Nanny Still: Stella Polaris -pullot

thoughts

Tahtoisin ostaa kokoelmaani Nanny Stillin Stella Polaris pulloja (isoja, ei siis korkillisia karahvimalleja) erityisesti koboltin sinisen, keltaisen ja vihreän. Osaisiko joku vinkata oikeaan suuntaan tai olisiko jollain jopa itsellä myytäväksi? Huuto.net on jatkuvassa syynissä ;)

Kaikkea infoa koskien kyseistä pullosarjaa otetaan myös vastaan. Tietääkö joku mitä kaikkia värejä pulloa on kaikenkaikkiaan tehty? Pulloista on myös kapeampi karahvimalli ja tuhkakuppeja.

6

1926

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wickholm

Itse olen ostanut stella polaris pullon ja tuhkakupuin huuto.netistä. Pulloja olen nähnyt kirkkaina, keltaisena ja violettina. Itselläni on keltainen ja maksoin siitä 16 euroa. Ostin myös tuhkakupin samasta paikasta, väri violetti hinta 5 euroa. Parhaiten tietoa olen itse kokenut saaneeni stillin tuotannosta ihan selaamalla vanhoja suljettuja huutoja.

• Anonyymi

Oletko vielä halukas ostamaan Stella Polariksen keltaisen pullon?

• Anonyymi

Vieläkö löytyisi keltainen Stella Polaris lasipullo? Sellainen olisi nyt etsinnässä.

• Anonyymi

Minulla olisi kiinnostusta,kuntoahan ratkaisee hinnan ohella..,jos ne kohtaavat,kun noita kylpysuola pulloja on liikkeellä.Aito,18.5cm korkea ja 14cm leveä Stella Polaris kiinnostaa monen värisenä.Tarjoa rohkeasti, ajattelin kerätä itselleni koko sarjan vitriiniin..,kiire ei ole niin kova,että kannattaisi pyytää hulluja.

• Anonyymi

Minulla voisi olla sinua kiinnostavat Stella Polaris pullot.Värit ovat harvinaisempia,pullot virheettömiä ja kaikissa tarra paikallaan.Koska olen lopettanut keräämisen, hinnat: neodyymi 75e, vihreä 80e ja ruskea 85e.Grapponia pulloja sama kunto kuin edellä: neodyymi 80e, ruskea 90e ja vihreä 100e.Hinnat ovat todella kohtuulliset huippukuntoisista pulloista, ja värit vaikeimmin löydettävät.Itsellä mielenkiinto loppui, kun rahalle olisi muuta käyttöä.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      1510
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      125
      1394
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      82
      1220
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1123
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1008
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      959
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      210
      764
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      743
    9. Hei...mä nyt laitan tän vielä

Harmittaa miten meni, en tajunnut enkä tarkoittanut. Eihän näistä tiedä...anteeksi. Kaikki hyvin.
      Ikävä
      27
      687
    10. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      117
      684
    Aihe