Eli mähän oon hullu...

Epäonnistunut

Oon 13v tyttö, jonka elämä on perseestä:

Siis mun elämän noidankehä: En saa kavereita, kun oon erityisluokalla. En pääse pois erityisluokalta, kun masennun kaverittomuudesta. Kouluarvosanat huononee ja jään varmaan luokalleni. En kuulemma voi käydä edes erityisluokkaa.. Tää on oikeesti ihan hirveetä, mulle sanotaan aina et mikset yritä, mut ei se oo niin helppoo..
ja mullahan on näitä sairauksia:

ADHD
Asperger
Kaksisuuntainen mielialahäiriö
Uhmakkuushäiriö
Tourette
Narsistinen mielialahäiriö

jne jne (en edes muista kaikkia..)
vielä että mitkään lääkkeet ei tehoo, huonontaa vaan. Oon siis totaalisesti epäonnistunut, en ansaitse varmaan edes ihmisen arvoa.

Ja mua on kiusattu läpi mun elämän, kun oon siis kirjaimellisesti hullu: juutun, saan pakko-oireita, oon väkivaltainen, itsetuhoinen....
Mä kyllä ymmärrän miks mua on kiusattu läpi mun elämän, olin sellanen pelle että huhhhuh.. Ihme ettei pitkäänniemeen viety ambulanssilla leposititeisiin ja piikkiä persuksiin.. Ainii, kohtaha sitäkin kokeillaan.. Mulla on paska itsetunto, en uskalla hankkia kavereita (2 mulla on ja neki 2 vuotta nuorempia ja nään tooosi harvoin).. Oon lisäks vielä ruma, luokkalaiset ku näkee mut nii huutaa "hyi vittu" ja "hyi saatana" "ruma" :( ja lisäks oon vielä pienirintanen läskiperse vartaloltani.. Ja rillitki mulla on.. Ja vaik mitä..
Oon yhden tyylin löytäny ittelleni mistä mua on, yllätys yllätys, myös kiusattu: gootteus.
Ja isä ja äiti tulee hulluks musta, siskoo ja veljiä en edes nää ku ne ei kestä mua.. Perheväkivaltaaki meijän kotona on, ja isä toivoo et karkaisin ku se on iha romuna.

Aiheutan vaan harmia kaikille... :'(

34

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Epäonnistunut

      Ja opettajat sanoo et musta olis ainesta vaikka mihin, kun osaan piirtääkki niin hyvin, muttaku mulla on lisäks melkei täysi motivaationpuute..

      • Epäonnistunut

        Ja eipä kukaa hullulle vastaa :'(


    • Moi Epäonnistunut!

      Musta sä et kuulosta lainkaan hullulta. Päinvastoin uskon, että oot varsin fiksu tyyppi, jolla on paljon annettavaa, kun vaan löydät sen sun jutun. Opettajien puheiden perusteella se voisi olla vaikka piirtäminen.

      Se, että ihmisellä on erilaisia sairauksia tai muita diagnooseja, jotka kertovat hänen käyttäytymisestään jotain ei tarkoita sitä, että hän olisi sen hullumpi kuin kukaan muukaan. Voi olla, että huomaat niiden asioiden jollain lailla rajoittavan sitä mitä voit tehdä, mutta se ei tarkoita, että olisit sen huonompi kuin kukaan muukaan.

      Minusta on ikävää, että koulukaverisi eivät ymmärrä, että et voi tietyille asioille mitään ja kiusaavat sinua siksi. Ketään kun ei saisi kiusata vaikka hän jollain lailla erilainen olisikin. Koulussa kannattaa asiasta kertoa myös opettajalle, jotta he voivat auttaa sinua. Minusta on hienoa, että sinulla on kuitenkin muutama kaveri, joiden kanssa voit toivottavasti tehdä mukavia juttuja ja jutella, vaikka näettekin harvoin.

      Ajattelen myös, että missään tapauksessa väkivalta ei ole oikein eikä se ratkaise mitään. Oletko puhunut kotona olevasta tilanteestanne kenenkään aikuisen kanssa? Olisi varmasti hyvä kertoa jollekin aikuiselle ja pyytää apua. Se aikuinen voi olla esimerkiksi joku opettaja tai terveydenhoitaja, kuraattori tai sitten vaikka joku terveyskeskuksen tyyppi. Joku sellainen aikuinen johon luotat ja jolle sinun on helppo puhua.

