot menee.

        Siihen toiseen viestiin kirjoitin sun Lutusestas, että on mahtavaa kun löysit hänet. Vaikutatte olevanne pihkassa toisiinne :)

        No niin, nyt nähhhhään, onnistuuko lähettäminen.


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Haha kaukana ammattilaisesta. Olin deittipalstalla hieman vajaan kuukauden kaiken kaikkiaan ja juttelin chatissa noin 20 miehen kanssa ...useimmin vain tosi lyhyesti. Miehet haluavat yleensä tavata nopeasti ja se onkin mielestäni hyvä asia koska mitä turhaa venyttelemään sellasia etäisrakkauksia mistä ei ole kenellekään mitään iloa ja meidän aikamme on kallis, vuodet vierivät....

        "Paloma.se.co"

        Jumalien siunausta tuntuu olleen.
        Kuukausi, niin jo on kruunu neitosen koreilla hiuksilla.
        Noin lyhyessä ajassa en ole ikinä päässyt edes harjoittelemaan liiton
        velvollisuuksia.
        Jämsänkoskelaiset ovat niin viisaan harkitsevaisia.

        Jos olisit ollut paljon nuorempi, olisi sinulla varmaan ollut jo kaksi lasta,
        ennen kuin ukko ehtisi edes ovi-kelloa soittamaan :)
        Tai...olikohan?

        yst.

        H.


      • ♡ Nainen Ihanainen ♡
        Hei kun keikuskelen kirjoitti:

        "hunksz"

        Kuule nyh, kyllä minä ihan tosissani näitä kysymyksiä teen.
        En ole havainnut, että olisit vastannut noihin minua kalvaviin epätietoisuuksiin.

        Jos nyt saan selittää, mikä ihmetyttää.

        Jos esim. meen ravintolaan, niin ravintolasalissa näen Kerralla kasan miehiä eri puolilla norkoilemassa. Sitähän voi ikäänkuin ohitella vaihvihkaa niitä miehiä, jotka ikäänkuin viehättävät omaa silmää. Voi nuuhkasta miehen tuoksua ja joko ihtekseen tuumia, että Yäk tai sitten nuuhkasta toisen kerran ja todeta, että no joo, ei paha ei paha. :)

        Tai jos menee vaatekauppaan, niin sielähän ne kaikki vaatteet roikkuu näkösällä. On mistä valita.

        Ja nyt asiaan:

        Jossakin tommosessa Deittijutussa, niin jos alkaa eri miehiä tapaileen, niin siihenhän suttaantuu ihan kauheesti aikaa. Maanantaina hää, tiistaina se, keskiviikkona toi jne... Pahimmassa tapauksessa ei ehdi tehdä mitään muuta ku tapailla miehiä. Ja kun he oletettavasti ovat semmosia, että ei kolahda, niin se on vieläkin turhauttavampaa.
        Se on prosenttuaalisesti NIIN pieni mahdollisuus, että joku mies olis semmonen, että minä ihastuisin, että en kertakaikkisesti viitsisi ryhtyä moiseen miesetsintään.

        Ja yks asia kans, että hyvälle tuoksuva, fiini sivistynyt mies löytää varmasti jostakin muualta kainaloonsa tunkijan. Poikkeuksia varmaan on, toki, mut noin periaatteessa on pikkunen hytinä takaraivossa, että tommosilla palstoilla on (ehkä) himpunverran omituisia ihmisiä. Voin olla väärässäkin tietysti. Hytinä kuitenkin on.

        @Hei kun keikuskelen:

        "mut noin periaatteessa on pikkunen hytinä takaraivossa, että tommosilla palstoilla on (ehkä) himpunverran omituisia ihmisiä."

