Richard Burns Rally (ei toimi)

voi saatana

error crating pixel shader: PixelShader/general/CarGlassInternal.pso
-------------------------------------------------
oon asentan pelin kaks kertaa ja toi sama tulee.
Onko cd-levyssä vikaa vai voiko olla näytönohjaimest kyse (mulla on aika paska näytönojain). Vai joku muu????

12

3620

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Burns

Näytönohjaimessasi ei ole Pixelshader-tukea,
      siksi ei toimi. Pelin takakannessa minimivaatimuksissa kerrotaan sama asia.

• Pete

Mikä olisi tähän tarkoitukseen riittävä mutta edullinen näytönohjain?

• sahara

Et paljon jää paitsioon vaikka et saisikaan sitä peliä toimimaan on nimittäin ralli pelien historian paskin peli.PS kokeiltu on

• ölasdköal

Se on just paras rallipeli. Parempi ku colin mcrae rally.

• sahara
        ölasdköal kirjoitti:

Se on just paras rallipeli. Parempi ku colin mcrae rally.

Sä sit vissiin tykkäät ajaa ilmalaivalla koska paino voiman kanssa sillä pelillä ei oo mitään tekemistä,miten voi umpihanggessa ajaa yhtä kovaa kuin tiellä tosi upeeta.

• Keukeu
        sahara kirjoitti:

Sä sit vissiin tykkäät ajaa ilmalaivalla koska paino voiman kanssa sillä pelillä ei oo mitään tekemistä,miten voi umpihanggessa ajaa yhtä kovaa kuin tiellä tosi upeeta.

No totta, että siinä kohden on pelin tekijöille tullut moka, että umpilumessa kulkee niin kevyesti. Mutta muutoin peli vaatii ajajalta mukavasti enemmän taitoa kuin "mäkkäri" ralleissa. Burns-rallista päästyäni vähän jyvälle ovat muut rallit tuntuneet helpommilta. Vaikka ajelee niitä mäkkäreitäkin.

• oikki
        Keukeu kirjoitti:

No totta, että siinä kohden on pelin tekijöille tullut moka, että umpilumessa kulkee niin kevyesti. Mutta muutoin peli vaatii ajajalta mukavasti enemmän taitoa kuin "mäkkäri" ralleissa. Burns-rallista päästyäni vähän jyvälle ovat muut rallit tuntuneet helpommilta. Vaikka ajelee niitä mäkkäreitäkin.

Tiedätkö millä konstilla saa kaikki autot ja radat auki.

• Keukeu

• matti18
        oikki kirjoitti:

Tiedätkö millä konstilla saa kaikki autot ja radat auki.

miten saa richard burnsin toimii kun se valittaa tällästä error crating pixel shader: PixelShader/general/CarGlassInternal.pso
        vastaa mun mailiin [email protected]

• jees

Et ole ainut kenellä on sama ongelma.Itelläni on 3D geforce2 MX400 ohjain ja antaa saman ilmotuksen.Ku tietäis että onko mahollista saada toimimaa tolla näytönohjaimella.

• royce

Geforce 4 eikä 2 sarjassa ei ole pixelshade tukea ainoastaan Titanium tukee noista vanhoista eli noi Ti4200,4600,4800....noista on lista colinin virallisilla sivuilla muistaakseni millä toimii ja millä ei

• Samppas

Osaako joku sanoo miks mun RBR ei toimi. graffat pienimillään vaikka koneen tehot riittäs helposti suurimpiin grafiikkoihin. peli lähtee käyntiin mutta sit kun on näyttänyt mainokset ei näy mitään. pitäisikö asentaa ajureita yms.. Kertokaa pls apua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60