      Toivottavasti löydät itsellesi apua.

      Mukavaa kevättä.

      T: Marika/ Nettisaapas

    • Epäonnistunut

      Vastatkaa mulle plz :(

      • Rugaru

        Tourette o vitun ärsyttävä vai mitä? Kuiteski, sul o tietty tosi hankalaa ja näin, suomalaiset on täysii kusipäänatsikansa joka ei voi hyväksyy erilaisii. Noit sun tautei ymmärtävii kavereit o tosi hankala hankkii ja niit taitaaki saa'a vaa netin kautta. Mistäs päi oot? Vosin ettii sulle kaverin tai pari josasut tietyis paikois


    • Kirurgi

      olen vain lähihoitaja, mutta voisin olettaa että
      toisaalta, voitaisiin olettaa
      että olet
      juusto ^ 2
      jolloin emc > x^2 = 3
      jonka takia sinulla saattaa olla tourette.
      perkele.

    • Juu tottakai

      Voikko kertoo sun oikeen nimeeXD

      • Epäonnistunut

        Miks :/


    • Epäonnistunut

      Nonni hyvä, mulla on varmaan lievä masennuski vielä, ja opettajat erotti kolmatta kertaa peräkkäin taas koulusta :| onneks voin piirtää

      • Tyttö 13v.....

        Oisko sul kikkii kun must tuntuu just samalle... Mun on tosi vaikeeta saaha ystäviä koska mein luokalla on niin paljon lissuja (oikeestaan kaikki) ja tuntuu sille et kaikki puhuu mun selän takana kaikkee pahaa musta.....


        Tuun seurailee tänne jos laitat.


      • Tyttö 13v......
        Tyttö 13v..... kirjoitti:

        Oisko sul kikkii kun must tuntuu just samalle... Mun on tosi vaikeeta saaha ystäviä koska mein luokalla on niin paljon lissuja (oikeestaan kaikki) ja tuntuu sille et kaikki puhuu mun selän takana kaikkee pahaa musta.....


        Tuun seurailee tänne jos laitat.

        Ja jos et haluu et sun kikki näkyy tääl "maailmanlaajuisesti" niin voit laittaa sen mulle sähkäril [email protected]


    • :-3

      Miten sul on ADHD ja asperger samaan aikaan? Huono yritys, trolli ei toiminut.

      • Epäonnistunut

        Ei oo trolli, uskokaa jo !! :'( Ootsä semmonen tyyppi jolle kaikki muut ku omat kirjotukset on provoja?


      • lue

        Ensinnäkin voi olla ADHD ja asperger samaan aikaan koska meidä perheessä on sitä.
        Meidän geeneissä on aina jotain paskaa häikkää ja sillee.
        Tää alottaja on ihanku mä ja mun elämä (paitsi en ole (vielä aika varmasti) saanut mitään diagnoosia mistään mielialahäiriöistä)
        Oon aika semmone "neutraali" gootti, en omista kavereita kuin yhen, koska olen negatiivinen paska, piirrän ihan vitusti joka päivä ja se on mun lempipuuhaa ja oon aikas hyvä,
        Numerot on mitä on jos vaan yrittää nii mulle riittää jos saan kasin mutta joskus menee paskasti,
        Mun elämä on aika perseestä myös ennen sain raivareita mutta en enää koska päätin ne lopettaa (ja olen onnellinen siitä muutoksesta,
        Mua haukutaa rumaks ja läskiks ihan turhaan.
        Niin et ole yksin JA ETKÄ OLE HULLU!
        Mä tiedän että sua ahdistaa sairaudet ja dä varmaan tunnet että sä oot liian erilainen ja pelkäät että et tuu ikinä sopimaan joukkoon.
        Ihan turhaan pelkäät kyllä minunkin sekot ADHD ja Asperger veljet ovat sopeutuneet mainiosti joukkoon.
        ADHD-pikkuveljeäni lääkitään ja kyllä se auttaa niin tuohon lääkitsemis hommaan niin en usko että ne ei auttaisi yhtään.
        Mutta mun tekis mieli tulla halaa sua oikeesti viimein löyty samanlainen persoona kuten minä.
        Minuakin on käytetty vähän jokaisessa tutkimuksissa, mutta oveluuteni avulla tuloksia ei ole syntynyt olen vain tämmöinen.
        Mitäs jos lähtisit kuvataidekouluun, sieltähän sinä saisit ihan varmasti kavereita ja sinähän rakastat piirtämistä kuten minäkin.
        Itsekkin haluisin semmoseen mutta aikaa ei satu vain löytymään :(
        Et ole hullu millään tavalla minusta olet fiksumpi kuin muut ja olet perillä enemmän asioista kuin nämä muut "retardi" nuoret.
        Voimia..


      • Epäonnistunut
        lue kirjoitti:

        Ensinnäkin voi olla ADHD ja asperger samaan aikaan koska meidä perheessä on sitä.
        Meidän geeneissä on aina jotain paskaa häikkää ja sillee.
        Tää alottaja on ihanku mä ja mun elämä (paitsi en ole (vielä aika varmasti) saanut mitään diagnoosia mistään mielialahäiriöistä)
        Oon aika semmone "neutraali" gootti, en omista kavereita kuin yhen, koska olen negatiivinen paska, piirrän ihan vitusti joka päivä ja se on mun lempipuuhaa ja oon aikas hyvä,
        Numerot on mitä on jos vaan yrittää nii mulle riittää jos saan kasin mutta joskus menee paskasti,
        Mun elämä on aika perseestä myös ennen sain raivareita mutta en enää koska päätin ne lopettaa (ja olen onnellinen siitä muutoksesta,
        Mua haukutaa rumaks ja läskiks ihan turhaan.
        Niin et ole yksin JA ETKÄ OLE HULLU!
        Mä tiedän että sua ahdistaa sairaudet ja dä varmaan tunnet että sä oot liian erilainen ja pelkäät että et tuu ikinä sopimaan joukkoon.
        Ihan turhaan pelkäät kyllä minunkin sekot ADHD ja Asperger veljet ovat sopeutuneet mainiosti joukkoon.
        ADHD-pikkuveljeäni lääkitään ja kyllä se auttaa niin tuohon lääkitsemis hommaan niin en usko että ne ei auttaisi yhtään.
        Mutta mun tekis mieli tulla halaa sua oikeesti viimein löyty samanlainen persoona kuten minä.
        Minuakin on käytetty vähän jokaisessa tutkimuksissa, mutta oveluuteni avulla tuloksia ei ole syntynyt olen vain tämmöinen.
        Mitäs jos lähtisit kuvataidekouluun, sieltähän sinä saisit ihan varmasti kavereita ja sinähän rakastat piirtämistä kuten minäkin.
        Itsekkin haluisin semmoseen mutta aikaa ei satu vain löytymään :(
        Et ole hullu millään tavalla minusta olet fiksumpi kuin muut ja olet perillä enemmän asioista kuin nämä muut "retardi" nuoret.
        Voimia..

        Kiitti


      • "lue" kirjoittaja
        Epäonnistunut kirjoitti:

        Kiitti

        kik: mipu02 :)


    • plz :)

      http://www.humanmetrics.com/cgi-win/JTypes2.asp
      Voitsä kertoo sun tuloksen niin että ymmärrän sua paremmin?
      Mä sanoisin nyt että sä oot INFP mutta mua kiinnostaa se.
      Ei silleen "Poke it with a stick" tyylillä vaan silleen että mua ihan oikeesti kiinnostaa.

    • IhmisetOnHyödyttömiä

      Tietäsitpä vaan millast on olla hullu, nää ajatukset ja ideat. I am mad. Tiedätkö kuinka vitun hauskaa mulla on joka päivä, ku mietin kuinka paska tää maailma on ja kuinka haluan pois. Jos tapan jonku nii muuttuskohan mun maailma. Tai mitäköhän tapahtus jos alkasin tappaa ihmisiä, kuin kauan kestäs et jäisin kiinni, mä veikkaan et en jäis koskaan kii.

      Olen hullu ja jos ois nappi jotaku painaa niin 99% maailman ihmisistä kuolee, nii mä painaisin sitä kahesti.

      • off yo go

        Ootpas kyllä hauska. Oikeasti hullut ihmiset eivät itse tajua olevansa hulluja. Eivätkä he edes välitä, vaikka tajuaisivatkin sen...

        Mene muualle pelleilemään mielenterveydellä.


    • Jos löydät itsestäsi huonoja piirteitä, niin voin lohduttaa sinua kertomalla, ettei sinulla voi olla narsistista häiriötä.

      • Epäonnistunut

        Okei hyvä :')


    • Lisäksi (Muistan näitä psykologisia juttuja pikkuhiljaa.) jos sinulla tosiaan on kaksisuunainen, niin oletettavasti tuo paha olo on vaan depressiivinen kohtaus, eli menee ohi aikanaan. Sitten voit olla murehtimatta niin paljoa.
      Sitten suosittelisin myös eksymään Pulinat-palstalle. Siellä me kaikki ollaan enemmän tai vähemmän hulluja ja valtaosa (Eli kaikki muut paitsi tyyliin joku Preppertowwz ja pari trollia) myös on aika suvaitsevaisia. Saat ainakin netissä kavereita.

    • Lohjalainen

      Onko nimes sattumoisin Jenni-Sofia?

      • Epäonnistunut

        Ei, kui? :o


      • "lue" kirjoittaja
        Epäonnistunut kirjoitti:

        Ei, kui? :o

        Ööhh kiinnostaisko sua jutella vaik kikis?
        C:
        haluisin tutustuu kovasti suhun kik-nimi tuol ylhääl jo.. 0///0


      • Epäonnistunut
        "lue" kirjoittaja kirjoitti:

        Ööhh kiinnostaisko sua jutella vaik kikis?
        C:
        haluisin tutustuu kovasti suhun kik-nimi tuol ylhääl jo.. 0///0

        Juu mä en ollu käyny kattomas tääl vähää aikaa nii en nähny sitä :D


    • dghdfghg

      Diagnoosi on diagnoosi, mutta se miten sinun tulee käyttää tämä sinun yksi ainoa elämä on sitten toinen juttu. Kukaan muu ei voi tehdä valintoja puolestasi. Luulet, että olet hullu yms, mutta on monia ihmisiä joilla on vielä vaikeampaa kuin sinulla ja sinä et voi tehdä mitään vahingoittaaksesi heitä vielä pahemmin. Et pysty tekemään heille sellaista vahikoa, jota heille ei olisi jo tehty.

      Jos haluat elää hyvän elämän, niin muista tämä "rakasta lähimmäistä kuin itseäsi", sillä kun niin teet niin voit olla ylpeä itsestäsi vaikka sinulla onkin mainitsemasi diagnoosit. Ja muista että yksi tärkeä tehtävä mikä sinulla on, on se että innostat muita. Niitä joilla menee oikeasti huonosti ja jotka eivät tiedä mihin edetä. Ole siis iloinen ja aikaansaava, ei siksi että se olisi aina kivaa vaan siksi että se on velvollisuutesi tässä elämässä, aivan kuten jokaisen muunkin sellaisen velvollisuus jolla on rakastamisen lahja.

      Elämässä ei ole kyse diagnooseista vaan rakastamisesta. Meidän tulee rakastaa myös väärintekijöitä mutta meidän ei missään nimissä kuulu rakastaa vääryyttä.

    • Epäonnistunut

      Vastatkaa ny plz! :(

    • Epäonnistunut

      Vastatkaa nyt plz! :(

      • Epäonnistunut

        Hups tuli kaks kertaa :/


      • Epäonnistunut
        Epäonnistunut kirjoitti:

        Hups tuli kaks kertaa :/

        No älkää vastatko si >:


      • Epäonnistunut
        Epäonnistunut kirjoitti:

        No älkää vastatko si >:

        Vastatkaa ny oikeesti joku!! :'(


    • Voimii<3

      Et sä oo hullu. Erilaisuus on rikkautta. Luota ittees. Tee sitä, mitä sä rakastat. Mee rohkeesti juttelee mukavan näköille/olosille ihmisille. Älä välitä kiusaamisesta. Oo oma ittes; jos tahot olla gootti, ni oo gootti ja kanna sitä ylpeänä. Äläkä ikinä unohda hymyillä :)

      Mitä pimeämpi yö, sitä kauniimpi aamu. Mitä vaarallisempi taistelu sitä loistavampi voitto.

      • Epäonnistunut

        Kiitti :')


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2809
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      376
      2664
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2200
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1838
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1783
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1774
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1708
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1603
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1482
    Aihe