Tahtoisin ostaa kokoelmaani Nanny Stillin Stella Polaris pulloja (isoja, ei siis korkillisia karahvimalleja) erityisesti koboltin sinisen, keltaisen ja vihreän. Osaisiko joku vinkata oikeaan suuntaan tai olisiko jollain jopa itsellä myytäväksi? Huuto.net on jatkuvassa syynissä ;)
Kaikkea infoa koskien kyseistä pullosarjaa otetaan myös vastaan. Tietääkö joku mitä kaikkia värejä pulloa on kaikenkaikkiaan tehty? Pulloista on myös kapeampi karahvimalli ja tuhkakuppeja.
Nanny Still: Stella Polaris -pullot
6
2265
Vastaukset 6
- wickholm
Itse olen ostanut stella polaris pullon ja tuhkakupuin huuto.netistä. Pulloja olen nähnyt kirkkaina, keltaisena ja violettina. Itselläni on keltainen ja maksoin siitä 16 euroa. Ostin myös tuhkakupin samasta paikasta, väri violetti hinta 5 euroa. Parhaiten tietoa olen itse kokenut saaneeni stillin tuotannosta ihan selaamalla vanhoja suljettuja huutoja.
- Anonyymi
Oletko vielä halukas ostamaan Stella Polariksen keltaisen pullon?
- Anonyymi
Vieläkö löytyisi keltainen Stella Polaris lasipullo? Sellainen olisi nyt etsinnässä.
- Anonyymi
Minulla olisi kiinnostusta,kuntoahan ratkaisee hinnan ohella..,jos ne kohtaavat,kun noita kylpysuola pulloja on liikkeellä.Aito,18.5cm korkea ja 14cm leveä Stella Polaris kiinnostaa monen värisenä.Tarjoa rohkeasti, ajattelin kerätä itselleni koko sarjan vitriiniin..,kiire ei ole niin kova,että kannattaisi pyytää hulluja.
- Anonyymi
Minulla voisi olla sinua kiinnostavat Stella Polaris pullot.Värit ovat harvinaisempia,pullot virheettömiä ja kaikissa tarra paikallaan.Koska olen lopettanut keräämisen, hinnat: neodyymi 75e, vihreä 80e ja ruskea 85e.Grapponia pulloja sama kunto kuin edellä: neodyymi 80e, ruskea 90e ja vihreä 100e.Hinnat ovat todella kohtuulliset huippukuntoisista pulloista, ja värit vaikeimmin löydettävät.Itsellä mielenkiinto loppui, kun rahalle olisi muuta käyttöä.
- Anonyymi
Täältä löytyy keltainen pullo https://www.tori.fi/8388808
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?212134Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko721214- 132938
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.138710- 54646
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv95632Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan93575- 12567
Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v11563- 65551
Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi298536Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.44529- 42525
Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas27492Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota36480- 121475
- 75460
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51457- 58437
- 41434