APUA!
Mistä voisin hankkia korvalappustereot? Minulla on viimeinen menossa (ostin niitä kerran useamman) Ne kestävät minkä kestävät. Kuuntelen kirjastosta lainaamiani äänikirjoja, jotka ovat kasetteina.
Kannettavia CD soittimiakin on todella vaikeaa saada. Prismasta olen hankkinut kahdet AEG, jotka kestivät muutaman kuukauden...
Kannettava kasettisoitin!!!
4
570
Vastaukset
- Hifisti
Kirpputorilta noita voi metsästää, kestäviä metallikuorisia Walkmaneja kannattaa pitää silmällä. Suosittelen kyllä muuntamaan kasettimuotoiset äänikirjat esim. mp3-muotoon ja hankkimaan hyvän mp3-soittimen. Äänenlaatu on hyvä ja muunnoksen voi tehdä vaikka muiden tehtävien ohella.
- Sony Walkman
Tänään kävin huutonetissä ja löysinkin sieltä sellaisen kasetti muuntimen. Sillä voi kuunnella kasetteja, mutta myös muuttaa ne MP3 muotoon.. Maksoi vain reilun kympin, tosin siihen tulee postikulut. Mutta sitä en ymmärrä, että vahoista korvalappustereoista pyydetään ihan huikeita hintoja! Eihän niiden kestävyydestä voi tietää vaikka hajoaisivat huomenna :(
Minulla ollut monet Sony Walkmanit, jotka hajoavat nekin. Edellinen kesti vain vajaan vuoden.
En ole keksinyt miten olisi järkevää nuo CD äänikirjat ladata MP4 soittimeen. Minun laitteeni toistaa ainakin mielivaltaisessa järjestyksessä. Äänikirjoissa toiston pitää tapahtua juuri siinä järjestyksessä, kun ne siinä CD.llä ovat. - Hifisti
Soittimet toistavat tiedostot tyypillisesti aakkosjärjestyksessä, harva edullinen soitin ymmärtää ns. soittolistojen päälle.
Jos haluat, että tiedostot toistuvat järjestyksessä, muuta niiden nimi tietokoneella esimerkiksi seuraavasti:
01_luku.mp4
02_luku.mp4
03_luku.mp4
.
.
.
Ps. Kaupasta olisi voinut saada parin euron johdon, joka liitetää kuulokeliitännästä tietokoneen äänikortin mikrofoniliittimeen. Netistä saa ilmaisia ohjelmia, jolla koko kasetin voi tallentaa vaikka yhdeksi tiedostoksi. - ämpäri^3
Korvalappustereo ei tarkoita muuta kuin laitetta, joka toistaa stereoääntä ja jota voidaan kuunnella kuulokkeilla, ja että itse laitteessa ei yleensä ole kaiutinta.
Yleisessä kielenkäytössä se yleensä viittaa c-kasettisoittimeen, jossa en em. ominaisuudet, koska kannettavat digitaalisoittimet olivat vielä teknofiilien märkiä unia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä913070Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991747Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461607- 881431
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4051427Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4031333Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21179Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat391093Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun339930Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden270918