Sähköpostissa ollut tekninen häiriö 23.04.2014 on korjattu

Hei!

Sähköpostijärjestelmissä oli tekninen häiriö, käyttäjälle avautuu kirjautuessa ikkuna missä ilmoitetaan ettei listaa voitu ladata.

Tämä ongelma on nyt korjattu.


Terveisin,

Suomi24 Ylläpito

72

1845

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uusi vai vanha?

      Hohhoijaa @suomi24

      Onko kyse vanhasta vai uudesta "sähköpostista"???
      Te osaatte tyriä ette vain ota vastuuta mistään!!!

      • Tekevälle sattuu, itse en osaisi tuota korjata, kaikkeen muuhun kykenen, esim. Suomen talouden nostamiseen takaisin takajaloilleen.


      • zyzr

        Mitä te valitatte jatkuvasti.Jokaisella on oikeus vaihtaa johonkin toiseen `parempaan`jos siltä tuntuu.Lopettakaa narinat ja olkaa tyytyväisiä.


      • oujeah1
        ooujeah kirjoitti:

        Tekevälle sattuu, itse en osaisi tuota korjata, kaikkeen muuhun kykenen, esim. Suomen talouden nostamiseen takaisin takajaloilleen.

        Ei toimi taaskaan . Hieno uudistus


    • Hei!
      Liian usein on vikoja järjestelmässänne. Pitäisiköhän tehdä jotakin?

    • vanha parempi
    • Ilmoitus pliis!!!!

      @suomi24

      Miksei postin etusivulle laiteta ongelmasta/asiasta tiedotetta????

      Tarpeeksi kauan kun jaksaa odottaa, tulee ilmoitus "Severe Error:..."
      Kehoitus tarkistaa nettiyhteys jne. Siis ihan väärää informaatiota siis kuin olisi käyttäjän vika että sivu ei aukee!!!!

    • lkjhghjk

      Ei jumankauta, taas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • fghjlkj
    • kiitos??????

      .!.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!.! V.I.T.T.U...M.I.T.Ä...S.O.N.T.A.A!.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!.!

      • Oudoltahan se etusivu postissa näyttää niinkuin jokaisessa uudessa asiassa, kyllä siihen tottuu, sinäkin, jos min, tällainen kehäraakki-inssikin siihen taipuu.


    • Insinööritsuomi24

      S:AA.TANA Kun mikään ei toimi koskaan!

      Nyt vaihtui sähköposti ja sassiin! Jumalauta monta vuotta on aina ollut häiriötä ja mikään ei koskaan toimi! Rupeaa vituttamaan jo!

      • zyzr

        muista myös vaihtaa !!!! on yksi typerä kommentti vähemmän


    • hei, suomi 24 sähköposti uudistui ja täytyy sanoa että vanha oli parempi. uudessa sähköpostissa roskapostit aukeavat automaattisesti,en voi poistaa viestejä tai kaikki postit aukeavat automaattisesti ja missä on poista nappi, en voi poistaa roskapostia ollenkaan tämä on surkeaa ja posti aukeaa hitaammin kuin ennen. tyhjän päiväisiä lupauksia...

    • Ei ole pelkästään tämän päivän asia:
      XP-koneellani:
      - sisäänkirjautuminen on sairaan hidasta (5 min)
      - mikä h..tin OX App Suite, johon pitäisi loggautua... ?
      - sen suiten kiertämiseksi joutuu kikkailemaan osoiterivillä

      10 kk vanhalla tabletillani:
      - mikä h..tin OX App Suite, joka vaatii uudempaa Android-versiota ?
      - tabletti ei suostu/pysty näyttämään sanomia; kärsivällisyydellä joskus kansiolistan

      Vanha Linux-koneeni ei saa koko postia auki.

      Palatkaa vanhaan tai joudun vaihtamaan postilaatikon merkkiä.
      Jussi H.

    • vielä paranneltavaa

      Hei ylläpito!

