Andbergin Kaitsu ajelee nykyään ? Viimeksi muistakseni ajeli Norjasta kalaa.
Missäpäin tuo
6
301
Vastaukset
- Kulta-Julle
Eikö ajanut kontteja venäjälle? Taisi ajaa ihan tuonne siperian asti?
- Norge65
Kaitsu ajelee nykyään taivaallisia rahteja. R.I.P.
- Yritäpä ihan itse!!
Soittelepa kuule kyseiselle kaverille ihan itse ja kysele kuulumisia. Täällä palstalla kukaan ei edes ole kuullut kyseisestä kaverista!
- ????????????
Kiitos niin teenkin mutta onko sinulla numero tuonne Taivasrahdille?
- yritä itse vaan
???????????? kirjoitti:
Kiitos niin teenkin mutta onko sinulla numero tuonne Taivasrahdille?
Kokeile Fonectaa jos se löytäisi Taivasrahti Oy:n tiedot. Tai Qoogle on myös hyvä softa tietojen hakuu. Kyllä ylöämainituilla pitäisi tieto löytyä!! Miksi muuten ylipäätään täältä asiaa tiedustelit koska etsimääsi kaveria tuskin edes promillen kymmenesosaa palstan porukasta tuntee??
- Kiitos nyt riitti !
yritä itse vaan kirjoitti:
Kokeile Fonectaa jos se löytäisi Taivasrahti Oy:n tiedot. Tai Qoogle on myös hyvä softa tietojen hakuu. Kyllä ylöämainituilla pitäisi tieto löytyä!! Miksi muuten ylipäätään täältä asiaa tiedustelit koska etsimääsi kaveria tuskin edes promillen kymmenesosaa palstan porukasta tuntee??
Promille sinne promille tänne mutta yksi näköjään tiesi että on siirtynyt yläilmoille ja se riittää. Ja miksi kysyin oli se että kaveri oli meillä töissä reilut 5 vuotta, lopetti joskus vuonna 1995? Oli hyvä kuski ja homma hoitui.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305507
- 1702019
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601601Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281288Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan571197- 941165
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701164viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121088- 41940