Pojat!!!!

AngelSanctuary

Sanotte että me tytöt näytetään kauniimmalta kun meillä on meikkiä.
Eilen yhdet ysiluokkalaiset tytöt meikkasivat erään luokkalaiseni pojan ja mielestäni hän näytti silloin paremmalta.
Eli kyllä te miehetki näytätte hyviltä meikattuna.
Miks vaan naisten pitäs?
MEIKATKAA, POJAT!!!!!!!!!!!

9

815

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      Minäkin meikasin itseäni tänään :) Oli jokseenkin piristävää. Kokeilin kaikki helkkarin kajalit ja ripsivärit ja huulipunat. Jukolauta että olin kaunis x)

Mutta henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että kenenkään ei ole pakko meikata. En minäkään aikonut kaupungille mennä tällingeissä, huvikseni kokeilin. Vaikka ulkonäkö parantui, niin ehkä se on reilumpaa, että ihmiset näkevät minut tasan sellaisena kuin olen 99% ajastani. Eipähän tule sitten pettymyksiä, kun naama sulaa pois.

"Sanotte että me tytöt näytetään kauniimmalta kun meillä on meikkiä."

Tuo on ihan yksilöllistä, minusta tytöt (suurin osa) ovat kauniita meikillä tai ilman, yleensä vieläpä ilman. Kaikkia ei meikkikään pelasta, ja joidenkin naamaa kohtaan se on suorannainen pyhäinhäväistys.

Jokainen päättäköön itse, meikkaako vai ei. Minä pysyn yhä kaappimeikkaajana. Ehkä tulen joskus ulos, mutta siihen tarvitsen rohkaisua ja helvetin hyvän syyn. Kiitos.

• danz

Kuulostaa ala-astemeiningiltä tuo poikien meikkaus. Voin olla varma, ettei ala-asteelainen poika ala meikata. Sitä taitaa esiintyä lähinnä vain rokkipiireissä. Ei ala-asteella.

• ....

Musta tytöt on paremman näkösiä ilman meikkiä.

• örilöri

sitä oon miettiny että mistä pojat tietää onko tytöt paremman näköösiä meikeillä vai ilman? nimittäin kouluissa/kaupungilla/bileissä suurin osa tytöistä käyttää meikkiä. ootteko niin saatananmoisia pukkeja että tuupitte joka toista tyttöä ja aamulla kun heräät tämä tyttö kainalossa näette hänet ilman meikkiä? itseasiassa meidän koulussa ei taida oikeasti olla kuin pari tyttöä 200:sta jotka eivät käytä meikkiä.

• ...
        örilöri kirjoitti:

sitä oon miettiny että mistä pojat tietää onko tytöt paremman näköösiä meikeillä vai ilman? nimittäin kouluissa/kaupungilla/bileissä suurin osa tytöistä käyttää meikkiä. ootteko niin saatananmoisia pukkeja että tuupitte joka toista tyttöä ja aamulla kun heräät tämä tyttö kainalossa näette hänet ilman meikkiä? itseasiassa meidän koulussa ei taida oikeasti olla kuin pari tyttöä 200:sta jotka eivät käytä meikkiä.

Kaikki yleensä meikkiä käyttävät tytöt jotka olen nähnyt ilman meikkiä ovat olleen paremman näköisiä.

• en meikkaa

Olen 16-vuotias poika. En meikkaa, mutta pelkkä hiusten muotoilu geelillä/vahalla tuntuu olevan isälleni liikaa. Hänen mielestään vain naiset "laittavat hiuksiaan". Joka aamu hän jaksaa irvailla! Olisinko sitten hänen mielestään se "normaali", kun lähtisin kouluun katsomatta peiliin. Ehkä vähän liioiteltua, mutta hänen mielestään pelkkä kampaaminen jo riittäisi. Kuinkahan moni poika nykyaikana ei muotoilisi hiuksiaan, jotkut värjäävätkin!

• .......

meikkaaminen on raakaa huiputtamista, kuten myös silikoonit, kauneusleikkaukset yms.

• paskat
        ....... kirjoitti:

meikkaaminen on raakaa huiputtamista, kuten myös silikoonit, kauneusleikkaukset yms.

mielestäni naiset ovat kauniimpia meikeillä.

• mr_dj

Sitä on hankala sanoa että onko muija hyvän vai pahan näköinen meikillä, se riippuu niin paljon ihmisestä itsestään. Jos itseäni meikkaisin niin silloin kun olisi silmä mustana tai ihottuma tms.

Jotkut ihmiset ovat aivan kauhean näköisiä meikit eivät auta tai mitään.

Mutta joillain esim. hoppari muijille ei joku kajaali sovi vaan pelkkä puuteri ja tummempi huulipuna jo riittää ehostamaan naaman esim. bileisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2742
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2571
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      17
      2291
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      46
      1874
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1443
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1163
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1053
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      948
    Aihe