"Mary sue tekee sen taas" by zsanya

Mary sue

Onko kellään tallessa kyseistä uskomatonta ja legendaarista ficciä? Se on kadonnut netistä vuosikaudet sitten ja vasta nyt osaan sitä kaivata. Se on yksi parhaimmista Potter-ficeistä mitä olen lukenut!

12

1547

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luettu viimeksi 07

bump! Kenellä olisi jakaa Zsanyan ficcejä, erityisesti Ei rakkaus kelloon katso?

• Multa löytyy!

Mulla on toi tallessa toi Mary sue tekee sen taas, mihinkäs voisin sen lähettää?

• tahtootahtoo

Niin mistä kenties tämän voisi saada? Kaipaisin kovasti nyt kevät piristystä elämääni!

• potterfani

Voi mua kin kiinnostais! Zsanyan ficit on legendaarisia :)

• hp fani

up up

• tulipiippu

Multa löytyy joitakin Zsanyan Potter-ficcejä: Mary Sue tekee sen taas, Draco vain ja Kutsumattomien vieraiden kirous (Zsanya & Anna-Liisa).
      Mutta näiden lisäksi on joitain muitakin Zsanyan kirjoittamia novelleja: Roope ja Jon, Roope ja Jon - Elokuun yö, Roope ja Jon - Oikeasti, sekä Rommiakin kitkerämpi.
      Voin näitä kanssa lähetellä sähkärillä.

Tietääkös kukaan, kun Zsanyanhan piti alkaa kirjailla kenties kirjaa tämän "ficciuransa" jälkeen, että onko hän siinä edistynyt?

• Mireta

"Mary Sue tekee sen taas" on herättänyt kun kaikki sitä hehkuttaa! :'D Olisiko mahdollista väsätä nopeasti jtn ilmaisia nettisivuja ja tunkea se sinne? *O*

• Turkinpippuri22

Seurailin zsanyaa Twitterissä, mutta viimeisin päivitys on keväältä 2012.. Rahanpuute kuulemma vaivasi kirjoittamista..

Tietääkö kukaan onko kirjoittaminen jatkunut?

• Hei,

Onko tämä kommentti voimassa vielä näin vuosien jälkeen? Olisin kiinnostunut..

• Anonyymi

Mua kiinnostaa myös! Löysin sattumalta kätköistäni Tanssit ym. tekstejä. Eihän kellään olis heittää koko zippiä?

• Anonyymi

Mua kiinnostaa myös! Oon lukenut vain osan Mary Suesta enkä edes tiennyt että näitä on lisää :D

• Anonyymi

Minulla on suurin osa Zsanyan Potter-ficeistä ja orginaaliteksteistä. Tallensin ne koneelle vuonna 2008, kun hän ilmoitti lopettavansa ja laittoi tiedostot jakoon. Parhaita näistä tulee luettua nostalgiasyistä edelleen silloin tällöin :)

Jos joku nyt kovasti kaipailee noita tarinoita, niin viestiä voi lähettää [email protected] toimitan sitten zip-tiedoston paluupostissa.

Ja kovasti kiinnostaisi tieto siitä, miten Zsanyan kirjaprojektille kävi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      92
      3884
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      2009
    3. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      87
      1813
    4. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      144
      1692
    5. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      167
      1531
    6. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      105
      1530
    7. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      65
      1488
    8. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      167
      1442
    9. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      100
      1354
    10. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      86
      1307
    Aihe