Uskotteko vampyyreihin? Mä uskon. Ja Voitteko kertoa miten voin muuttua vampyyriksi:)
uskotteko vampyyreihin?
15
436
Vastaukset
- wolfboy
Et halua olla puoli kuollut verenimijä.
- Mmmmmmmmm
Tainnu kattoo liikaa twilightia
- lucas5
Vampyyrin purema ja sitten sen veren juonti.
- en oo varma
1. Vampyyrin veren juonti
2. Kuolema
3. Ihmisveren juonti
Älä kokeile, en oo varma- Uskon
Siinä on vaan se, että ihmisen muuttaminen vampyyriksi ilman syytä on ollut laitonta jo jonkin aikaa.
- Bad Wolf
On niitä vampyyreitä, kun kaverinikin on yksi.....mutta oletko varma että haluat olla puoli kuollut verenimijä joka tullaan vielä tappamaan roviolla?
Uskon vampyyreihin kyllä, mutta on ne vähän erilaisia kuin luullaan.
Kyllä minä uskon. Olen kokoajan etsimässä lisää tietoa asiasta, ja aihe kiinnostaa minua todella paljon.
Oman tietämykseni ja tiedän mukaan, vampyyrit eivät oikeasti ole mitään valoherkkiä ja torahampaisia. (torahampaista en ole varma, ne saattaa olla tottakin?) Tietääkseni oikeassa elämässä vampyyri viiltää uhriaan ja juo sitten verta. Vampyyrien ikä on tietääkseni kymmenen vuotta pidempi kuin ihmisten.
Vampyyrejä on paljon keskuudessamme. Monet vampyyrit ovat todella mahtavia persoonia ja niihin ihmiset tutustuvat helposti.
Jos satut tutustumaan vampyyriin, jossain vaiheessa ihmissuhdetta saatat huomata, ettet enää jaksa. Huomaat, että passaat ikään kuin kaiken vampyyrin nenän eteen. Jos vampyyrin kierteestä ei pääse pois, vampyyri saattaa imeä sinut kuiviin ja seuraukset ovat ikävät.
yksi mahdollinen syy, miksi vampyyrejä ei ole kovinkaan ollut historiassamme, on esim se, että vampyyrit ovat mieleen tunkeutuvia ja kieroilevia otuksia, jotka osaavat peittää jälkensä todella hyvin pyyhkimällä muiden muistin. He kykenevät esimerkiksi pyyhkimään muistin ja manipuloimaan ihmisiä.
Jotkut vampyyrit vaikuttavat iloisilta, mutta oikeasti he eivät ole koskaan onnellisia.
Sellainen yrtti, nimeltään rautayrtti, on myrkkyä vampyyreille. Rautayrtin vaikutusta vampyyreihin en kunnolla tiedä, mutta yksi tapa estää vampyyriä tekemästä hirveyksiä itselleen, on hankkia esimerkiksi sellainen koru, minkä sisälle voi laittaa jotain. Kannattaa laittaa sisälle sitä rautayrttiä, se mielestäni estää vampyyrien manipuloinnin. (?)
Ja ei mun mielestä vampyyriksi muuttuminen ole mitenkään yksinkertaista. En ole ihan varma, miten siksi muututaan, mutta mielestäni täytyy juoda vampyyrin verta, kuolla ja juoda ihmisen verta. (jotain muita välivaiheita voi olla)
Mutta en usko että vampyyrinä olo on mitenkään loisteliasta. Jos tietoni pitää paikkaansa, saattaa olla että vampyyrinä olo on onnetonta ja hirveää.
Kannattaa sitten muistaa, ettei kannata usko mihinkään Twilight- elokuviin. Se on täysin ihmisten keksimää sontaa.- typeränainen
Vaikka itse uskot Vampyyripäiväkirja sontaan. Puolet kirjoituksesta oli suoraan siitä.
- Anonyymi
Rohtorautayrtti voi polttaa tappaa tai tehdään ihmisestä immuunin vampyyrin lumoukselle
- Jappezzzz
Minä uskon! Tiedättekö missä vampyyrejä mahtaisi olla? Unelmani on nähdä vampyyri joskus..
- Kylläuskon
Uskon kyllä. Haluaisin ite olla vampyyri. En nyt tarkoita mitään Twilight tai Vampyyripäiväkirjat vampyyria, jolla on yliluonnollisia voimia. En tiedä onko vampyyreilla sellaisia, joten jos on, niin se on aina plussaa. Haluaisin olla vampyyri, joka ei vanhene ja on kirottu. Kirous olisi tietenkin asian pimeä puoli, mutta olen valmis ottamaan sen vastaan. Olen valmis juomaan ihmisverta, mutta tietenkin sen hankkiminen olisi vaikeaa. Haetaan toiveeni on muuttua vampyyriksi, vaikka verta juova ja kuolematon hirviö voi olla myös toisen niminen. Jos tunnet vampyyrin, oikean vampyyrin, niin lähetä minulle viestiä. ( [email protected] )
- vainvampyyri
No ei se oo kyllä kivaa olla puolikuollut verenimijä.
Ite oon...
- bloodtypeA
Älkää sanoko noin. Ei se ole hauskaa tulla aivopestyksi. Olisi se varmaan oikeasti kiva tavata, mutta vampyyrit ottavat vain, mitä tarvitsevat. He eivät muodosta varsinaisia suhteita ihmisiin, elleivät lienee halua uhriaan hengiltä. Sellaisia ovat oikeat vampyyrit käsitykseni mukaan.
Eikä vampyyri lopulta enää halua olla, mitä on. He ovat tuskissaan. Ja se satuttaa minuakin. Harkitkaa vähän, mitä todella haluatte.
Kun sanon näin en edes tiedä, mistä kenties puhun, mutta silti. Sen tuntee, kun tulee syödyksi. Sitä alkaa vähitellen itse nähdä jotain siinä, missä hekin. Se on paha asia. Jos maistat jotain haluat sitä aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984