Turtlesit

Tmnt

Hei. Onko kenellekkään tietoa mistä löytyisi turtleseja suomi dubeilla? Youtubessa on kyllä mutta ei läheskään kaikkia. Ja katsomossakin on mutta ne ovat uusia ja surkeita. Kiitos etukäteen.

22

7031

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • votelo

      Saat tietysti katsoa suomidubeilla jos tahdot, mutta englanniksi ovat paljon parempia.

    • TMNT 4ever

      Jos tarkoitat vuoden 2003 sarjaa, niin kyllähän melkein kaikki jaksot löytyvät Youtubesta.

      1. tuotantokausi:
      https://www.youtube.com/playlist?list=PLK5pqn1s6c0GukDhijkf_tDUw9i89TGZ9

      2. tuotantokausi:
      https://www.youtube.com/playlist?list=PLK5pqn1s6c0H3SwViV4m_lSD28-ZzjO8x

      3. tuotantokausi:
      https://www.youtube.com/playlist?list=PL55640CB1FC870EF7

      4. tuotantokausi:
      https://www.youtube.com/playlist?list=PLK5pqn1s6c0F_qUBIELe3K6wBAGTM0vDX

      5. tuotantokausi:
      Tähän päivään mennessä tätä tuotantokautta ei ole dubattu suomeksi.

      6. tuotantokausi:
      https://www.youtube.com/playlist?list=PLK5pqn1s6c0GTMCHsjcA_YEnlp7stZ3fd

      7. tuotantokausi:
      https://www.youtube.com/playlist?list=PLK5pqn1s6c0EnCdK89RZ8dssUL_a6_7ec

      • publa

        mutta 7 kaudessa on vielä pari jaksoa mitä ei ole suomessa


      • Anonyymi

        Onkohan kellään näitä videoita kun YouTubesta ei näitä pysty katsomaan muutaku 6ja7 kauden ja jotain muutamaa


      • Anonyymi

        näitä ei valitettavasti ole enää olemassa tubessa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkohan kellään näitä videoita kun YouTubesta ei näitä pysty katsomaan muutaku 6ja7 kauden ja jotain muutamaa

        Jokin aika sitten kuulin tällaisesta sivustosta https://www.adressit.com/teini-ikaiset_mutanttininjakilpikonnat_2003. Siellä yritetään saada 2000-luvun Turtles takasin telkkariin viidennen kauden kera. Sen sijaan että toivot jonkun lähettävän sulle omia videoitaan, niin ehdotan että käyt allekirjoittamassa tuon adressin


    • Tmnt

      Noh, tuo seiska ja kutoskauden loppu eniten kiinnostaa..

      • votelo

        Ok. Luulin, että tarkoitit vuoden 1987 sarjaa. Minusta tuo vuoden 2003 sarja on ihan hirveä, mutta makuasiat ovat makuasioita.


    • Tmnt

      Jep. Onse 1987 Sarja myös hyvä, mutta diggaan enemmän 2003.

      • votelo

        Mistähän saisi dvd:nä tuon vuoden 1987 sarjan? Jos totta puhutaan, en muista sarjasta oikein mitään. Joskus pienenä minulla oli pari vhs-kasettia. Olen pian 28-vuotias. Jos olisin ollut vanhempi silloin, kun sitä esitettiin, muistaisin paremmin. Nyt olen kyllä Youtubesta katsonut kaksi ensimmäistä kautta, ja todella huippuja ne ovat. Kaverini sanoin kerran jonkun kaverinsa kaverin tilanneen kaikki dvd:t netistä, mutta ei tiennyt tarkemmin, miltä nettisivulta. Ainakin Yhdysvalloissa sarja on julkaistu dvd:nä, ja myös Saksassa ja ainakin osittain myös Australiassa. Mahdetaankohan koskaan julkaista Suomessa? Minulle on sanottu, että eivät menisi kaupaksi, koska nykyajan lapset eivät haluaisi niitä katsoa, koska niissä on suhteellisen vähän väkivaltaa, toisin kuin nykyajan piirretyissä. Mutta onhan toki vielä elossa paljon ihmisiä, jotka ovat katsoneet sarjaa lapsina, mutta tiedä sitten, onko se heille enää niin tärkeä asia kuin lapsuudessa.


      • TMNT 4ever
        votelo kirjoitti:

        Mistähän saisi dvd:nä tuon vuoden 1987 sarjan? Jos totta puhutaan, en muista sarjasta oikein mitään. Joskus pienenä minulla oli pari vhs-kasettia. Olen pian 28-vuotias. Jos olisin ollut vanhempi silloin, kun sitä esitettiin, muistaisin paremmin. Nyt olen kyllä Youtubesta katsonut kaksi ensimmäistä kautta, ja todella huippuja ne ovat. Kaverini sanoin kerran jonkun kaverinsa kaverin tilanneen kaikki dvd:t netistä, mutta ei tiennyt tarkemmin, miltä nettisivulta. Ainakin Yhdysvalloissa sarja on julkaistu dvd:nä, ja myös Saksassa ja ainakin osittain myös Australiassa. Mahdetaankohan koskaan julkaista Suomessa? Minulle on sanottu, että eivät menisi kaupaksi, koska nykyajan lapset eivät haluaisi niitä katsoa, koska niissä on suhteellisen vähän väkivaltaa, toisin kuin nykyajan piirretyissä. Mutta onhan toki vielä elossa paljon ihmisiä, jotka ovat katsoneet sarjaa lapsina, mutta tiedä sitten, onko se heille enää niin tärkeä asia kuin lapsuudessa.

