Ku mä juttelen jonku kaa meses ni miten saisin siihen jonku muun nimen ku oman sähköpostin...esim.marih...ja sit se mun viesti...ettei [email protected] varmaan älynny mut jos joku älys ni voiks kertoo mulle...TARKKAAN MITEN SE TAPAHTUU???????...mä en osaa...:(
auttakaa....
6
345
Vastaukset
- Queen
Työkalut-> Asetukset.
Tuolta saat vaihdettua nimeäsi.- tyhma...
mä en pysty kirjottaa siihen mitään muuta ku siin on harmaalla se mun osote ja se ei lähe pois....mitä mä sit teen???? auttakaa...
- Queen
tyhma... kirjoitti:
mä en pysty kirjottaa siihen mitään muuta ku siin on harmaalla se mun osote ja se ei lähe pois....mitä mä sit teen???? auttakaa...
Ööh... Tuossa tapauksessa mä en tiedä. Voithan aina yrittää tehdä uuden meseossan tai hankkia uuden mesen.
- Henzu112
Käsitin viestistäsi, ettet käytä hotmailia messengerin "käyttäjätunnuksena".
Muistaakseni tuossa tilanteessa auttaa se, että rekisteröit itsellesi .NET Passport tunnuksen.
Se on ilmaista, eikä kestä pitkään. Lisää tietoa;
http://www.passport.net/
Toivottavasti saat toimimaan :)!- Zimbo
Käyttäjä on jo rekisteröinyt sähköpostinsa, koska on yleensäkin päässyt kirjautumaan Messengeriin. Käyttäjän tulee vielä vahvistaa sähköpostiosoitteensa joka tapahtuu jostain sieltä Messengerin valikosta. Sitten pitää klikata linkkiä joka tulee vahvistuksen yhteydessä sähköpostiin - sitten voi vaihtaa nimeä.
Yleensä yksinkertaisempi on kuitenkin uuden Hotmailin luominen - sähköpostin vahvistus kun toimii miten sattuu.
- Vi-vi
Jos ossaas ei oo vahvistettu, niin et voi tehdä mitään nickilles. Jos käytät ossaas sähköpostina, niin silloin sun ois pitäny saada Net.Passportin vahvistus juttu. Ja sielt sitten vahvistaa se ossa, jos et oo saanu, niin asialle ei voi mitään. Jos et pysty vahvistaa ossaa, niin jos haluat vaihtaa nickis on ainoa vaihtoehto luoda uus tunnus ja vahvistaa se. Joten kannattaa katsoa, et laitat tunnukseksi toimivan sähköposti ossan tai luot uuden siinä samalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996023
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804782Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963035Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282833Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774