Tahtoisin ostaa kokoelmaani Nanny Stillin Stella Polaris pulloja (isoja, ei siis korkillisia karahvimalleja) erityisesti koboltin sinisen, keltaisen ja vihreän. Osaisiko joku vinkata oikeaan suuntaan tai olisiko jollain jopa itsellä myytäväksi? Huuto.net on jatkuvassa syynissä ;)
Kaikkea infoa koskien kyseistä pullosarjaa otetaan myös vastaan. Tietääkö joku mitä kaikkia värejä pulloa on kaikenkaikkiaan tehty? Pulloista on myös kapeampi karahvimalli ja tuhkakuppeja.
Nanny Still: Stella Polaris -pullot
6
1884
Vastaukset
- wickholm
Itse olen ostanut stella polaris pullon ja tuhkakupuin huuto.netistä. Pulloja olen nähnyt kirkkaina, keltaisena ja violettina. Itselläni on keltainen ja maksoin siitä 16 euroa. Ostin myös tuhkakupin samasta paikasta, väri violetti hinta 5 euroa. Parhaiten tietoa olen itse kokenut saaneeni stillin tuotannosta ihan selaamalla vanhoja suljettuja huutoja.
- Anonyymi
Oletko vielä halukas ostamaan Stella Polariksen keltaisen pullon?
- Anonyymi
Vieläkö löytyisi keltainen Stella Polaris lasipullo? Sellainen olisi nyt etsinnässä.
- Anonyymi
Minulla olisi kiinnostusta,kuntoahan ratkaisee hinnan ohella..,jos ne kohtaavat,kun noita kylpysuola pulloja on liikkeellä.Aito,18.5cm korkea ja 14cm leveä Stella Polaris kiinnostaa monen värisenä.Tarjoa rohkeasti, ajattelin kerätä itselleni koko sarjan vitriiniin..,kiire ei ole niin kova,että kannattaisi pyytää hulluja.
- Anonyymi
Minulla voisi olla sinua kiinnostavat Stella Polaris pullot.Värit ovat harvinaisempia,pullot virheettömiä ja kaikissa tarra paikallaan.Koska olen lopettanut keräämisen, hinnat: neodyymi 75e, vihreä 80e ja ruskea 85e.Grapponia pulloja sama kunto kuin edellä: neodyymi 80e, ruskea 90e ja vihreä 100e.Hinnat ovat todella kohtuulliset huippukuntoisista pulloista, ja värit vaikeimmin löydettävät.Itsellä mielenkiinto loppui, kun rahalle olisi muuta käyttöä.
- Anonyymi
Täältä löytyy keltainen pullo https://www.tori.fi/8388808
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin273391Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee282141Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141670Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71418- 761359
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381236- 641056
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10974Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70931- 102912