Sähköposti"uudistus"

uupunut

Voi ristus, miten hitaaksi on mennyt sähköpostissa toimiminen uudistuksen myötä. Pakko vaihtaa sähköpostiosoite johonkin toiseen. Usealla koneella olen yrittänyt, mutta hidas on kuin mikä.

11

344

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sal57

Joo,nyt tämä uudistus aivan PERSEESTÄ

• piittimarketta

jepjep,enkä löydä kohtaa mistä voi torjua lähettäjän viestit...

• Sitä kohtaa olen kanssa täältä etsinyt, enkä ole löytänyt! Sellainen "uudistus" - voihan....!!

• haistaosjotaki

voihan h....tti minkä teitte, nyt vaihtuu sp. ei meikä pysy teidän puuhissa mukana. menitte ja pilasitte hyvän ja toimivan tällaseen paskaan. soon moro ny.

• per...tä

haistakaa paska moiset uudistaja...mistä nämä apinat on palkattu sekoittamaan hyvä posti...vielä kerran HAISTAKAA PASKA minä siirryn käyttämään muuta postia ei kiitosta.

• Olen ihan samaa mieltä - aivan onneton "uudistus"! - Vakavasti harkitsen myös tämän spostin vaihtamista toiseen! -

• vanha takas

Tämä uus sähköposti aivan kamala ei tämmösia ei ei ! kuka oikein valinnu ihan romu keksintö kauheeta hidas -nykii-sekanen -poistin tilausvahvistuksen vahingossa kun mokoma posti oli ruksannu sen valmiiks

• ihmetellä täytyy

Täytyypä sanoa että taas on joku aloittelija päästetty ohjelmia muuttamaan. Sama juttu oli sätin kanssa, oisko sama tollo... Ei voi edes meilejä poistaa lukematta, kaikki roskapostitkin on aukastava ensin. Asetuksista ei löydy oikein mitään muutettavaa, esim. auki olevan meilin kokoa. Tilausvahvistuksia pitää laavata sivuttain eestaas että voi lukea. Saunan taakse tämmöset päivittäjät.....

• sipuli2

Kyllä nyt s-posti meni päin prinkkalaa..
      Hidas, ei löydy toimintoja..
      Vanha oli miljoona kertaa parempi!

• Joo olen samaa mieltä, että nyt mentiin perse edellä puuhun uudistuksen kanssa nimittäin s-posti on syvältä..

• manu2000V

En muuta toivo kuin että sähköposti toimisi mutta kun ei.. Ja ennen kaikkea: vastatkaa sieltä jotain näihin tuhansiin viesteihin!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      74
      6324
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      41
      5398
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      61
      4264
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      73
      4122
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      66
      3890
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      74
      1208
    7. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      323
      1068
    8. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      57
      1014
    9. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      32
      860
    10. Toivotko, että

Toivotko, että hän yrittäisi jutella sinulle? Vai toivotko, että itse voisit mennä juttelemaan?
      Ikävä
      62
      811
    Aihe