Namezall

Puulu Jokki

Hei!

Kokeilin googletella omaa nimeäni - pahin virhe nettimaailmassa - ja yllättäen löysin tietoni http://namezall.fi/ -nimisestä palvelusta. Siellä oli nimen lisäksi myös osoite, puhelinnumero ja syntymäaika.

En ole rekisteröitynyt tuollaiseen palveluun. Siellä ei myös ollut mitään yhteystietoa, miten voisin ottaa yhteyttä heihin. Toki löysin lomakkeen, jolla voisin poistaa omat tietoni sieltä, MUTTA siinä kysyttiin sähköpostiosoitetta. Minähän en anna sähköpostiosoitteita noin epämääräisiin paikkoihin. Tulee sen jälkeen ämpärillinen spämmiä.

Mistä tuossa oikein on kyse? Pääte on .fi eli periaatteessa pitäisi olla Ficoran kautta hankittu juttu.

5

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfdgdfdfdfdf

      tuossa yhteystiedot...

      Denis Kulakov
      Postiosoite Vahrenwalder Str. 103
      Postinumero 30619
      Postitoimipaikka Hannover
      Puhelinnumero 49511717005

      ihan huijaustahan tuo on...

    • Nimivarkautta

      Tämä Namezall.fi taitaa olla joku huijarisivusto, minun oma nimeni oli merkityy jollekin toiselle, minulla on ainut kertainen nimi ja suojattu sukunimi ja etunimi ei ole almanakassa. osoite oli merkitty jonnekin oulunsaloon ja oli puhelinnumero johon soitin ja kysyin, onko nimiseni henkilö tavattavissa, mutta siellä nainen sanoi ettei sen nimistä ole ja kerroin, että hänen numeronsa on täällä. hän lupasi myös katsoa asiaa! Pitäisikö tehdä rikos ilmoitus.

    • Varastettu nimi

      Hei Nimivarkautta,tuli myös vastaan oma nimeni,muut tiedot sitten mitä sattuu.Minulla myös suojattu sukunimi ja olen sukuni ainut tällä nimellä!
      Erikoinen tapaus,toivottavasti joku tutkii asiaa tarkemmin!

      • sdc vsd

        Löysinpä minäkin sitten tuommosen sivun. Mitä lie urkkijoita asialla, ohan ihmisillä nykyään aikaa räähytä netissä ku työttömiksi jää päivittäin yt-potkujen tuloksena väkeä kuin pipoa.


    • jvtr

      Jaahah, minunkin ainutkertainen nimeni löytyy tampereelta ja kuusamosta. Jos takana on vieläkin samainen denis kulakov samoilla tiedoilla, tervetuloa sanomaan tänne!

      Varoitan vielä toisestakin: imamezfi.eu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3544
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2022
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1968
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1598
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1435
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1129
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      101
      1093
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      874
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe