Avoin kysymys Missiomaailmalle ja Markus Korhoselle

Onko mitään opittu?

Missiomaailma kertoo tapaamisestaan kahden profeetan Cindy Jacobsin ja Chuch Piercen kanssa. Molemmat olivat Nokia Mission vieraina muutamaan kertaan ja heidän profetioihinsa luotettiin.

Kysyn. Onko Missiomaailma Korhosen johdolla oppinut jotain valheprofeetoista, eksytyksestä ja vieraasta tulesta Jumalan alttarilla?
Vievätkö he edelleen ihmisiä harhaan?
Vai kuinka on mahdollista, että nämä molemmat "profeetat" profetoivat Markku Koivistolle ja Nokia mission tiimille aivan viimeiseen paljastumiseen asti pelkkää hyvää, mutta eivät tuoneet julki syntiä joka oli homous tai muita syntejä tiimin sisällä? Voiko todellinen profeetta toimia näin?

Kysyn. Mikä on Markus Korhosen henkien erottamisen tila, jos hän vietettyään Markku Koiviston kanssa vuosia yhdessä lähes yötä päivää, ei sanojensa mukaan "aavistanut mitään". Onko hän luotettava henkilö johtamaan ihmisjoukkoja jälleen uuteen eksytykseen?

Kysyn. Mikä on Ana Paulan tila, jos hän kutsuu Markku Koiviston seurakuntaansa Brasiliaan silloin kun hän on langenneessa homouden tilassa? Eikö tuon tason profetaalisen henkilön pitäisi hengessään aistia jotain eikä kutsua synnissä elävää julistajaa tiiminsä kanssa kottiseurakuntaansa jakamaan väärää tulta?


Moni Nokia Missiossa toiminut selittää, että kyseessä oli Koiviston oma henkilökohtainen lankeemus. Se ei ole totta. Jokainen joka oli hänen auktoriteettinsa alla, oli tämän demonisen henkivallan johdateltavissa ja on edelleen jos ei ole tehnyt sydämestään parannusta siitä että ei tunnistanut valhehenkeä.

5

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Profetiaa
    • Guru1

      Hyvä provo! Ellet sitten ole tosissasi? Jumalahan teki Markku Koivistosta homon koska hän aikaisemmassa elämässään tuomitsi homouden syntinä ja lankeemuksena. Eli deja vu vaan...

    • 14x19

      Olisiko mahdollista että täällä keskusteltaisiin Ihmeiden Oppikurssista

    • Tack s

      14X19 antanet anteeksi vaikka välillä laajenee nämä keskusteluaiheet. Tack.

    • 9+1

      uskon että Jumala käytti Markku Koivistoa, mutta Markku ylpistyi, ja Jumala salli Markulle lankeemuksen, sillä ylpeys käy lankeemuksen edellä.

      onhan paljon ihmisiä tullut uskoon Markku Koiviston aikana Nokia Missionissa, mikä on tietysti hyvä asia, rukoillaan vaan Markunkin puolesta, ei Herra häntä ole hylännyt, ei Hän hylkää ketään joka Hänen tykönsä tulee, myös homot saavat tulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe