uskotteko vampyyreihin?

vampyyrifani

Uskotteko vampyyreihin? Mä uskon. Ja Voitteko kertoa miten voin muuttua vampyyriksi:)

14

259

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wolfboy

      Et halua olla puoli kuollut verenimijä.

      • Mmmmmmmmm

        Tainnu kattoo liikaa twilightia


    • lucas5

      Vampyyrin purema ja sitten sen veren juonti.

    • en oo varma

      1. Vampyyrin veren juonti
      2. Kuolema
      3. Ihmisveren juonti

      Älä kokeile, en oo varma

      • Uskon

        Siinä on vaan se, että ihmisen muuttaminen vampyyriksi ilman syytä on ollut laitonta jo jonkin aikaa.


    • Bad Wolf

      On niitä vampyyreitä, kun kaverinikin on yksi.....mutta oletko varma että haluat olla puoli kuollut verenimijä joka tullaan vielä tappamaan roviolla?

      • huh, aika negatiivinen olet :D


    • Uskon vampyyreihin kyllä, mutta on ne vähän erilaisia kuin luullaan.

    • Kyllä minä uskon. Olen kokoajan etsimässä lisää tietoa asiasta, ja aihe kiinnostaa minua todella paljon.
      Oman tietämykseni ja tiedän mukaan, vampyyrit eivät oikeasti ole mitään valoherkkiä ja torahampaisia. (torahampaista en ole varma, ne saattaa olla tottakin?) Tietääkseni oikeassa elämässä vampyyri viiltää uhriaan ja juo sitten verta. Vampyyrien ikä on tietääkseni kymmenen vuotta pidempi kuin ihmisten.
      Vampyyrejä on paljon keskuudessamme. Monet vampyyrit ovat todella mahtavia persoonia ja niihin ihmiset tutustuvat helposti.
      Jos satut tutustumaan vampyyriin, jossain vaiheessa ihmissuhdetta saatat huomata, ettet enää jaksa. Huomaat, että passaat ikään kuin kaiken vampyyrin nenän eteen. Jos vampyyrin kierteestä ei pääse pois, vampyyri saattaa imeä sinut kuiviin ja seuraukset ovat ikävät.

      yksi mahdollinen syy, miksi vampyyrejä ei ole kovinkaan ollut historiassamme, on esim se, että vampyyrit ovat mieleen tunkeutuvia ja kieroilevia otuksia, jotka osaavat peittää jälkensä todella hyvin pyyhkimällä muiden muistin. He kykenevät esimerkiksi pyyhkimään muistin ja manipuloimaan ihmisiä.
      Jotkut vampyyrit vaikuttavat iloisilta, mutta oikeasti he eivät ole koskaan onnellisia.

      Sellainen yrtti, nimeltään rautayrtti, on myrkkyä vampyyreille. Rautayrtin vaikutusta vampyyreihin en kunnolla tiedä, mutta yksi tapa estää vampyyriä tekemästä hirveyksiä itselleen, on hankkia esimerkiksi sellainen koru, minkä sisälle voi laittaa jotain. Kannattaa laittaa sisälle sitä rautayrttiä, se mielestäni estää vampyyrien manipuloinnin. (?)

      Ja ei mun mielestä vampyyriksi muuttuminen ole mitenkään yksinkertaista. En ole ihan varma, miten siksi muututaan, mutta mielestäni täytyy juoda vampyyrin verta, kuolla ja juoda ihmisen verta. (jotain muita välivaiheita voi olla)

      Mutta en usko että vampyyrinä olo on mitenkään loisteliasta. Jos tietoni pitää paikkaansa, saattaa olla että vampyyrinä olo on onnetonta ja hirveää.

      Kannattaa sitten muistaa, ettei kannata usko mihinkään Twilight- elokuviin. Se on täysin ihmisten keksimää sontaa.

      • typeränainen

        Vaikka itse uskot Vampyyripäiväkirja sontaan. Puolet kirjoituksesta oli suoraan siitä.


    • Jappezzzz

      Minä uskon! Tiedättekö missä vampyyrejä mahtaisi olla? Unelmani on nähdä vampyyri joskus..

    • Kylläuskon

      Uskon kyllä. Haluaisin ite olla vampyyri. En nyt tarkoita mitään Twilight tai Vampyyripäiväkirjat vampyyria, jolla on yliluonnollisia voimia. En tiedä onko vampyyreilla sellaisia, joten jos on, niin se on aina plussaa. Haluaisin olla vampyyri, joka ei vanhene ja on kirottu. Kirous olisi tietenkin asian pimeä puoli, mutta olen valmis ottamaan sen vastaan. Olen valmis juomaan ihmisverta, mutta tietenkin sen hankkiminen olisi vaikeaa. Haetaan toiveeni on muuttua vampyyriksi, vaikka verta juova ja kuolematon hirviö voi olla myös toisen niminen. Jos tunnet vampyyrin, oikean vampyyrin, niin lähetä minulle viestiä. ( [email protected] )

      • vainvampyyri

        No ei se oo kyllä kivaa olla puolikuollut verenimijä.
        Ite oon...


    • bloodtypeA

      Älkää sanoko noin. Ei se ole hauskaa tulla aivopestyksi. Olisi se varmaan oikeasti kiva tavata, mutta vampyyrit ottavat vain, mitä tarvitsevat. He eivät muodosta varsinaisia suhteita ihmisiin, elleivät lienee halua uhriaan hengiltä. Sellaisia ovat oikeat vampyyrit käsitykseni mukaan.
      Eikä vampyyri lopulta enää halua olla, mitä on. He ovat tuskissaan. Ja se satuttaa minuakin. Harkitkaa vähän, mitä todella haluatte.
      Kun sanon näin en edes tiedä, mistä kenties puhun, mutta silti. Sen tuntee, kun tulee syödyksi. Sitä alkaa vähitellen itse nähdä jotain siinä, missä hekin. Se on paha asia. Jos maistat jotain haluat sitä aina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe