Roskaaja

Roskiin kyllästynyt

Roska - kerää, älä heitä!

Väitetään, ettei yksittäisen ihmisen teoilla ole merkitystä. Pienistä puroista kasvaa kuitenkin suuri virta, niin hyvässä kuin pahassa. Ympäristönsuojelu on pieniä tekoja – kuten roskan heittämättä jättäminen.

Ei ole suuri vaiva laittaa vaikkapa hedelmien mukana tullut pussi autoon ja laittaa roskat siihen, eikä heittää kaikkea suoraan ikkunasta ulos.

Onko tämä sitä uusavuttomuutta, kun jaksetaan kantaa täydet mäyräkoirat, mutta tyhjät pahvit heitellään minne sattuu.
Kuka kerää sinun roskasi?

11

136

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Köyhiksi jäädään

      Roskaamisella on merkittävä työllistävä vaikutus. Roskaaminen ym. sotkeminen voisi olla uusi nokiamme realistisesti ajatellen. Kaikki muu tuottava toiminta kun myydään ja on myytykin ulkkiksille.

    • Roskiin kyllästynyt

      Kuka roskaa? Nuoriso? Koululaiset? Tupakoijat? Kaljanjuojat? Karkinsyöjät? Kuka kerää sinun roskasi?

      Tosi patalaiska, jollet jaksa heittää omia roskiasi lähimpään roskikseen

    • geerzi

      Onneksi joku jaksaa meidänki roskat metsästä poimia.

    • Roskaaminen ok

      Jätebisnes on nykyään hyvin tuottoisaa toimintaa jolla jätefirmat tekevät muhkeaa tulosta itselleen.

    • Roskiin kyllästynyt

      Siinä ei suurista bisneksistä ja politiikasta ole kyse, jos jokainen jättää
      heittämättä o m a t r o s k a n s a kadulle, tielle, toisten pihaan, ojanpintareille, MacDonalsin pihaan, markettien pihaan ja jättää rikkomatta lasipullot.

      Tölkitkin kannattaa jättää ruttaamatta, sillä joku saa siitä pienen lisän viemällä tölkin kauppaan, jos et itse viitsi sitä tehdä.

      Hoida omat roskasi! Meillä jokaisella on mukavampi ympäristö ilman roskia!

    • .............

      Minäkin joskus teen hyvä työn ja kerään lenkillä ollessani roskia metsistä. Kauhea määrä kaikkea roskaa sieltä löytyy. En vain voi tajuta roskaajia. Se on ällöttävää ja rumaa. Ikävää kävellä metsässä, kun joka puolella on räkäpapereita ja muuta roskaa. Voisi kuvitella, että aikuiset ihmiset kuntoillessaan nistävät nenänsä ja viskaavat paperin maahan. Koulujen lähistöt taas ovat täynnä mehutölkkejä, leipärasioita ja karkkikääreitä. Santahaka on kauhean roskainen. Roskaisinta on lähellä parkkipaikkaa, josta voi päätellä, että roskaajat ovat laiskoja ihmisiä. Ärsyttää myös, kun jotkut naapurimme täällä kerrostalossa ovat hirveitä roskaamaan pihaa.

    • Auktoriteetitön

      Tutkittua tietoa: Roskainen rikkinäinen ja sotkittu ympäristö aiheuttaa kapinoivaa käytöstä

    • Koiran p:a

      Siihen sitten vielä koiranp:t lisäksi. Joo, maatuu ne, mutta kun keräsin asuintaloni katuosuudelta toisten heittämiä roskia- siis kaikkea mahdollista - niin sen lisäksi astuin vielä crocseillani isoon koiranp:aan.

      Olen huomannut, että naiset jaksavat kumartaa sen verran, että pullauttavat koiransa p:n pussiin ja vievät lähimpään roskikseen, mutta keski-ikäisillä miehillä näkyy olevan sen verran jäykkä selkä, että siihen jää toisten siivottavaksi.

      • Paskasta asiaa

        Aikuinen mies ja jaksaa puhua paskaa! Hyvä se?


      • Havainnut
        Paskasta asiaa kirjoitti:

        Aikuinen mies ja jaksaa puhua paskaa! Hyvä se?

        Kälviällä lihava nuori nainen ajaa hopean harmaalla mersulla. Roskaa ympäristöä jatkuvasti. Jopa kaupa pihalla jätää karkki papereita ja piltti purkkeja maahan. Kerran jätti myös kakka vaipan. Aika erikoista käytöstä kun hänen pitäisi opettaa lapsiaan ja voidaa miettiä mitä lapset tästä oppii. Auto täynnä pienokaisia. Ja välillä myös humalaisia. Ja sama tyttö välillä paikallisessa esiintyy kuin olisi muita parempi. Kova ääninen ja huomion hakuinen m...haukka.


      • josko ois sama
        Havainnut kirjoitti:

        Kälviällä lihava nuori nainen ajaa hopean harmaalla mersulla. Roskaa ympäristöä jatkuvasti. Jopa kaupa pihalla jätää karkki papereita ja piltti purkkeja maahan. Kerran jätti myös kakka vaipan. Aika erikoista käytöstä kun hänen pitäisi opettaa lapsiaan ja voidaa miettiä mitä lapset tästä oppii. Auto täynnä pienokaisia. Ja välillä myös humalaisia. Ja sama tyttö välillä paikallisessa esiintyy kuin olisi muita parempi. Kova ääninen ja huomion hakuinen m...haukka.

        Onko kyseessä se äänekäs? Minä. Minä. Minä nainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      74
      5338
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2396
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1917
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      45
      1625
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1571
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1368
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      7
      1248
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1219
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe