wanhojenpuku jatkoille

haisunäätä

Ajattelin vain kysyä, että kannattaako vanhojentanssipuku laittaa jatkoille päällä? Olemme menossa erääseen hyvätasoiseen ravintolaan syömään ja sen jälkeen yökerhoon ja mitä olemme jutelleet, niin kaikki ainakin tahtoisivat pukeutua vanhojenpäiväpukuihinsa jatkoille. eli jos ei kauheasti ole ajatellut örveltää niin kannattaako puku laittaa päälle vai repivätkö ihmiset sen?

3

434

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anni

Itse vaihdoin toiseen, pitkään mekkoon ja jätin wanhojen päivän tanssimekon kotiin. Olin tarpeeksi "hienona" ravintolassakin.
      Mulle kävi "köpelösti" baarissa..Olin juuri ostanut salmiakkikossupaukun ja ehdin ottaa tiskiltä pari askelta, kunnes eräs naispuoleinen tuli suoraan minua päin (siis selvästi oli hänen oma vikansa) ja koko salmaripaukkuni roiskahti hänen kultaiselle silkkipuvulleen. Melkein kävi minun kurkkuun kiinni ja huusi&kirkui minulle siitä! Loppuilllasta hänen poikaystävänsä(?tai muu seuralainen)tuli pyytämään tämän naisen puolesta anteeksi. Hmp, ei ollut siitä naisesta hyväksymään omaa virhettään..
      Mutta lopuksi vielä: laita joku muu nätti mekko päällesi ravintolaan/baariin. On helpompi olla baarissa, kun ei tarvitse kokoajan varoa.

• taru

itse tein wanhojenpäivänäni niin että menin ravintolaan tanssiaispuku päällä, kuten kaikki muutkin, ja vaihdoin sitten syötyäni bilevaatteet päälle. olen myös ollut töissä jatkoilla, ja kyllä ihmiset ovat syöneet vielä puvut päällä, ja sitten jopa jatkopaikalla vaihtaneet ja jättäneet pukunsa narikkaan (kannattaa ottaa muovipussi ja jonkunnäköinen henkari mukaan että saa siististi roikkumaan ja suojaan.) narikassa pysyy tallessa eika tarvitse huolia sotkuista. tai sitten niin että jos joku voi ottaa pukusi esim ravintolan jälkeen ja viedä vaikka kotiin (pyydä äitiä hakemaan pihalta vaikka, voi samalla tuoda josjotain puuttuu) tai vaikka niin että joku kotoa tai kaveri jostain muualta tuo sinulle bilevaatteet jotka voi sitteen vaihtaa vaikka vessassa ja jätät hänelle myös pukusi samalla. vaihtoehtojahan on. olihan se arvokkaampaa mennä tanssipuku päällä ravintolaankin, ja sitten vaihtaa vasta sen jälkeen viihteelle, vähän kevyempiin. tai niin, jos alottelette jossain muualla, esim jonkun kaverin luona, vaihda siellä vaatteet. vie vaikka valmiiksi jo sinne mitä illalla haluat laittaa päällesi.

• oma kokemukseni

Minä laitoin kyllä, mutta hemmetin kuuma sen kanssa tuli. Monta kertaa toivoin, että olisin käynyt vaihtamassa kevyempään biletoppiin ja hameeseen kuin hyppiä kireässä hengittämättömässä satiinissa hikikarpalot otsalta valuen. Ei revitty pukua, sotkettu tai muutakaan, olin koko illan vesiselvä. Kaikissa paikoissa ei kyllä näin hyvä tilanne ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. 134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe