Onko kellään tallessa kyseistä uskomatonta ja legendaarista ficciä? Se on kadonnut netistä vuosikaudet sitten ja vasta nyt osaan sitä kaivata. Se on yksi parhaimmista Potter-ficeistä mitä olen lukenut!
"Mary sue tekee sen taas" by zsanya
12
1588
Vastaukset
- luettu viimeksi 07
bump! Kenellä olisi jakaa Zsanyan ficcejä, erityisesti Ei rakkaus kelloon katso?
- Multa löytyy!
Mulla on toi tallessa toi Mary sue tekee sen taas, mihinkäs voisin sen lähettää?
- tahtootahtoo
Niin mistä kenties tämän voisi saada? Kaipaisin kovasti nyt kevät piristystä elämääni!
- potterfani
Voi mua kin kiinnostais! Zsanyan ficit on legendaarisia :)
- hp fani
up up
- tulipiippu
Multa löytyy joitakin Zsanyan Potter-ficcejä: Mary Sue tekee sen taas, Draco vain ja Kutsumattomien vieraiden kirous (Zsanya & Anna-Liisa).
Mutta näiden lisäksi on joitain muitakin Zsanyan kirjoittamia novelleja: Roope ja Jon, Roope ja Jon - Elokuun yö, Roope ja Jon - Oikeasti, sekä Rommiakin kitkerämpi.
Voin näitä kanssa lähetellä sähkärillä.
Tietääkös kukaan, kun Zsanyanhan piti alkaa kirjailla kenties kirjaa tämän "ficciuransa" jälkeen, että onko hän siinä edistynyt?- Mireta
"Mary Sue tekee sen taas" on herättänyt kun kaikki sitä hehkuttaa! :'D Olisiko mahdollista väsätä nopeasti jtn ilmaisia nettisivuja ja tunkea se sinne? *O*
- Turkinpippuri22
Seurailin zsanyaa Twitterissä, mutta viimeisin päivitys on keväältä 2012.. Rahanpuute kuulemma vaivasi kirjoittamista..
Tietääkö kukaan onko kirjoittaminen jatkunut?
- Anonyymi
Mua kiinnostaa myös! Löysin sattumalta kätköistäni Tanssit ym. tekstejä. Eihän kellään olis heittää koko zippiä?
- Anonyymi
Mua kiinnostaa myös! Oon lukenut vain osan Mary Suesta enkä edes tiennyt että näitä on lisää :D
- Anonyymi
Minulla on suurin osa Zsanyan Potter-ficeistä ja orginaaliteksteistä. Tallensin ne koneelle vuonna 2008, kun hän ilmoitti lopettavansa ja laittoi tiedostot jakoon. Parhaita näistä tulee luettua nostalgiasyistä edelleen silloin tällöin :)
Jos joku nyt kovasti kaipailee noita tarinoita, niin viestiä voi lähettää [email protected] toimitan sitten zip-tiedoston paluupostissa.
Ja kovasti kiinnostaisi tieto siitä, miten Zsanyan kirjaprojektille kävi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857505- 965424
- 2614669
- 444555
- 643302
- 502728
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 512362
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292352- 412214