"Mary sue tekee sen taas" by zsanya

Mary sue

Onko kellään tallessa kyseistä uskomatonta ja legendaarista ficciä? Se on kadonnut netistä vuosikaudet sitten ja vasta nyt osaan sitä kaivata. Se on yksi parhaimmista Potter-ficeistä mitä olen lukenut!

12

1799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luettu viimeksi 07

bump! Kenellä olisi jakaa Zsanyan ficcejä, erityisesti Ei rakkaus kelloon katso?

• Multa löytyy!

Mulla on toi tallessa toi Mary sue tekee sen taas, mihinkäs voisin sen lähettää?

• tahtootahtoo

Niin mistä kenties tämän voisi saada? Kaipaisin kovasti nyt kevät piristystä elämääni!

• potterfani

Voi mua kin kiinnostais! Zsanyan ficit on legendaarisia :)

• hp fani

up up

• tulipiippu

Multa löytyy joitakin Zsanyan Potter-ficcejä: Mary Sue tekee sen taas, Draco vain ja Kutsumattomien vieraiden kirous (Zsanya & Anna-Liisa).
      Mutta näiden lisäksi on joitain muitakin Zsanyan kirjoittamia novelleja: Roope ja Jon, Roope ja Jon - Elokuun yö, Roope ja Jon - Oikeasti, sekä Rommiakin kitkerämpi.
      Voin näitä kanssa lähetellä sähkärillä.

Tietääkös kukaan, kun Zsanyanhan piti alkaa kirjailla kenties kirjaa tämän "ficciuransa" jälkeen, että onko hän siinä edistynyt?

• Mireta

"Mary Sue tekee sen taas" on herättänyt kun kaikki sitä hehkuttaa! :'D Olisiko mahdollista väsätä nopeasti jtn ilmaisia nettisivuja ja tunkea se sinne? *O*

• Turkinpippuri22

Seurailin zsanyaa Twitterissä, mutta viimeisin päivitys on keväältä 2012.. Rahanpuute kuulemma vaivasi kirjoittamista..

Tietääkö kukaan onko kirjoittaminen jatkunut?

• Hei,

Onko tämä kommentti voimassa vielä näin vuosien jälkeen? Olisin kiinnostunut..

• Anonyymi

Mua kiinnostaa myös! Löysin sattumalta kätköistäni Tanssit ym. tekstejä. Eihän kellään olis heittää koko zippiä?

• Anonyymi

Mua kiinnostaa myös! Oon lukenut vain osan Mary Suesta enkä edes tiennyt että näitä on lisää :D

• Anonyymi

Minulla on suurin osa Zsanyan Potter-ficeistä ja orginaaliteksteistä. Tallensin ne koneelle vuonna 2008, kun hän ilmoitti lopettavansa ja laittoi tiedostot jakoon. Parhaita näistä tulee luettua nostalgiasyistä edelleen silloin tällöin :)

Jos joku nyt kovasti kaipailee noita tarinoita, niin viestiä voi lähettää [email protected] toimitan sitten zip-tiedoston paluupostissa.

Ja kovasti kiinnostaisi tieto siitä, miten Zsanyan kirjaprojektille kävi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      72
      2689
    2. Kyllä nämä nyky autonakut ja autotki on heikloja

Vuoden vanha akku, eikä inahdakaan.... Pistin vara-akun just lataukseen ja lähen sillä antamaan apuvirtaa Jos ei toimi,
      Ikävä
      24
      2441
    3. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2113
    4. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      13
      1986
    5. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      108
      1472
    6. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      166
      1329
    7. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      51
      1001
    8. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      28
      944
    9. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      16
      768
    10. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      99
      751
    Aihe