Kannettava kasettisoitin!!!

SonyWalkman

APUA!

Mistä voisin hankkia korvalappustereot? Minulla on viimeinen menossa (ostin niitä kerran useamman) Ne kestävät minkä kestävät. Kuuntelen kirjastosta lainaamiani äänikirjoja, jotka ovat kasetteina.

Kannettavia CD soittimiakin on todella vaikeaa saada. Prismasta olen hankkinut kahdet AEG, jotka kestivät muutaman kuukauden...

4

543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hifisti

      Kirpputorilta noita voi metsästää, kestäviä metallikuorisia Walkmaneja kannattaa pitää silmällä. Suosittelen kyllä muuntamaan kasettimuotoiset äänikirjat esim. mp3-muotoon ja hankkimaan hyvän mp3-soittimen. Äänenlaatu on hyvä ja muunnoksen voi tehdä vaikka muiden tehtävien ohella.

    • Sony Walkman

      Tänään kävin huutonetissä ja löysinkin sieltä sellaisen kasetti muuntimen. Sillä voi kuunnella kasetteja, mutta myös muuttaa ne MP3 muotoon.. Maksoi vain reilun kympin, tosin siihen tulee postikulut. Mutta sitä en ymmärrä, että vahoista korvalappustereoista pyydetään ihan huikeita hintoja! Eihän niiden kestävyydestä voi tietää vaikka hajoaisivat huomenna :(
      Minulla ollut monet Sony Walkmanit, jotka hajoavat nekin. Edellinen kesti vain vajaan vuoden.

      En ole keksinyt miten olisi järkevää nuo CD äänikirjat ladata MP4 soittimeen. Minun laitteeni toistaa ainakin mielivaltaisessa järjestyksessä. Äänikirjoissa toiston pitää tapahtua juuri siinä järjestyksessä, kun ne siinä CD.llä ovat.

    • Hifisti

      Soittimet toistavat tiedostot tyypillisesti aakkosjärjestyksessä, harva edullinen soitin ymmärtää ns. soittolistojen päälle.

      Jos haluat, että tiedostot toistuvat järjestyksessä, muuta niiden nimi tietokoneella esimerkiksi seuraavasti:

      01_luku.mp4
      02_luku.mp4
      03_luku.mp4
      .
      .
      .

      Ps. Kaupasta olisi voinut saada parin euron johdon, joka liitetää kuulokeliitännästä tietokoneen äänikortin mikrofoniliittimeen. Netistä saa ilmaisia ohjelmia, jolla koko kasetin voi tallentaa vaikka yhdeksi tiedostoksi.

    • ämpäri^3

      Korvalappustereo ei tarkoita muuta kuin laitetta, joka toistaa stereoääntä ja jota voidaan kuunnella kuulokkeilla, ja että itse laitteessa ei yleensä ole kaiutinta.

      Yleisessä kielenkäytössä se yleensä viittaa c-kasettisoittimeen, jossa en em. ominaisuudet, koska kannettavat digitaalisoittimet olivat vielä teknofiilien märkiä unia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe