Tätä keskustelua en vielä täällä nähnytkään, mutta nyt on.
Mitä mieltä olette itse sarjasta, jos olette katsoneet? Seuraatteko aktiivisesti vai satunnaisesti vai oletteko vasta aloittaneet sarjan seuraamisen?
Adventure Time
Finn the Ihminen
4
975
Vastaukset
- vanhushhs
Ihan katsottava ja hauska, mutta eipä oikein mitään muuta tähdellistä sanottavaa siitä ole. Seuraan sitä vain välillä ja joskus teen maratoonin jos jaksoja paljonkin jäänyt katsomatta. Taisi olla viime vuonna kun vasta aloin kattomaan sitä
- Anonyymi
Mutta se oli tosi kiva
- Anonyymi
Olemme katsonut sitä minun siskon kanssa aktiivisesti
- Anonyymi
Ja oli tosi hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2294948Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233620Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2732083Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,142044Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1221063- 32843
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.100791- 61777