Onko kokemuksia kellään? Millainen juristi kyseessä? Tartten hyvän asianajajan huoltajuusasiassa. Mielelläni sellaisen, joka voittaa ja on voittanut useamman keissin helposti. Asustelen pk-seudulla.
Markku Fredman
3
1578
Vastaukset
- Roksen
Kuules, aika paljon ratkaisee onko puheissasi perää. Ei juristi sinulle voita mitään, jos olet sekakäyttäjä tai skitso. Jos paperisi ovat puhtaat ja aikeesi vilpittömät, voit ottaa melkein kenet tahansa asiamieheksesi.
- Anonyymi
Näinpä.
- Anonyymi
Markku Fredmania en voi suositella kenellekkään. Minun huoltajuuskiistassa tuli tapaamisiin valmistelemattomana, ei ollut tehnyt lähetetyistä materiaaleista huolimatta exel taulukoita valmiiksi, ei tiennyt summia. Lopuksi puolison omaisuudesta jätettiin yli 100 000€ huomioimatta, jouduin maksamaan isot tasingot. Elatusmaksu määrättiin kaksi ketaa isommaksi kuin vastaavissa tilanteissa yleensä, mikä herätti kaveripiireissä sitten ihmetystä. Yhteensä meni n 30 000€ tasinkona ja suunnilleen saman verran eletusmaksuina kymmenenssä vuodessa , yhteensä n. 60 000 €. Exäni sqai kaikki vaatimusensa läpi, jopa niin, että sosiaalityöntekijät myöhemmin tapaamisissa nevoiva minua , miten voin puolustauta exäni vaatimuksia vastaan. Olin aika väsynyt prosessin jälkeen, mutta ei neuvonut, että voisi valittaa, ehkä ei uskonut omiin kykyihinsä. Laskut osasi kirjoittaa hyvin, muistaakseni 3500€. Palvelu oli nollan arvoista. Sokea ilman keppiä ja koiraa luotsaa paremmalla asiantuntemusella pykäläviidankon läpi kuin Markku Fredman. Jos ajattelee, että sitten naisena saisi parempaa palvelua, niin voin vain todeta, että asiaanajajan tehtävä olisi ajaa jokaisen asiakkaansa asiaa, on siis epäluotettava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1076904- 954431
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483806Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483502- 513498
- 1883445
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242949- 672654
- 462491
- 131854