Pulla uunis

tarviikiperästiapua

Oon 15 v tyttö joka oikeesti tarvii apua. Oon seurustellu mun poikaystävän kaa 6 kk. Ja nytten mä oon raskaana. Mitä mä voin tehä. MUn vanhemmat ei edes tiiä tästä pojasta, suuttuisivat ihan sairaasti, jos kertoisin. Entäs kun pamauttaisin samal et joo 9kk päästä ootte isovanhempii. Neuvoja oisko?

8

132

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Judge Dredd

      Vedä ittes hirteen. Kaikille paras vaihtoehto!

    • tarviikiperästiapua

      nojoo helpoimmal pääsis, mut en oo niin pelkuri ku sä et tekisin niin tai ees viittisin ehottaa kellekkää!!

    • jelppari

      Sinun täytyy kertoa asioista vanhemmillesi. Se saattaa tuntua vaikealta, mutta pystyt siihen. Tee tämä heti, niin he suuttuvat vähiten.

    • Saman kokenu

      Voit kertoo vanhemmille ne ymmärtää kyllä mut jos et haluu kertoo vanhemmille heti voit kertoo kuraattorille tai terveydenhoitajalle ja totutella siihe milt sen kertomine tuntuu jolleki ja sit kertoo vanhemmille mut sun kanttii tehä se äkkiä koska jos aijot tehä abortin nii sitä ei voi tehä jos sikiö on n. kuukauden tai vanhempi

      • voi sen tehdä

        Voihan abortin tehdä ennen 12. raskausviikkoa.


    • daddys

      Ahaa, on pullat uunissa vai? Onko korvapuusteja vai voisilmäpullia? Muistathan ottaa ajoissa pois etteivät pääse kärähtämään.

    • tarviikiperästiapua

      Mulla valuu vieläkin isän spermat reisiä pitkin....

    • OIKEE ALOTTAJA

      mitä helvettiä ku kopsasit mun nimimerkin ja kirjotat tollast paskaa!!!
      ja kiitos kaikille rohkaisusta, kerroin vanhemmille ja eihän ne kovin iloisia ollu. ymmärsivät kuitenkin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6815
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4047
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2055
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1839
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1666
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1545
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1408
    Aihe