Olen aloittamassa airsoftia. Tahtoisin vinkkejä siihen, mitä minun pitäisi hankkia ja miten aloitan. Selasin ProAirsoftia ja sieltä nappasin muutaman kiinnostavan asian. Tykästyin Cybergunin FAMASiin (http://www.proairsoft.com/acatalog/info_400901P.html) ja mietin onko se hyvä minulle? HUOM en ole koskaan softannut kunnollisesti, parit leikit on leikitty. Tosiaan haluaisin tietää että kelpaako se, ja mitä muuta minun pitäisi hankkia?
Jos tuo ei kelpaa, niin saa ehdotella muita(MAX 180€ ASE).
Aloitteleva softaaja
10
138
Vastaukset
- anyone
Famas käyttää v1 rataslaatikkoa joka on todella huono. Ei löydä viriosia mistäänkään...
Toiseksi tuo Proairsoft on huono paikka. Korjauspalvelu täyttä kuraa ja joillain on tullut vääriä tai ennestään hajalla olevia paketteja.
Katso vaikka Milgearista tai tradesoftista (molemmat suomalaisia) jos pyssyn haluat ostaa. Voit katsoa vaikka Cyman tekeleitä. En voi sanoa mistä asesta pidät mutta selaile nuita kauppoja ja linkkaa jos tulee joku hyvän näkönen vastaan.- ttadef
Milgearista CYMA G36C, onko parempi? Videoiden mukaan näyttäisi ainakin olevan.
Kiitos! ttadef kirjoitti:
Milgearista CYMA G36C, onko parempi? Videoiden mukaan näyttäisi ainakin olevan.
Kiitos!G36 sarjalaisissa kannattaisi kääntyä ennemmin Jing Gong puoleen kuin Cyman.
- ttadef
soviet.sniper kirjoitti:
G36 sarjalaisissa kannattaisi kääntyä ennemmin Jing Gong puoleen kuin Cyman.
Eihän nuossa ollut eroa juurikaan kuin painossa ja lähtönopeudessa? Jing Gong loppu Milgearista, halvempi se kyllä oli.
ttadef kirjoitti:
Eihän nuossa ollut eroa juurikaan kuin painossa ja lähtönopeudessa? Jing Gong loppu Milgearista, halvempi se kyllä oli.
JG on enemmän kokemusta Gegoista... JG on panostanut enemmän noihin G36 kuin Cyma. Cyman painopisteet ovat M4 ja AK...
- morovaan
Cyman aseet on hyviä ja jos aloittelija olet niinkuin oletkin niin ne G6G aseet.
- anyone
Se on ihan hyvä. Miinuksena se että G36 sarjan asisiin ei saa metallisia ulkokuoria. Saat käsitellä asetta silkkihansikkain jotta ei mene viikon päästä runko hajalle...
- ttadef
anyone kirjoitti:
Se on ihan hyvä. Miinuksena se että G36 sarjan asisiin ei saa metallisia ulkokuoria. Saat käsitellä asetta silkkihansikkain jotta ei mene viikon päästä runko hajalle...
Entä muuta? Ase ois nyt, millasia kuulia ja muut varusteet?
- rbrtbtrbr
Maski,G&G,guarder ta muut hyvät kuulat käy. 0.20g tai sitten 0.25. sitten tarvitset maastopuvun, varusteleka tai jotku muut alan liikkeet auttaa. sitten voit hommata taisteluliivit tai pislakotelon ja pistoolin. lisälippaat on aina plussaa.
- ttadef
Kiitos! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514