Heippa!
Onko jollain tietoa Tallinnassa ja Pärnussa mahdollisesti olevista ratsastustarvike kaupoista, lähinnä vaatteet kiinnostaa ja ovat tarpeen, täällä kun ne ovat niin kalliita, kiitos etukäteen.
ratsastustarvikkeita Tallinnassa ja Pärnussa
5
1008
Vastaukset
- Ummikko
Olisiko vielä jotain paikkoja Tallinnassa kun ei tuo viron kieli taitu niin hyvin että linkki sivuilta löytyy ja olisi tarkoitus lähteä pikamatkalle eli aikaa ei hukattavaksi etsiessä paikkoja.
- matkalainen
Kun kyselin aikanaan viron matkailuinfosta s-postilla samaa, niin neuvoivat menemään Hippodroomille elikkäs raviradalle ja siellä on myymälä jossa ratsikamoja on kaupan.
Neuvoivat bussinkin millä mennä, mutten muista. Laitahan reippaasti postia suoraan matkailuneuvontaan ja kysy vinkkiä. Käy sivuilla www.visitestornia.com ja sieltä löydät meilin jonne postia laittaa.
Mä en tosiaan käynyt tuolla liikkeessä, joten omaa kokemusta ei kertynyt - DSSD
http://www.birk.ee/ Sivut eestiksi, mutta löytyy kuvia tuotteista ja hintoja. Sekä tietty myyymälän osoite. Ne pitäisi mennä jakeluun ummikollekkin. Siinä sivussa saat etukäteen oikeat eestiläiset nimet tuotteille, jos menet ostoksille. (Hyvässä lykyssä varmaan osaavat suomeakin).
- vaihtoehto
Vertailun vuoksi linkki irlantilaisiin tuotteisiin:
http://www.tallyho.ie/about-tally-ho.html
Hinnat euroina tulevat näkyviin, kun nuolen laittaa tuoteimagen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184481Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5042405Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421961Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.171722- 771525
- 1591503
- 101001
- 93890
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34808- 115800