        Heh. Oikeassa olet!
        Minäkin olen siellä ollut. Kuuluuhan se nyt yleissivistykseen tietää, mitä nettideittailu on. Kävinpä siis kokeilemassa pari kuukautta. Kokeilemaan nimenomaan menin yhtä ennakkoluuloisena kuin sinäkin "Hei kun keikuskelen", enkä uskonut löytäväni mitään mutta oman ikäisiä ja ihan kunnon miehiä siellä oli lähiseudulta ja kauempaakin.
        Ei vaan Sitä Oikeaa minulle. Kyllästyi siihen tyrkyllä kuin kaupan hyllyssä oloon. En jäänyt roikkumaan pitemmäksi aikaa. Siellä monet jää valitsemaan "loppuiäkseen" tai sitten pitävät profiilia ajankulukseen ja käyvät päivittäin tarkistamassa, onko verkkoon tarttunut naisia jotain tai tullut uusia naisia - sen näkee, ketä uusia on kirjautunut esim. omasta maakunnassa.
        Asiattomia viestejä tuli aika vähän ja niihinkin vastasin - huumorilla. Paitsi ulkomaalaisten käännöskoneviesteihin.

        Kurkkia voit tarjontaa:
        Tällä sivulla ylhäällä TREFFIT ♡
        siitä ekaks klikkaat ja seuraavaksi Haku
        Sitten saat ladella vaatimuksiasi miehelle ja
        jos enemmän pääset vaatimaan "Tarkennettu haku" valinnalla
        Sitten näpäät oikeasta alakulmasta mustalta pohjalta "HAE"
        Voit myös hakea esmes pelkällä ikähaarukkakriteerillä, niin ei karsiudu pois sellaiset sulle sopivat herrat, jotka eivät ole profiiliinsa kaikkia kohtia täyttäneet.
        Ulkopuolisena kurkkijana näet vain osan herrojen profiiliinsa paljastamista ominaisuuksista.


      • ♡ Nainen Ihanainen ♡ kirjoitti:

        @Hei kun keikuskelen:

        "mut noin periaatteessa on pikkunen hytinä takaraivossa, että tommosilla palstoilla on (ehkä) himpunverran omituisia ihmisiä."

        Heh. Oikeassa olet!
        Minäkin olen siellä ollut. Kuuluuhan se nyt yleissivistykseen tietää, mitä nettideittailu on. Kävinpä siis kokeilemassa pari kuukautta. Kokeilemaan nimenomaan menin yhtä ennakkoluuloisena kuin sinäkin "Hei kun keikuskelen", enkä uskonut löytäväni mitään mutta oman ikäisiä ja ihan kunnon miehiä siellä oli lähiseudulta ja kauempaakin.
        Ei vaan Sitä Oikeaa minulle. Kyllästyi siihen tyrkyllä kuin kaupan hyllyssä oloon. En jäänyt roikkumaan pitemmäksi aikaa. Siellä monet jää valitsemaan "loppuiäkseen" tai sitten pitävät profiilia ajankulukseen ja käyvät päivittäin tarkistamassa, onko verkkoon tarttunut naisia jotain tai tullut uusia naisia - sen näkee, ketä uusia on kirjautunut esim. omasta maakunnassa.
        Asiattomia viestejä tuli aika vähän ja niihinkin vastasin - huumorilla. Paitsi ulkomaalaisten käännöskoneviesteihin.

        Kurkkia voit tarjontaa:
        Tällä sivulla ylhäällä TREFFIT ♡
        siitä ekaks klikkaat ja seuraavaksi Haku
        Sitten saat ladella vaatimuksiasi miehelle ja
        jos enemmän pääset vaatimaan "Tarkennettu haku" valinnalla
        Sitten näpäät oikeasta alakulmasta mustalta pohjalta "HAE"
        Voit myös hakea esmes pelkällä ikähaarukkakriteerillä, niin ei karsiudu pois sellaiset sulle sopivat herrat, jotka eivät ole profiiliinsa kaikkia kohtia täyttäneet.
        Ulkopuolisena kurkkijana näet vain osan herrojen profiiliinsa paljastamista ominaisuuksista.

        Jaa, tuli toinen mainos.

        H.


      • ♡ Nainen Ihanainen ♡
        hunksz kirjoitti:

        Jaa, tuli toinen mainos.

        H.

        @hunksz:

        Yleissivistyksesi?
        Eikös @hunksz: ole ikuna kikuna nettideittaillut ◒‿◒


      • sivistynyt,
        ♡ Nainen Ihanainen ♡ kirjoitti:

        @hunksz:

        Yleissivistyksesi?
        Eikös @hunksz: ole ikuna kikuna nettideittaillut ◒‿◒

        Sekö kuuluu yleissivistykseen?
        Minusta ei.


      • Hei kun keikuskelen kirjoitti:

        "Paloma..."

        Kirjoitin sinulle kommentin (tapojeni vastaisesti vieläpä Pitkän kommentin :)
        mutta se ei yksinkertaisesti suostu lentämään palstalle. Se lähettää sitä mun kirjotusta edelleen.

        En jaksa samaa tekstiä ruveta uudestaan väsäämään. Ja saattaahan se putkahtaa jossakin välissä. Minun koneeni näet on sökö. Uusi tietsikka tulee joko tänään tai huomenna (posti).
        Ehkä tämäkään ei tule palstalle. Tämä on NIIIIN hidas vehje, että hermot menee.

        Siihen toiseen viestiin kirjoitin sun Lutusestas, että on mahtavaa kun löysit hänet. Vaikutatte olevanne pihkassa toisiinne :)

        No niin, nyt nähhhhään, onnistuuko lähettäminen.

        Mä teen silleen jos viesti jää kelaan että otan siitä nopeesti kopion, päivitän sivun ja liimaan uuden vastauksen tyhjään ruutuun ja klikkaan "MENE" uudelleen ja kyllä ne melkein aina sitten lähtee.


      • ♡ Nainen Ihanainen ♡

      • hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Jumalien siunausta tuntuu olleen.
        Kuukausi, niin jo on kruunu neitosen koreilla hiuksilla.
        Noin lyhyessä ajassa en ole ikinä päässyt edes harjoittelemaan liiton
        velvollisuuksia.
        Jämsänkoskelaiset ovat niin viisaan harkitsevaisia.

        Jos olisit ollut paljon nuorempi, olisi sinulla varmaan ollut jo kaksi lasta,
        ennen kuin ukko ehtisi edes ovi-kelloa soittamaan :)
        Tai...olikohan?

        yst.

        H.

        Me ei kumpikaan oikeen kauheesti niiden jumalien perään, mutta kyllä se kerrasta kolahti kohdalleen ihan niinkuin olis ollut jotain johdatusta. Etenkin kun ottaa huomioon että minua oli kaverit sinne saitille kiusanneet jo pitkään ja lutunen oli juuri päättänyt että nyt riitti suruaikaa ja elämä voittaa. Hän oli myös juuri jäänyt eläkkeelle ja minulla oli vain muutama kuukausi töitä enää jäljellä, joten se vain osui hyvään saumaan.


      • hunksz kirjoitti:

        "Paloma.se.co"

        Jumalien siunausta tuntuu olleen.
        Kuukausi, niin jo on kruunu neitosen koreilla hiuksilla.
        Noin lyhyessä ajassa en ole ikinä päässyt edes harjoittelemaan liiton
        velvollisuuksia.
        Jämsänkoskelaiset ovat niin viisaan harkitsevaisia.

        Jos olisit ollut paljon nuorempi, olisi sinulla varmaan ollut jo kaksi lasta,
        ennen kuin ukko ehtisi edes ovi-kelloa soittamaan :)
        Tai...olikohan?

        yst.

        H.

        Hunkszille vielä, unohdin sanoa.
        Olin nuorena paljon hitaampi ;) Eka miehenikin kaa asuttiin varmaan pari vuotta kimpassa syvästi katolisen suvun kauhuksi ennen kuin hääkellot soivat. Lasten tuloonkin vierähti useampi vuosi hääkellojen jälkeen...mutta en ole enää yhtä nuori ja tunnen että jokainen päivä tätä yhteiselämää on kuin lahja jonka olisin saanut. Ei vanhoilla ole aika odotella....


      • Hei kun keikuskelen
        ♡ Nainen Ihanainen ♡ kirjoitti:

        @Hei kun keikuskelen:

        "mut noin periaatteessa on pikkunen hytinä takaraivossa, että tommosilla palstoilla on (ehkä) himpunverran omituisia ihmisiä."

        Heh. Oikeassa olet!
        Minäkin olen siellä ollut. Kuuluuhan se nyt yleissivistykseen tietää, mitä nettideittailu on. Kävinpä siis kokeilemassa pari kuukautta. Kokeilemaan nimenomaan menin yhtä ennakkoluuloisena kuin sinäkin "Hei kun keikuskelen", enkä uskonut löytäväni mitään mutta oman ikäisiä ja ihan kunnon miehiä siellä oli lähiseudulta ja kauempaakin.
        Ei vaan Sitä Oikeaa minulle. Kyllästyi siihen tyrkyllä kuin kaupan hyllyssä oloon. En jäänyt roikkumaan pitemmäksi aikaa. Siellä monet jää valitsemaan "loppuiäkseen" tai sitten pitävät profiilia ajankulukseen ja käyvät päivittäin tarkistamassa, onko verkkoon tarttunut naisia jotain tai tullut uusia naisia - sen näkee, ketä uusia on kirjautunut esim. omasta maakunnassa.
        Asiattomia viestejä tuli aika vähän ja niihinkin vastasin - huumorilla. Paitsi ulkomaalaisten käännöskoneviesteihin.

        Kurkkia voit tarjontaa:
        Tällä sivulla ylhäällä TREFFIT ♡
        siitä ekaks klikkaat ja seuraavaksi Haku
        Sitten saat ladella vaatimuksiasi miehelle ja
        jos enemmän pääset vaatimaan "Tarkennettu haku" valinnalla
        Sitten näpäät oikeasta alakulmasta mustalta pohjalta "HAE"
        Voit myös hakea esmes pelkällä ikähaarukkakriteerillä, niin ei karsiudu pois sellaiset sulle sopivat herrat, jotka eivät ole profiiliinsa kaikkia kohtia täyttäneet.
        Ulkopuolisena kurkkijana näet vain osan herrojen profiiliinsa paljastamista ominaisuuksista.

        " sydän-Nainen ihanainen-sitte taas sydän"

        Vihoviimeinen yritys naputella palstalle. Tääkään ei tietystikään tuu perille, mutta pitäähän sitä olla se vihoviimeisin kokeilu.

        Kiitos neuvoista.
        En kuitenkaan lähde etsimään mitään miestä. Kun en täältäkään (kotikaupungistani) ole etsinyt. Jos tahtoisin elämääni miehen, niin menisin kaiketi tanssiravintolaan tänne Vaasaan. Siitä on todellakin pitkä aika, kun oon viimeksi ravintolassa ollut. Kun ei huvita, niin ei huvita.

        En "käytä" edes "takaplakkarissa" olevaa miestä, kun hän tahtoisi esitellä koko sukunsa ja mua ei huvita outoja sukuja tapailla:)

        En tiedä sitten myöhemmin, mutta tällä haavaa elämäntilanteeseeni ei sovi seurustelukumppania.

        Jaha, on aika lähettää tää viesti. Halivilivoo vaan, jos tää huutava kone taas vetää kommentin veks.


      • ♡ Nainen Ihanainen ♡
        Hei kun keikuskelen kirjoitti:

        " sydän-Nainen ihanainen-sitte taas sydän"

        Vihoviimeinen yritys naputella palstalle. Tääkään ei tietystikään tuu perille, mutta pitäähän sitä olla se vihoviimeisin kokeilu.

        Kiitos neuvoista.
        En kuitenkaan lähde etsimään mitään miestä. Kun en täältäkään (kotikaupungistani) ole etsinyt. Jos tahtoisin elämääni miehen, niin menisin kaiketi tanssiravintolaan tänne Vaasaan. Siitä on todellakin pitkä aika, kun oon viimeksi ravintolassa ollut. Kun ei huvita, niin ei huvita.

        En "käytä" edes "takaplakkarissa" olevaa miestä, kun hän tahtoisi esitellä koko sukunsa ja mua ei huvita outoja sukuja tapailla:)

        En tiedä sitten myöhemmin, mutta tällä haavaa elämäntilanteeseeni ei sovi seurustelukumppania.

        Jaha, on aika lähettää tää viesti. Halivilivoo vaan, jos tää huutava kone taas vetää kommentin veks.

        @Hei kun keikuskelen:

        ◐‿◐ Kurkkaa nyt edes tarjontaa ◑‿◑


      • Kahden sortin miehiä
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Mä teen silleen jos viesti jää kelaan että otan siitä nopeesti kopion, päivitän sivun ja liimaan uuden vastauksen tyhjään ruutuun ja klikkaan "MENE" uudelleen ja kyllä ne melkein aina sitten lähtee.

        Ei taida mikään adonis olla se sun ukkos?;D
        Onko se ihan terve?

        Yleensähän jos miehet vielä jaksavat tuossa iässä olla naisesta kiinnostuneita, niin joko haluavat hoitajaa ja holhoajaa tai sitten liitävät lerssi soirolla ympäriinsä etsimässä toinen toistaan hehkeämpää naista päästäkseen dippaamaan heteellään emejä.


      • puskaisa
        Kahden sortin miehiä kirjoitti:

        Ei taida mikään adonis olla se sun ukkos?;D
        Onko se ihan terve?

        Yleensähän jos miehet vielä jaksavat tuossa iässä olla naisesta kiinnostuneita, niin joko haluavat hoitajaa ja holhoajaa tai sitten liitävät lerssi soirolla ympäriinsä etsimässä toinen toistaan hehkeämpää naista päästäkseen dippaamaan heteellään emejä.

        Onpa sinulla outo näkemys.
        Minusta kun ihmisellä, naisella ja miehellä, voi olla halipula, johon auttaa vain toinen ihminen.
        Elämäntoveri, kaikessa.
        Mitä outoa seliteltävää siinä on?


      • puskaisa

        En tunne tapauksia. Ja uskon rakkauteen ja rehellisyyteen.
        Niin pöljä minä olen.


      • Kahden sortin miehiä kirjoitti:

        Ei taida mikään adonis olla se sun ukkos?;D
        Onko se ihan terve?

        Yleensähän jos miehet vielä jaksavat tuossa iässä olla naisesta kiinnostuneita, niin joko haluavat hoitajaa ja holhoajaa tai sitten liitävät lerssi soirolla ympäriinsä etsimässä toinen toistaan hehkeämpää naista päästäkseen dippaamaan heteellään emejä.

        Älä höpise.
        Huonot on sinulla tiedot ja taidot siitä miten normaalit ihmissuhteet rakennetaan. No, nauti sinä kaltaistesi seurasta, minä olen tosi tyytyväinen omaan adonikseeni jolla olis ollut vaikka kuinka paljon vientiä, mutta hän valitsi MINUT!!! (Huom. ei poikkeava, eikä tarvtse hoivaajaa ja vielä nuorempikin kuin minä...)


      • Paloma.se.co kirjoitti:

        Älä höpise.
        Huonot on sinulla tiedot ja taidot siitä miten normaalit ihmissuhteet rakennetaan. No, nauti sinä kaltaistesi seurasta, minä olen tosi tyytyväinen omaan adonikseeni jolla olis ollut vaikka kuinka paljon vientiä, mutta hän valitsi MINUT!!! (Huom. ei poikkeava, eikä tarvtse hoivaajaa ja vielä nuorempikin kuin minä...)

        ja tää oli tietenkin kahden sortin miehille tarkotettu......


      • Salainen ihailija
        hunksz kirjoitti:

        Deittaa mun kaa, niin tuun ampumaan pianistia.

        H.

        "hunksz"
        Ajomies älä kiirehdi suotta, pakoon ei pääse kohtaloaan.