      Olisiko mahdollista saada uuteen versioon toiminto jolla voi suoralta kädeltä poistaa roska ym epätoivottavat postit avaamatta niitä?? Vanhassa oli ja se oli hyvä asia. Kun kaiken lisäksi tiedetään että jo avaamalla pelkästään (siis ei edes liitteitä) roskapostin, voi saada koneeseen haittaohjelman tmv.

      • jkaa

        kannatan lämpimästi. Kaipaan edellistä versiota, tämä on tosi kaamee. Pakko muuttaa esim gmailiin.


    • piketär

      koko posti on ihan sekasin! kuka idiootti tän teki? missä on nykyään torju lähettäjän viestit! facesta vyöryy tykkäyksiä xxxlsivulta jota en halua? apua? mitä nyt! auttaako ainoastaan e-mailin vaihto ? PRKL!

    • Kuusikymppinen53

      Hei!

      Lähetin eilen illalla viestin. Tänä aamuna ystäväni lähetti viestini nähtäväkseni. Totesin, että-kirjaimet olivat koodautuneet melkoiseksi sekasotkuksi. Onkohan syy s-postiuudistuksessa vai olenko itse aiheuttanut tämän? Mitähän nyt pitäisi tehdä?

      Muuten olen ollut tyytyväinen uudistuneeseen s-postiini.

    • skifjhr

      Uusi sähköposti on ihan huono. Siinä ei ole mahdollisuutta estää viestejä tulemasta. Torjua niitä. Mulle ainakin on tullut niin paljon mainoksia, että ihan inhottaa. En halua niitä. Jos ei ongelma poistu, poistun minä.

      • dasjlö

        näin myös teen minä.


    • iija1

      Multa hävisi KAIKKI postit. Ei siirtynyt mitään vanhasta sähköpostista uuteen. Kansiot ainoastaan tallella. Kukakohan korvaa mulle menetetyt TÄRKEÄT !!!! viestit. Niitä ei kait löydy enään mistään. Arvatkaa suututtaako.

    • Kuuran kukka

      Suomi24 SÄHKOPOSTI EI PELITÄ VIELÄKÄÄN.SIELLÄ LASKUT OOTTAA MAKSAJAA ??
      KENEN VASTUU???

    • Voihan1

      Hei!
      Ei toimi edelleenkään. Ainoastaan näkyy vanhat saapuneet viestit. Lähetettyjä kansiota ei saa auki eikä luonnokset jne. Ja en tiedä onnistuiko sähköpostin lähetys kun ei näe lähetettyjäkään. Ja en tiedä onko tullut uusia sähköposteja kun vain vanhat näkyvät.

    • Toivotonta

      Ihan paska uudistus! Kyllä vaihdan sähköpostia

    • vaihto edessä

      teidän sähköposti uudistuksenne syvältä perseeestä.miksi piti hyvin toimiva homma vaihtaa ihan paska juttuun???????????????????

    • Ei uudistuksia sähkö

      Tabletissa ei toimi suomi24 sähköposti ollenkaan.Uudistukset ei aina mene parempaan suuntaan.

    • perinteet velvoittaa

      Perinteet velvoittavat..
      @suomi24 sähköposti ei voi toimia muutamaa päivää ilman 'teknisiä' "häiriöitä"..
      Oikein lupaava alku siis :(

    • En tiedä mitä on korjattu mutta ainakaab minun sähköposti ei saa avattu lainkaan ja tätä on jatkunut jo muutama päivää. Pitää varmaan hankkia toinen s-posti jostain muualta ! Ja olen kokeillut sekä explorerin että Mozilla firefoxin kanssa avata mutta ei onnistu !

    • jointti

      Eipä avaudu sähköposti . Uudistukset ovat ihan p......tä

    • jklöa

      uusi uudistus on p_stä. Aikaisemmmin kaikki saapuneet näkyi yhdellä vilauksella, nyt vain muutama. Täytyy hakea uusi email, tämä käy hermoon.

    • oi näitä aikoja

      Hei!

      Miksi ette ilmoittaneet, että poistatte lähetettyjä viestejä. Nyt on hukattu paljon tärkeää tietoa, jota en saa mistään. Mikä se tällainen uudistus on, joka pettää asiakkaansa.
      Olen todella vihainen menetetyn postini johdosta ja niin näkyvät olevan toisetkin.

    • soli1

      Kyllä kannattaa entinen s-posti palauttaa

    • Kiukk-une

      Ei vieläkään näytä uusi sähköposti toimivan kunnolla!? En saa avattua muita kansioita kuin 'saapuneet'. Milloin mahtaa toimia kunnolla.. Muutenkin uusi posti paljon hankalampi kuin vanha. Enkä haluaisi alkaa vaihtamaan, kun aina ollut tämä.

    • Kiukk-une

      Niin ja minne saa valittaa, että asia menisi jakeluun?

    • En pääse kirjautumaan sähköpostiini, katkoviivat vaan menee keskellä näyttöä.

      • ärsytysssssss

        juuri näin...:(((


    • åwfhåEWO8F

      tämä uusi sähköposti on aivan susi! niin auttamattoman hitaasti aukeaa ! nuolinäppäin ei tottele heti kun nuoli on ruudussa. aivan käsittämättömän onneton,hidas paska että pitää ottaa 2t. ennen postin avaamista pari pamia.oikeesti vituttaa niin paljon että.. mikä vitun uudistus nyt tämäkin on,askel taaksepäin !!!!!!!!!!

    • Hei,
      tämän postin uudistuksen myötä on kadonnut emailissa oleva painike, jolla pystyi estämään mainos- ja roskapostin tulemisen. Toimi ihan kiittävän hyvin (ei 100 % mutta hyvä kuitenkin). Nyt tilanne kamala: mainosta ja roskaa pukkaa aivan kamalasti! Onko kys. painike ja valinnan mahdollisuus edelleen olemassa??

      Ystävällisesti turhautunut suomi24.fi:n uskollinen käyttäjä

    • Uudistuksella oli varmaankin lisätä roskapostien määrää.
      Niitä tulee kymmeniä päivittäin.

      Onneksi käytän muita sähköposteja, niin eipä tuo haittaa, teettää lisätyötä poistaa turhat ärsykkeet.

    • Allapito

      Voisiko ylläpito tiedottaa mistä johtuu että sähköpostitilille ei pääse.

      Eli mikä versio selaimista pitää olla ja mikä on OX jotain diipadaapaa

      Onko siellä nyt ongelmia???

    • Ärsyttäääää

      Jaa jaa..en pääse kirjautumaan spostiin. Väittää, että käyttäjätunnus ja/tai salasana väärä, vaikka satavarmasti kirjoitan ne ihan oikein. Onko yleinen ongelma tällä hetkellä vai vain minun kohdalla??? Nyt olis vähän tärkeä päästä kirjautumaan....mrrrrrrrrr......

    • harmittaa!!

      Väittää mulle myös, että salasana väärä. Muutaman päivän vasta mulla ollut uudistunut posti ja on tähän asti hyväksynyt salasanani. NYT EI!!!!!!

    • Samppa3

      Hei,
      Mikä tämän päiväinen 28.4. "OX App Suite" ikkuna sähköpostiinkirjautuessa oli? Se sininen ikkuna kyseli tunnusta ja salasanaa? Vaihdoin salasanan, kun olin siihen ensin tänään päivällä omani törkännyt. Voisiko Suomi24 Ylläpito sen kertoa

    • hermot menee

      Samoja ongelmia kuin muillakin. Uudistus on suoraan hanurista. Sähköpostin käyttäminen on todella sekavaa. Vanha oli paljon selkeämpi ja parempi.

    • kepa5

      Ehkä huonoin uudistus koskaan. Tälläkään hetkellä ei s-postiin pääse, joten jää jokunen lasku maksamatta ja eräpäivä tänään, Kiitokset suomi24! Sen kerran kun sinne päässyt kirjautumaan, niin todella kömpelö ja sekava "uudistus". Vanha takaisin!

    • Eipä ole toiminut uusi posti vielä ollenkaan. Kiitos vaan uudistuksesta.

    • Ei toimi

      "Käyttäjätunnus tai salasana on väärin"; eikä varmasti ole. Milloinhan mahdollisesti alkaa toimia edes jotenkuten?

    • Mikähän siinä on ettei uuteen s.postiin pääse kirjautumaan?? Eikö ne vanhat tunnukset olekkaan käytössä vai onko taas uusi tekninen vika?

    • eikä tässä kaikki...

      Yritin kirjautua sähköpostiin, avautui omituinen (appsuite) sivu, jossa pyydettiin uudelleen kirjautumista. Onko joku tietojen kalastelusivu ??? En muista mitä siinä luki, kun se ei enää aukea sivuhistoriassa, ihan outo sivu.
      Maailman sotkuisin sähköposti, ei jaksa perehtyä. Aina menette takapakkia.

      • Putin

        Eikös sivut ole nykyään venäläisomistuksessa vittuilevat suomipojalle kun hävisivät lätkässä


    • Kirpsakka

      Minulla ei aukene ainaskaan sähköposti eilen toimi, mut ei tänään; missä vika?

      • Kirpsakka

        Niin mulle tuli myös sininen sivusto Ox App Suite olis pitänny kirjautua mut ei ainaskaan mun tunnukset käyneet; missä mättää? korjatkaa!!!


    • Sähköpostin käyttäjä

      No en ainakaan minä pääse postiini ei suvaitse aueta.

    • Monesti yrittännyt

      Ei toimi tulen kohta vihaiseksi.

    • ärrrrrrsytyyyysssss

      Ox App Suite sivu vaan koko ajan tulee pitkien kieputusten jälkeen, voi mätä olipa hieno uudistus, ei pääse ei omiin sähköposteihin!!!!!

    • Kyllästynyt

      Connection error
      The service is not available right now. Retry.

      Tällaista viestiä on tarjonnut jo viisi päivää. Ei naurata. Enää.

      • Mulla toimi uusi sähköposti ihan OK (vaikka pidin vanhemmasta enemmän) - kuukauden päivät, mutta sano se onni joka on ikuista...sillä nyt on mullakin tyrkyttänyt tuota sinitaustaista "connection error"-sivua jo pari päivää! ARGH!!!! Eli sinänsä helpottavaa tietää, että muillekin on käynyt samoin (eikä mun koneessa ole vikaa?) - mutta eipä kuitenkaan jaksa naurattaa...! Eli kirjautumaan pääsee ongelmitta, mutta itse sähköpostisivulle ei millään pääse!


    • Viimmeinen puollustu

      Näinkö asiakkaita kohdellaan? Näinkö yritysmaailmassa toimitaan? EI...Pystyykö siellä kukaan kantamaan vastuun tekemisistään...Onko siellä mietitty asiakkaiden joukkopakoa....Joka ilmeisesti yltyy...Saatteko menetetyt asiakaat takaisin,kun He ovat aloitaneet uuden S-postin ja nahneet siinä mahdollisesti paljonkin vaivaa....Onko syytä vahän miettiä ja kertoa asioistanne.....

    • Militantti antti

      No ei ole häiriöt poistuneet!
      Eilen 28.4. tuskailin, kun en päässyt sähköpostiini millään. Omituisia uudistuksia! No, olen ollut kaukaa viisas kuten moni muukin ja olen ilmittanut tutuilleni, että lähettävät postit toiseen sähköpostiini. Jos ei Suomi24 ala pian toimimaan, niin lopetan sen. Miksi ihmeessä sitä alettiin sorkkia, kun se ei kerran onnistu ! ?

      • ei tosiaan ole .. koko ilta on ollut sitä OX APP SUITEA


    • janne12

      Minä ainakin poistun suomi 24 sähköpostista

    • Taas tämä sekasotkuinen sähköposti , miksi ? Kun illalla 28.4 katsoin sähköpostiani , huomasin että olikin entinen sähköpostisivu palautettukin , se vanha ja selkeä sivu. Mutta kun nyt taas avasin niin tämä paska oli tullut takaisin tänään , olin illalla tyytyväinen mutta en enää tänään tähän sähköposti sivuun . Itselläni huomasin että esim. saapuneita sähköposteja onkin siirtynyt tietämättäni roskakoriin . Vaihtakaa ja pian se entinen sähköpostisivu takaisin . Jos ei , niin täytynee vaihtaa toiseen sähköpostiin .

    • Mystistä Appsuite sivua lykkää,posti ei aukea...pelastautukoon ken voi!!

      • huivittumitäpaskaa

        On aika paska taaskaan ei aukea millään on kokeiltu Safari Firefox Opera ja sininen sivu selaimesi ei tue ja virhe LGI-0006 ja heidän viestissä parhaan tuloksen saat käyttämällä Google Chrome samaa paskaa.


      • huivittumitäpaskaa kirjoitti:

        On aika paska taaskaan ei aukea millään on kokeiltu Safari Firefox Opera ja sininen sivu selaimesi ei tue ja virhe LGI-0006 ja heidän viestissä parhaan tuloksen saat käyttämällä Google Chrome samaa paskaa.

        EI AUKEA CHROMELLAKAAN ox app suite


    • ei toimi ei..

      @suomi24 ylläpito, teihin voi luottaa!!! Sähköposti nurin vähintään viikoittain.
      Eikö teitä kiinnosta tehdä oikeita (luetaan toimivia) järjestelmiä. Osaatte pilata vaikka näyttäis että nytteillä on edes työkalu jolla pitäisi saada palvelu toimivaksi.

    • Kysyn vaan

      Mikä ihme tämä sininen sivu Ox App suite on? En pääse minäkään omaan sähköpostiini. Aina vaan uudestaan ilmestyy Ox App suite sen jälkeen, kun olen antanut kuten normaalisti oman käyttäjätunnukseni ja salasanani
      Eilen ilmestyi yllättäen ruutuun teksti: Joku on yrittänyt vaihtaa salasanasi, Jos et ole sinä, niin klikkaa...ja sit joku numero...En klikannut mitään ja nyt illalla en pääse omaan s-postiini. Päivällä vielä pääsin.
      Kuka on vaihtanut salasanani????? En minä ainakaan.
      Onko hakkerit asialla????????

    • ON EDELLEEN TEKNINEN HÄIRIÖ-- OX APP SUITE TULEE JATKUVASTI :(JA TÄTÄ ONGELMAA EI OLE VIELÄ KORJATTU :(

    • EI TOSIAAN OLE KORJATTU, VAIKKA MUUTA VÄITÄTTE

    • Yritin etsiä ketjua jonne voisin kirjoittaa tästä, tämä saa kelvata, tarpeeksi lähellä.

      Siis:

      toi uusi sähköposti on aivan surkea, siis ainakin mun koneella (vaikka on nopea kone ja nopea netti) TODELLA hidas! Menee hermo, kun yksinkertaisen asian tekemiseen menee älyttömästi aikaa. Argh.

      Onko muillakin hidas? Ainakin pikasilmäyksellä muita ongelmia näyttäisi olevan melko lailla...

      • Googlen ystävä

        Se on hidas sen takia että kuvittelisit vian olevan tietokoneesi prosessorissa ja menisit ostamaan uuden.

        Se on hidas sen takia että hankkisit sitten Suomi24:ltä maksullisen palvelun jotta voisit käyttää omaa ohjelmaa Suomi24-postien lukemiseen.

        Se on senkin takia hidas että vaihtaisit Gmailiin ja sitten me voitaisiin kaikki kohta lukea sun kaikkki postiiiiit!! Hei!

        P.S.: nämä roskarobottien ynnäystehtävät on liian vaikeita ihmisille. Laittakaa mielummin jotain kivaa pop-triviaa!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1740
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1349
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1288
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      187
      1239
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1061
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1053
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      902
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      886
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      836
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      804
    Aihe