        Suomeksi olen nähnyt vain noin 20 ensimmäistä jaksoa. Jostain olin kuulevinani, että enempää ei edes olisi dubattu. Kaikki jaksot löytyvät kuitenkin englanniksi netistä, joten ei sen puoleen...

        Henkilökohtaisesti pidän vähiten tuosta 80-luvun sarjasta. Oma ääneni menee vuoden 2003 sarjalle, vaikka tällä hetkellä pyörivä (siis vuoden 2012 sarja) on ollutkin mahtava.


      • votelo
        TMNT 4ever kirjoitti:

        Suomeksi olen nähnyt vain noin 20 ensimmäistä jaksoa. Jostain olin kuulevinani, että enempää ei edes olisi dubattu. Kaikki jaksot löytyvät kuitenkin englanniksi netistä, joten ei sen puoleen...

        Henkilökohtaisesti pidän vähiten tuosta 80-luvun sarjasta. Oma ääneni menee vuoden 2003 sarjalle, vaikka tällä hetkellä pyörivä (siis vuoden 2012 sarja) on ollutkin mahtava.

        Niin, alkupään jaksoja näistä useimmat ovat, mutta esim. Turtlesit muskettisotureina ja Rottakingi kuuluvat kolmanteen tuotantokauteen.


      • votelo
        TMNT 4ever kirjoitti:

        Suomeksi olen nähnyt vain noin 20 ensimmäistä jaksoa. Jostain olin kuulevinani, että enempää ei edes olisi dubattu. Kaikki jaksot löytyvät kuitenkin englanniksi netistä, joten ei sen puoleen...

        Henkilökohtaisesti pidän vähiten tuosta 80-luvun sarjasta. Oma ääneni menee vuoden 2003 sarjalle, vaikka tällä hetkellä pyörivä (siis vuoden 2012 sarja) on ollutkin mahtava.

        Saanko kysyä, kuinka vanha olet? Meneekö pahasti pieleen, jos veikkaan, että olet minusta useamman vuoden nuorempi? Itse täytän siis pian 28.


      • TMNT 4ever
        votelo kirjoitti:

        Saanko kysyä, kuinka vanha olet? Meneekö pahasti pieleen, jos veikkaan, että olet minusta useamman vuoden nuorempi? Itse täytän siis pian 28.

        "Meneekö pahasti pieleen, jos veikkaan, että olet minusta useamman vuoden nuorempi? Itse täytän siis pian 28"

        Ei mene kovin pahasti pieleen, koska olen melkein 10 vuotta nuorempi kuin sinä.
        Päättelitkö sen perusteella, että oma suosikkini on vuoden 2003 sarja?

        "Niin, alkupään jaksoja näistä useimmat ovat, mutta esim. Turtlesit muskettisotureina ja Rottakingi kuuluvat kolmanteen tuotantokauteen"

        Totta, mutta ensimmäiset kaksi tuotantokautta sisältävät yhteensä vain 18 jaksoa, joten jo koko sarjan historian 19. jakso kuuluu kolmanteen tuotantokauteen. (En tosin tiedä, onko juuri tuota jaksoa dubattu suomeksi.)


      • votelo
        TMNT 4ever kirjoitti:

        "Meneekö pahasti pieleen, jos veikkaan, että olet minusta useamman vuoden nuorempi? Itse täytän siis pian 28"

        Ei mene kovin pahasti pieleen, koska olen melkein 10 vuotta nuorempi kuin sinä.
        Päättelitkö sen perusteella, että oma suosikkini on vuoden 2003 sarja?

        "Niin, alkupään jaksoja näistä useimmat ovat, mutta esim. Turtlesit muskettisotureina ja Rottakingi kuuluvat kolmanteen tuotantokauteen"

        Totta, mutta ensimmäiset kaksi tuotantokautta sisältävät yhteensä vain 18 jaksoa, joten jo koko sarjan historian 19. jakso kuuluu kolmanteen tuotantokauteen. (En tosin tiedä, onko juuri tuota jaksoa dubattu suomeksi.)

        Siitä päättelin juuri. Niinpä onkin 19. jakso jo kolmatta tuontantokautta.


      • TMNT 4ever

    • Mikeytmnt

      Lempparini on tuo 80 luvun sarja ei YouTubestakaan nää muutakuin ehkä nuo 4 jaksoa 80 luvun sarjasta mutta itellä on pari dvd:nä ne ovat siis niitä Englannin kielellä mutta ne saa alusta valittua Suomen kielelle 2003 on toisiksi Lempparini siitä löytää kaudet en tiedä onko 5 kautta dubattu suomeksi mut joo ja sit nythän pyörii myös 2012 sarja joka on itseni mielestä huonoin johtuen hahmojen ulkonäöstä Mut toivottavasti autto
      1
      2
      3
      4
      5
      6
      7

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Joo kävin allekirjoittamassa. Vituttaa kun nykyään on nuo kaikki 2003 jaksot melkein youtubesta poistettu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo kävin allekirjoittamassa. Vituttaa kun nykyään on nuo kaikki 2003 jaksot melkein youtubesta poistettu

        Kauheet nostalgiat tuli ärsytti aika samperiati ku en löytäny lemppari jaksoja yteestä kun poistettu 😔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauheet nostalgiat tuli ärsytti aika samperiati ku en löytäny lemppari jaksoja yteestä kun poistettu 😔

        https://youtu.be/UI-HTp5vWI8

        Tästä linkistä löytyy 4 ensimmäistä kautta suomeksi


    • Anonyymi

      Toivottavasti joskus tulis noi vuoden 2003 sarja uusintana vaikka kun sarja täyttäisi 20 vuotta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe