Ei liity suorasanaisesti kiusamiseen, vaan täällä puhumiseen. HALOO ihmiset!, vaikks teitä kiusattaisiin ei tarvi kylpeä vitun moisessa itsesäälissä. "Vihaan itseäni, haluaisin kuolla. Oon ihan hirveen ruma.. Mua on myös pahoinpidelty nyyhnyyyh mitä teen?" vittu miettikää sitä!
Todella Noloa
20
259
Vastaukset
- mieti vähä
Suna vähän miettisin mitä tuun tänne sanoo! Se et ihmistä kiusataa vaikuttaa usein myös itseluottamuksee, kiusatut usein alkaa miettii et mikä vika heissä on, kun just heitä kiusataan. Ja jos aina saa kielteistä palautetta esim. ulkonäöstää, on varmaa hankala itekää pitää itteää kauniina/komeena.
- sksksksks
Jumalauta se pää kiinni.Olen itse kiusattu kunnes vedin rageet.tarinaa sii on toi "teinkö väärin?" Kohta.Se on normaalia että valitetaan kun itseään kiusataan.Mene vittuun täältä äläkä tule takaisin kun et osaa muuta kuin itkeä siitä että muut valittaa kun heitä kiusataan.Sinä taidat olla kiusaaja nykyään tai olit ennen etkä ole itse kokenut kiusausta.
- miävaantaasjeemoi
Ehei, olen ihan kiusattu 13-vuotias tyttö, mutta mä en ymmärrä niitä jotka hakee hirveetä itsesääliä täältä netistä XD Pitäiskö munki auveta ja rupea itkemään:
"Nyyh yhyhyy. Tänään mua haukuttiin rumaks mun parin finnin takia, ja kukaan ei halunnut mua sen pariks nii jäin parittomaks" argh. Sitten se kun opettaja luulee helvetti et oon joku hiljainen itkupilli jossain nurkassa ._.- Veditkösäkinjotai
Olet oikeassa kuule. Muakin on kiusattu ja tuntuu olevan taas sellainen kausi tuloillaan, mutta en ole kuuna päivänä ruikuttanut siitä nettiin. Tai sanonu jotain: "Joo, tota en voi ymmärtää teidän vitsii kun mua kiusattiin 6 vuotta sitten" tyyliin.
- DoIT.
Samaa mieltä alottajan kanssa. Jos sua kiusataan, kestä se kuin mies tai pistä vastaan, mutta ÄLÄ ala ruikuttaan, ei se mitään auta. Seuraavan kerran kun sua kiusataan, pistä nyrkillä silmään, niin johan loppu sekin.
- Luuvitosesta
Samoilla linjoilla. Itsekkin olin kiusattu 3 vuotta, jonka jälkeen sain tarpeeksi. Kenellekkään en asiasta maininnut. Yhtenä päivänä kiusaaminen meni yli äyräiden ja kiusaajat sai luuvitosesta. Tämän kun muut sai tietää, tuli entisistä kiusaajista kyseisen koulun kiusattuja.
Kyseisen tapahtuman jälkeen olen joutunut muutaman kerran kiusaamisen kohteeksi, mutta olen hoitanut ne omalla tavallani. Tietysti siinä on omat vaaransa, mutta kiusaamiselle ollaan niin osaamattomia, jos ei itse asialle mitään tee.
Sori nyt tästäkin. - IceColdKiller
Jos kiusataan nii ruuvatkaa terottimen terä irti ja lätkäskää kynän päähän kii ja viiltäkää kiusaajan kurkku auki, ei kiusaa enää.
Toisaalta samaa mieltä aloittajan kanssa, mut ihmiset on erilaisia. Itteäni kiusattii 6-8 luokat henkisesti ja fyysisesti ja pari kertaa uhattiin tappaakkin (ei se kyllä järkyttäny kun tiesin ettei ne sitä tekis), muutuin noiden vuosien aikana älyttömän tunteettomaks ja väkivaltaseks ja väkivallalla se kiusaaminen sitten loppukin. Nyt ammattikoulussa on yks täys mulkku luokalla ja ootan vaan että se tekee jotain että mulla on syy hakata se.
Ja kaikki jotka väittää että väkivalta ei ole ratkaisu niin puhuu paskaa.Tappaminen ei ole hyvä ratkaisu. Pahoinpitely sen sijaan on... Joskus riittää nyrkki silmään, joskus taas täytyy oikeasti hakata paskiaiset sairaalakuntoon. :)
- Törkeää-----totta
Siis totta kai se vaikuttaa, jos "kavereihin" ei voi luottaa. Ensin eivät pidä lupauksiaan sinulle, valehtelevat sinulle, eivät välitä sinusta, ohittavat sinut. Sitten välttelevät sinua kilpaa. Keksivät kilpaa syitä miksi sinua ei nyt voida ottaa joukkoon.
Eihän esim. sen jälkeen kun ei tule mihin oli sovittu, menee muualle, valehtelee kukaan voi enää suhtautua tähän tyyppiin iloisesti, sosiaalisesti ja positiivisesti!!
Jää kauna ja katkeruus. Tilanne kehittyy sitten koko ajan pahemmaksi, tietenkin. - Plan B?
Mitäs kun oot aikuinen ja vanhempi? En vaan voi mennä vetämään kiusaajia lättyyn. Vaikka taitoa ja tahtoa riittäiskin. On kuiteskin lapsia, joista pitää pitää huolta.
- Koeitse
No eipä tuollaiset ylimieliset itserakkaat narsistit siitä mitään ymmäräkään. He eivät voi kokea sitä samaa tuskaa kun vika on nupissa. Kuvittelevat liikaa. Mutta hyvä vaan edes te osaatte olla noinkin rentona. Joskus osuu arkaan paikkaan ja itsetunto/tuottamus ja kaikki laskevat ja silloin väkisin tulee mieli maahan vaikka yrittää olla iloinen, ei voi. Se vaatii paljon aikaa ja apua. Ei siitä helposti pääse.
- .....
.
- Nekkux
Alottaja taitaa ite olla kiusaaja? ;)
- Järjen ääni
Aloittaja et taida ymmärtää mitä kiusatut käy läpi. En tiedä oletko kiusaaja vai kiusattu, mutta uskon, että jompikumpi. Suuri osa niistä jotka tänne kirjoittaa on erittäin yksinäisiä ja halveksuttuja ja heillä on vaikeaa. Tottakai turha valittaminen on rasittavaa, mutta jollain ei vain ole ketään kenelle siitä kertoa ja vaikka olisi anonyymiteetti helpottaa asioiden kertomista. Se, että tulet tänne tuolla tavalla kirjoittamaan saattaa loukata niitä jolla on oikeasti ongelmia ja vaikeuksia. Jos et kestä sitä, että ihmiset tulee tänne kertomaan ongelmistaan suosittelen, että lähde tältä palstalta. Tämä palsta on tehty sitä varten, että voi kertoa omista kokemuksistaan ja keskustella kiusaamisesta joten en käsitä miksi se on sinulle ongelma. Jos et sitä kestä ole hyvä ja poistu tältä palstalta. Älä ainakaan tule tänne pahentamaan kiusattujen oloa.
- ihan vain tiedoksi
Aloittajalle tiedoksi, että niitä muiden kirjoituksia ei ole mikään pakko lukea, saati sitten perustaa uutta viestiketjua, jotta voi urputtaa muille siitä aiheesta.
Tuo otsikko "todella noloa" kertoo lähinnä aloittajasta itsestään, eli olet todella nolo.
Luin aloitustekstin kahteen kertaan läpi, koska ajattelin ettei kukaan voi oikeasti olla noin kesseli, mutta nimimerkin nähtyäni tulin siihen lopputulokseen, että kyllä vaan voi. - Saatana666...
Asiaa!
- VIHAINENIHMINEN
HALOO!!! SUN EI TARVI SANOO TOMMOSII KU ET TIIÄ KUI KAUHEETA SE ON! MUO KIUSATAAN KOULUSSA TOSI PAHASTI JA SE ON IHAN HIRVEETÄ! MUSTA OIKEESTI TUNTUU TOSI PAHALTA KUN SUN LAISET IHMISET KIRJOTTELEE TOMMOSII VAIK EI ASIASTA MITÄÄN EES YMMÄRRÄ!
- VIHANENIHMINEN
No okei suo ollaan ehkä sanottu rumaks mut ei se ees oo paha! Muo ollaan pahoin pidelty, haukuttu, syrjitty, uhkailtu tappamisella, sanottu et mun pitäis kuolla....jne. jne!
- mietivittuvähän
minäkin voin sua sen verran valaista että kiusaaminen ei aina ole kiusatusta itsestä kiinni että mietippä vähän mitä laitat. ja jos sinä et sinun pahoinpitelystäsi välitä niin se on sinun asia. jollakin muulla voi mennä oikeasti huonosti ilman omaa syytään.
- Siiliö
Vanha keskustelu, mutta ihan sama. Aloittaja on osittain oikeassa ja osittain väärässä.
On tietenkin niitä ihmisiä, jotka liioittelevat tilannettaan ja joiden itsemurha-ajatukset sun muut ovat vain huomiohuoraamista, mutta uskon täysin, että useilla täälläkin olevilla saattaa olla oikeastikin tällaisia ajatuksia, koska kiusaaminen tekee itsetunnolle joissakin tapauksissa hyvin suurta vahinkoa. Kaikki eivät vaan voi mitään sille, että heidän itsetuntonsa on miinuksen puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026336Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442867- 442327
- 952121
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382031Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311447Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3091432- 781422
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131346Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71305