    • väliaikainen ratto

      Maksullinen kainalo vois sopia meikälle,ihan koko rahan edestä.

      • Fakta homma

        Nii, ei ainaskaan tarvitsisi epäilä et onkos hää sun kaa vain rahan takia :)


    • Otsikko oli kohdaltani ”lukemisen arvoinen”!

      Minulla on seinäkello. No, joo, monilla on seinäkello, mutta minun onkin erilainen!

      Kello kävi taaksepäin noin viisi vuotta puolisoni kuoleman jälkeen (uudessa asunnossa eka viikon seinälle laiton, ensimmäisen patterin vaihdon jälkeen…). Se oli hassua ja kello sai käydä miten halusi…

      Vuosi sitten kello yllättäen alkoi näyttämään oikeaa aikaa, oikeaan suuntaan käyden!, ilman koskemista siihen vanhaan paristoon! Kello lakkasi käymästä vajaa pari kuukautta sitten ja vaihdoin sen omituisen patterin – taas kello juoksee väärään suuntaan!!!

      Olisiko jo aikani, vai olisinko jo myöhässä!?

      Voisinko ajatella/mielikuvitella tulevaa (no, enpä paljon tulevaa edes kuvittele, ikäeste! – matalan verenpaineen voisin suoda nousevan ”vanhanaikaisella rakastumisella”, uuden sielunkumppanin vastaan kävelemisellä? …).

      ”Paloman” esimerkki on kannustava: – miten voi ja miten pystyy rakentamaan ”ei-paljojen-jäljellä-olevien-vuosien” lisäarvoa!?

      Siispä – minne voisin ilmoittautua vaihtoehtoiseen elämän muutokseen, mahdolliseen verenpainetta nostavaan ”treffipalstaan”???

      Halit!
      – tämä ei ole vitsi, tämä on yhden kirjoittajan uteliaisuutta vaihtaa omaelämänkerran ”the end” uuteen ”jatkuu seuraavalla viikolla” – jaksoon :D

    • Salainen ihailija

      Nyt on rakkausviikko ja kaikki rakastavat.

    • posari

      Tässä mennään kesän yli, näin olen päättänyt. Pitkä, kuuma (?) kesä. Jo se, että olen huomannut haahuilevani tällä palstalla on antanut aiheen kysyä itseltäni, että onko kaikki ok? Pelottavaa, mutta päin elämää on pakko puskea! Ilman linkkejä!

      • Kirjailija Kirsti Manninen kertoi löytäneensä viimeisimmän miehensä suomi24-treffipalstalta.

        Mielenkiintoinen juttu Kodin kuvalehdessä on luettavissa netissäkin. Kirsti Mannisen tarinassa on erinomainen kommentti myös suruaikaa koskevaan keskusteluun. Hän on näköjään uskaltanut elää ja rakastaa. Totesi, että joidenkin mielestä hänellä saattaa olla liikaa rakkautta, mutta hän ei anna sen häiritä itseään.


      • posari
        optimisti-orvokki kirjoitti:

        Kirjailija Kirsti Manninen kertoi löytäneensä viimeisimmän miehensä suomi24-treffipalstalta.

        Mielenkiintoinen juttu Kodin kuvalehdessä on luettavissa netissäkin. Kirsti Mannisen tarinassa on erinomainen kommentti myös suruaikaa koskevaan keskusteluun. Hän on näköjään uskaltanut elää ja rakastaa. Totesi, että joidenkin mielestä hänellä saattaa olla liikaa rakkautta, mutta hän ei anna sen häiritä itseään.

        Voi, tämä tabletti ei nyt päästänyt lukemaan sitä juttua. Uskon, että deittipalstojen kautta löytää jopa paremmin kuin live-elämässä, kuten Palomakin kertoi.
        Itseäni olen aikonut kuumentaa vaan jokapäiväisellä pyörälenkillä ja illalla saunassa.


