Sähköposti"uudistus"

uupunut

Voi ristus, miten hitaaksi on mennyt sähköpostissa toimiminen uudistuksen myötä. Pakko vaihtaa sähköpostiosoite johonkin toiseen. Usealla koneella olen yrittänyt, mutta hidas on kuin mikä.

11

266

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sal57

      Joo,nyt tämä uudistus aivan PERSEESTÄ

    • piittimarketta

      jepjep,enkä löydä kohtaa mistä voi torjua lähettäjän viestit...

      • Sitä kohtaa olen kanssa täältä etsinyt, enkä ole löytänyt! Sellainen "uudistus" - voihan....!!


    • haistaosjotaki

      voihan h....tti minkä teitte, nyt vaihtuu sp. ei meikä pysy teidän puuhissa mukana. menitte ja pilasitte hyvän ja toimivan tällaseen paskaan. soon moro ny.

    • per...tä

      haistakaa paska moiset uudistaja...mistä nämä apinat on palkattu sekoittamaan hyvä posti...vielä kerran HAISTAKAA PASKA minä siirryn käyttämään muuta postia ei kiitosta.

    • Olen ihan samaa mieltä - aivan onneton "uudistus"! - Vakavasti harkitsen myös tämän spostin vaihtamista toiseen! -

    • vanha takas

      Tämä uus sähköposti aivan kamala ei tämmösia ei ei ! kuka oikein valinnu ihan romu keksintö kauheeta hidas -nykii-sekanen -poistin tilausvahvistuksen vahingossa kun mokoma posti oli ruksannu sen valmiiks

    • ihmetellä täytyy

      Täytyypä sanoa että taas on joku aloittelija päästetty ohjelmia muuttamaan. Sama juttu oli sätin kanssa, oisko sama tollo... Ei voi edes meilejä poistaa lukematta, kaikki roskapostitkin on aukastava ensin. Asetuksista ei löydy oikein mitään muutettavaa, esim. auki olevan meilin kokoa. Tilausvahvistuksia pitää laavata sivuttain eestaas että voi lukea. Saunan taakse tämmöset päivittäjät.....

    • sipuli2

      Kyllä nyt s-posti meni päin prinkkalaa..
      Hidas, ei löydy toimintoja..
      Vanha oli miljoona kertaa parempi!

      • Joo olen samaa mieltä, että nyt mentiin perse edellä puuhun uudistuksen kanssa nimittäin s-posti on syvältä..


    • manu2000V

      En muuta toivo kuin että sähköposti toimisi mutta kun ei.. Ja ennen kaikkea: vastatkaa sieltä jotain näihin tuhansiin viesteihin!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kansanedustaja vähättelee raakkutuhoa

      On ihan käsittämätöntä, että muuten niin ryhtilinjan puolueen jäsen vähättelee luonnonsuojelua ! Minäkin vastustan hait
      Maailman menoa
      418
      5055
    2. Mulle ei oo ketään missään

      Että turha tässä on enää ikävöidä mitään. Masennun lopullisesti ja häviän tältä planeetalta.
      Ikävä
      309
      2243
    3. Oletko nainen siis

      Ihastunut vai rakastunut?
      Ikävä
      69
      2067
    4. Mies rakkain

      Meidän rakkaus ei pala tulessakaan❤️‍🔥
      Ikävä
      42
      1885
    5. Laita kaivattusi

      Sukunimen ensimmäinen kirjain tähän. Katsotaan tuleeko osumia. 🙂
      Ikävä
      70
      1799
    6. Sinulle kaunis ihana yh...

      Kerro jotain lisää elämäntilanteestasi ja itsestäsi. 😊
      Ikävä
      66
      1705
    7. Karpo kujalla

      PrimeTimessä joku demari pyörittää Karpoa 100-0.
      Ähtäri
      49
      1650
    8. Sointu Borg keikistelee vartaloa nuolevassa mekossa -Kohukaunotar Marika Fingerroos kuittaa "Mikä.."

      Sointu Borg ei jätä kylmäksi edes aikansa kohukaunotarta, Marika Fingerroosia. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihd
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1555
    9. Vaikenen vaikka

      haluaisin sanoa sinulle niin paljon.
      Ikävä
      110
      1524
    10. Näytit minulle

      aivan uudenlaisen maailman. Sellaisen, jossa peilien pinta ei ole säröillä. Ihastuin sinuun mitä paremmin opin sinut tun
      Ikävä
      46
      1368
    Aihe