Nanny Still: Stella Polaris -pullot

thoughts

Tahtoisin ostaa kokoelmaani Nanny Stillin Stella Polaris pulloja (isoja, ei siis korkillisia karahvimalleja) erityisesti koboltin sinisen, keltaisen ja vihreän. Osaisiko joku vinkata oikeaan suuntaan tai olisiko jollain jopa itsellä myytäväksi? Huuto.net on jatkuvassa syynissä ;)

Kaikkea infoa koskien kyseistä pullosarjaa otetaan myös vastaan. Tietääkö joku mitä kaikkia värejä pulloa on kaikenkaikkiaan tehty? Pulloista on myös kapeampi karahvimalli ja tuhkakuppeja.

6

2251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wickholm

Itse olen ostanut stella polaris pullon ja tuhkakupuin huuto.netistä. Pulloja olen nähnyt kirkkaina, keltaisena ja violettina. Itselläni on keltainen ja maksoin siitä 16 euroa. Ostin myös tuhkakupin samasta paikasta, väri violetti hinta 5 euroa. Parhaiten tietoa olen itse kokenut saaneeni stillin tuotannosta ihan selaamalla vanhoja suljettuja huutoja.

• Anonyymi

Oletko vielä halukas ostamaan Stella Polariksen keltaisen pullon?

• Anonyymi

Vieläkö löytyisi keltainen Stella Polaris lasipullo? Sellainen olisi nyt etsinnässä.

• Anonyymi

Minulla olisi kiinnostusta,kuntoahan ratkaisee hinnan ohella..,jos ne kohtaavat,kun noita kylpysuola pulloja on liikkeellä.Aito,18.5cm korkea ja 14cm leveä Stella Polaris kiinnostaa monen värisenä.Tarjoa rohkeasti, ajattelin kerätä itselleni koko sarjan vitriiniin..,kiire ei ole niin kova,että kannattaisi pyytää hulluja.

• Anonyymi

Minulla voisi olla sinua kiinnostavat Stella Polaris pullot.Värit ovat harvinaisempia,pullot virheettömiä ja kaikissa tarra paikallaan.Koska olen lopettanut keräämisen, hinnat: neodyymi 75e, vihreä 80e ja ruskea 85e.Grapponia pulloja sama kunto kuin edellä: neodyymi 80e, ruskea 90e ja vihreä 100e.Hinnat ovat todella kohtuulliset huippukuntoisista pulloista, ja värit vaikeimmin löydettävät.Itsellä mielenkiinto loppui, kun rahalle olisi muuta käyttöä.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      138
      1319
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      38
      879
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      30
      613
    4. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      597
    5. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      590
    6. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      26
      558
    7. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      536
    8. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      24
      531
    9. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      17
      503
    10. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      16
      492
    Aihe