Mitä niille valkopukusille tyypeille pitää tehä cs_italyssa ku ma ammun niit ni menetän rahaa ja joudun konsolee.
MOi
9
610
Vastaukset
- Herranjumala
Ne on vihuja ammu ne aina !!!
TAi ne tappaa sut saatana !!! - Killer
No niinhän mä yritän, mut aina tulee kicked by console. Ni ehkä ne ei sit oo vihollisia...(?)
- Killer
Auttakaa mua!! en haluu aina et mut kikataa..pitääks ne sit ampuu jollai tietyllä aseella??
- EIasfa
Ne pitää tappaa yhdellä kranaatilla kaikki samaa aikaa tai muuten tulee kick
- Killer
EIasfa kirjoitti:
No vähä se on vaikeet.. Mut eihän ne liiku?? meinaan aika paha jos ne lähtee mun perää?? vai kämppiiks ne siel talos vaa???
- 321
EIasfa kirjoitti:
LOLOMGSTFUWTFMOTH
- nahkavaateg
Killer kirjoitti:
No vähä se on vaikeet.. Mut eihän ne liiku?? meinaan aika paha jos ne lähtee mun perää?? vai kämppiiks ne siel talos vaa???
Huomaa että jollain on taas trollivaihe päällä, jos pentu ei oikeasti tietäisi mitä "valkopukuisille" tehdään, hän varmasti osaisikin käyttää sanaa "camppaa"
- Nosori
nahkavaateg kirjoitti:
Huomaa että jollain on taas trollivaihe päällä, jos pentu ei oikeasti tietäisi mitä "valkopukuisille" tehdään, hän varmasti osaisikin käyttää sanaa "camppaa"
Jos en käyttäny englannin kielistä sanaa. ku pelaan suomalaisel servul ja siel on melkein aina iltay ja siel pelaajat sanoo kamppii tai istuu eikä camp niiku ulkomaalaisis servuis. Eli jos joku nyt viittis olla ystävällinen ja kertoo et pitääks ne oikeesti tappaa yhellä kranulla kaikki??
- Raineri
Homma pitää hoitaa niin et otat jonku kaverin ja ammut ne sen läpi sitte saat niistä jonku 1000 aina niittauksesta.Niin ja sitte sun pitää bindaa yks komento kans---> kirjotat consoleen et: bind mouse 1 kill
Nyt on ongelma ratkaistu vassagååd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h452929Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062701Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv362419- 322014
Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501918Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151529- 321473
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1051225- 1771193
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731050