oli kesä 2001 ja salarakkaani miesystävä oli puolenvuoden Aasianreissussa. Asuin silloin vielä äitini luona ja suhteeni häneen oli aika huono hänen juopottelunsa takia ja isä oli kuollut parivuotta sitten, Olin ihastunut tähän työtoveriini ja kauan sit eli suunilleen heti kun ekaakertaa hänet töissä tapasin. Miehensä ollessa matkalla päätimme lähteä Helsinkiin huvittelemaan. Hän halusi mennä Funky Lady liikkeseen ja minä seuralaisena tietty mukaan. Liikkeessä hän sit tietty valkkaili stringejä sekä tissiliivejä ja kyseli multa mielipiteitä et olisko hyvät.... No olihan ne!:) Illalla sit mentiin erotiikkaravintolaan jossa oli strippishowta ja yksityistrippikoppia tarjolla ja hän kysyi että joko riittää et nyt hän on valmis kotiin lähtemään ja vaati mut mukaansa, Kun päästiin hänen kotiinsa oli hänellä kiire suihkuun ja hänen jälkeensä minä kävin suihkussa. Ihmettelin et miks ei voida käydä samassa suihkussa. Ymmärsin et mix hän halusi suihkussa etumatkaa kun tulin suihkusta munasillani eteiseen niin siinä hän seisoi. Mustat sukkanauhaliivit sukkineen ja ihanan isot pystyt rinnat paljaana ilkikurinen hymy kasvoillaan...Silloin mun 19 cm pitkä ja 5,5 cm paksu kalu otti vauhtia ja tais saada sentin lisääkin pituutta kun otettiin ihokontaktia. Se oli sit pelkkää seksiä montatuntia ja tuli siinä kullia upotettua edestä, sivusta ja ratsastettuna! Takaapäin hän ei halunut kun ei kuulemma ole takapilluinen ja ei tunnu hänestä hyvältä. Takaapäin kuitenkin tuli elämäni ensimmäinen anaaliyhdyntä suoritettua mut se ei montaa työntöa kestäny ku lasti lensi!:) Näitä retkiä meillä sit oli useampia vuosittain vuoteen 2009 syksyyn jolloin viimeksi kävin hänen puutarhallaan ja joka myös jäi hänen elämänsä viimeiseksi puutarhanhoitokeikaksi.
Muistoja
KLjr+JK
2
6409
Vastaukset
- Anonyymi
Miten nyt noin? Panitko hänet vahingossa hengiltä?
- Anonyymi
Siis oliko sun normaali pano mies ja kun se oli puoli vuotta matkoilla, niin panit tätä työkaverinaista? Kerroitko koskaan naiselle, ketä sä yleensä panet? Kuumeniko hän siitä ja vaati kuulla yksityiskohtia vai sanoiko hän olet ihan tyhmä?
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057