      • optimisti-orvokki kirjoitti:

        Kirjailija Kirsti Manninen kertoi löytäneensä viimeisimmän miehensä suomi24-treffipalstalta.

        Mielenkiintoinen juttu Kodin kuvalehdessä on luettavissa netissäkin. Kirsti Mannisen tarinassa on erinomainen kommentti myös suruaikaa koskevaan keskusteluun. Hän on näköjään uskaltanut elää ja rakastaa. Totesi, että joidenkin mielestä hänellä saattaa olla liikaa rakkautta, mutta hän ei anna sen häiritä itseään.

        Luin tuon Kirsti Mannisen tarinan ja kyllä se noin voi mennä, mutta se riippuu omasta perusasenteesta. Kirsti on elämää rakastava, avoimien ovien ja avoimen sydämen omistaja ja hän löytää toisen ihmisen luo, kun ei liikaa korosta omaa erinomaisuuttaan ja omia huippukriteerejään sen suhteen miten ideaalipartnerin pitäisi olla, miltä näyttää jne.Joku sano mullekin siellä deittipalstalla että ihannemiestäsi et tule koskaan löytämään, et täältä, etkä mistään muualtakaan, mutta jos sinulle kelpaa tavallinen mies, jossa on myös vikoja niin meitä täällä on pilvin pimein. Elikkä jos vaatimukset partnerin suhteen ovat realistisia niin löytyy kyllä.
        "Kuinka monta smmakkoa on suudeltava ennenkuin löytää prinssin?"
        Vastaus: ei yhtään. Jos ei tykkää sammakoista, mutta aina on olemassa mahdollisuus että voi itsekin muuttua sammakoksi"


      • posari
        Paloma.se.co kirjoitti:

        Luin tuon Kirsti Mannisen tarinan ja kyllä se noin voi mennä, mutta se riippuu omasta perusasenteesta. Kirsti on elämää rakastava, avoimien ovien ja avoimen sydämen omistaja ja hän löytää toisen ihmisen luo, kun ei liikaa korosta omaa erinomaisuuttaan ja omia huippukriteerejään sen suhteen miten ideaalipartnerin pitäisi olla, miltä näyttää jne.Joku sano mullekin siellä deittipalstalla että ihannemiestäsi et tule koskaan löytämään, et täältä, etkä mistään muualtakaan, mutta jos sinulle kelpaa tavallinen mies, jossa on myös vikoja niin meitä täällä on pilvin pimein. Elikkä jos vaatimukset partnerin suhteen ovat realistisia niin löytyy kyllä.
        "Kuinka monta smmakkoa on suudeltava ennenkuin löytää prinssin?"
        Vastaus: ei yhtään. Jos ei tykkää sammakoista, mutta aina on olemassa mahdollisuus että voi itsekin muuttua sammakoksi"

        Nyt pääsin minäkin lukemaan sen. Kyllä Kirsti on onnekas kun on osunut noin hyvällä itsetunnolla varustettuja miehiä. Ja miehet onnekkaita kun on osunut älykäs, lämmin ja kuvasta päätellen muodokas, pehmeä nainen kohdalleen. Tuli hyvä mieli.


    • tiedätkö mistä?

      Minäkin tahtoisin oman rakkaan. Mihin ilmoittaudun etsijäksi?

    • Salainen ihailija

      Rakkausviikko alkaa olemaan lopuillaan ilman pienintäkään värettä.

      Koko viikon minä olen ollut
      sinua varten auki,
      nyt suljen oveni.
      Tämän jälkeen
      sinun on ainakin kolkutettava.
      Eeva Kilpi: Laulu rakkaudesta ja muita runoja.

      • aloite

        Eevan kirja hyllyssäni myös...
        Tuomari Nurmio: ei rakkautta saa, jos vain odottaa...sitä ainoaa, oikeaa, prinssiä tai prinsessaa....
        ....aiheellinen muistutus, mielestäni..


    • 16+10

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      5749
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      495
      3636
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      169
      3453
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2674
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2459
    6. 275
      2100
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1543
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      107
      1462
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1409
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1190
    Aihe