"Mary sue tekee sen taas" by zsanya

Mary sue

Onko kellään tallessa kyseistä uskomatonta ja legendaarista ficciä? Se on kadonnut netistä vuosikaudet sitten ja vasta nyt osaan sitä kaivata. Se on yksi parhaimmista Potter-ficeistä mitä olen lukenut!

12

1587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luettu viimeksi 07

bump! Kenellä olisi jakaa Zsanyan ficcejä, erityisesti Ei rakkaus kelloon katso?

• Multa löytyy!

Mulla on toi tallessa toi Mary sue tekee sen taas, mihinkäs voisin sen lähettää?

• tahtootahtoo

Niin mistä kenties tämän voisi saada? Kaipaisin kovasti nyt kevät piristystä elämääni!

• potterfani

Voi mua kin kiinnostais! Zsanyan ficit on legendaarisia :)

• hp fani

up up

• tulipiippu

Multa löytyy joitakin Zsanyan Potter-ficcejä: Mary Sue tekee sen taas, Draco vain ja Kutsumattomien vieraiden kirous (Zsanya & Anna-Liisa).
      Mutta näiden lisäksi on joitain muitakin Zsanyan kirjoittamia novelleja: Roope ja Jon, Roope ja Jon - Elokuun yö, Roope ja Jon - Oikeasti, sekä Rommiakin kitkerämpi.
      Voin näitä kanssa lähetellä sähkärillä.

Tietääkös kukaan, kun Zsanyanhan piti alkaa kirjailla kenties kirjaa tämän "ficciuransa" jälkeen, että onko hän siinä edistynyt?

• Mireta

"Mary Sue tekee sen taas" on herättänyt kun kaikki sitä hehkuttaa! :'D Olisiko mahdollista väsätä nopeasti jtn ilmaisia nettisivuja ja tunkea se sinne? *O*

• Turkinpippuri22

Seurailin zsanyaa Twitterissä, mutta viimeisin päivitys on keväältä 2012.. Rahanpuute kuulemma vaivasi kirjoittamista..

Tietääkö kukaan onko kirjoittaminen jatkunut?

• Hei,

Onko tämä kommentti voimassa vielä näin vuosien jälkeen? Olisin kiinnostunut..

• Anonyymi

Mua kiinnostaa myös! Löysin sattumalta kätköistäni Tanssit ym. tekstejä. Eihän kellään olis heittää koko zippiä?

• Anonyymi

Mua kiinnostaa myös! Oon lukenut vain osan Mary Suesta enkä edes tiennyt että näitä on lisää :D

• Anonyymi

Minulla on suurin osa Zsanyan Potter-ficeistä ja orginaaliteksteistä. Tallensin ne koneelle vuonna 2008, kun hän ilmoitti lopettavansa ja laittoi tiedostot jakoon. Parhaita näistä tulee luettua nostalgiasyistä edelleen silloin tällöin :)

Jos joku nyt kovasti kaipailee noita tarinoita, niin viestiä voi lähettää [email protected] toimitan sitten zip-tiedoston paluupostissa.

Ja kovasti kiinnostaisi tieto siitä, miten Zsanyan kirjaprojektille kävi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      323
      8459
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      105
      6667
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      178
      3840
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      86
      3629
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      166
      3034
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      43
      2959
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      47
      2937
    8. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      41
      2809
    9. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2486
    10. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2084
    Aihe