Mikä on parasta kesässä?

aaaaaaaaaaaaaaaahhhh

Yks hyvä juttu ainaski on se, et tytöt liikkuu vähis vaatteis ja aurinkolasien takaa on helppo vilkuilla...

22

447

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Parasta kesässä on ehdottomasti aurinko ja lämpö!

    • Parasta kesässä on loma.

    • Olen NIIIIN samaa mieltä assassiinin kanssa.

      Muita hyviä juttuja kesässä ovat:
      1.No joo. Aloittajan mainitsema tyttöjen vähäpukeisuus on kiva plussa.
      2.Ei tarvitse itsekään käyttää niin helvetisti vaatteita.
      3.Suomi24 ELÄÄ!!!
      4.Voi tehdä kaikkia kesäjuttuja.
      5.Päästään äidin luona nukkumaan yläkertaan ilman jäätymistä.

      Muitakin on, mutta mainitsin nyt nuo.

    • No itse en tyttöjä kattele.
      Kesässä parasta:
      -Saa NUKKUA.
      -Suolistossa on kuulemma silloin enemmän elämää.
      -Ei tarvi ryysätä kamalasti.
      -Aurinko (ei mitään tappohelteitä kuitenkaan)
      -LOMA!
      -Kerrankin aikaa.
      -Kesätyöt.
      -Saa tietää minne lukioon on pääsemässä/pääseekö minnekään.

    • Hekeke

      Parasta kesässä on, että talvi on vain muutaman kuukauden päässä.

      • HeKeKee'd

        ^^^
        En minä. Kesä on tosi kivaa aikaa koska kaikki.


    • Fuckingfree

      Auringon paiste ja ettei kellon ajalla oo vittuukaan välii, ku koko ajan on vapaata

    • raW

      Varmaan toi loma, vähäpukeiset tytöt, lämmintä ja tietty pussikaljottelu puistossa.

    • Loma ja grillaaminen. Formulakausikin on ihan kiva. Ja mopokausi. Meikäläinenhän ei aja alle viidessä asteessa.

      Muuta en sitten keksikään. Kaikki ei tykkää helteestä ja itikoista (jälkimmäiset piinaa jo nyt).

    • kesä äijä

      Jep vähenevät vaatteet on kiva.ja muutenkii kaikki kesään liittyvä.tosin noi mainitut iiiiiiiinisevät iiiiiitikat on inhottavii mut sekii kuuluu kesää.99 prossaa kesän asioista on kivoja.

    • sowa

      Vapaus!

    • 12+3

      paskantaminen ruohonleikkuriin

    • Ulkoileminen,lämpö,eläimet,luontokuvaus,linnut,mielenkiintoiset hyönteiset ja jotkut matelijat, uinti,pyöräily.

    • Sinetti

      Ihana yksinäisyys, kun kaverit eivät voi häiritä sinua, kun ovat itse jossain kuikassa. Inhoan kuitenkin grillailua ja muuta typerää. Perhe raahaa luontoretkille jonnekkin jossa on paarmoja tai niitä hirvikärpäsiä, mitä olivatkaan.... ei vaan, aurinko, lämpö, ja valo piristävät, mutta kiva tietää, että syksykin tulee. Se on paras vuodenaika.

    • 15+8

      Se kun saa ajatella ettei tarvi mennä kouluun kymmeneen viikkoon, ja saa vain laiskotella.

      • kesäonparas

        Parasta kesässä on:

        1.Ei ole koulua!!!
        2.Voi nukkua pitkään.
        3.Voi pelata enemmän kännykällä ja katsoa elokuvia.
        4.Kuunnella linnunlaulua.
        5.Syödä jäätelöä.
        Käydä shoppailemassa.
        6.Pyöräillä
        7.Kalastaa
        8.Uida
        10.Voi käydä metsässä poimimassa marjoja.


    • motari

      Kukaa teist paskanörteist ei tasan kattele tyttöi, oo rannoil, juo tai tee mitää vitun kesätöit ku ehkä mansikkamaal ku oottr nii vitun laiskoi. Totuus o et te puhutte paskaa ja sitte vaa istutte kotonanne koneen ees jossai bitun suolistos ja valitatte tylsyyttä tai iha oikeesti vaa hyväksytte säälittävyytenne. Ja aika varma oon et ette kestä totuutta vaa poistatte tän viestin. Nii just saatanan assassiinit ja kaikki muut niin EPIC nimen hankkineet naisettomat runkut!!!

      • VeH•

        1. Ei koulua!
        2. Ei siskoa häiritsemässä niin paljoa kuin silloin, kun on koulua.
        3. Pääsee useammin suolistoon ja on ko tämä paikka muuten kuinka eloisa silloin?
        4. Lämmintä ja valoisaa.
        5. Linnut.


      • Ongelma?


      • motari
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Ongelma?

        Sä oot


    • aaaaaaaaaaaaaaaaassd

      Terassi kelit tottakai.

      • motari

        Dinäki ulkoilmaihminen! Istut terassil vaa joku läppäri sylis ja saatanan eeässä kädessä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe