Orsikko jo kertookin että etsin sähköasetta joka budjetti on 400€ (ilman akkua/ laturia) ja mitä mieltä olette näistä:
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EGK_099_STD.html
Ja tämä:
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EGF_F20_STD.html
Sähköase 400€
18
107
Vastaukset
- Paska kauppa
ÄLÄ TILAA IKINÄ OSTA PROAIRSOFTISTA MITÄÄN!
- Ilmasotilas
Mä en kysyny sitä vaan onko noi aseet hyviä tai mikä ase mun pitäis ostaa 400€?
- Kulti
http://juoksuhauta.net/trade.php?init=view&id=116591
Tuosta hyvä ase puolet pienemällä hinnalla. Lisäksi mukaan tulee lippaita melkein 100 euron edestä.
Ainoo mitä tarvitset on enää akku ja laturi.
Kuulia tietenkin. - Ilmasotilas
En haluu l85 sori
Noista 2 jos pitää päättää niin RK95 TP. F2k on suurimmaks osaks muovia Rk on taas metallia. Kisko homma molemmissa on aikas huono. RK:hon saa tähtäinkisko ja F2k on jo se. Mutta älä osta proairsoftisa.... osta mielummin euroopasta.
- Ilmasotilas
No mikä muu 400€ sähkö?
- Ilmasotilas
Up
- anyone
Riippuu vähän minkälaisista aseista pidät. Esim. M416 on hyvä. Tuo RK on myöspi hyvä.
- MinäJaSinä
http://www.proairsoft.com/acatalog/info_EBB80X.html
Ite varmaankin ostaisin tuolla budjetilla tämän - ilmasotilas
kuinka vahvan jousen toi m14 kestää? aattelin laittaa viihen väh m130 jousen ja virittää muutenki ja ottaa auto firen pois koska yhdistysten rajotukset
. - MinäJaSinä
Vähän epäilen, että kestääkö
En kuitenkaan varma oo asiasta - MinäJaSinä
Jos ekaa asetta etsit, en suosittele kuitenkaan tuon hintaluokan asetta. Mutta jatka etsimistä, etköhän sä sopivan löydä
- 2+9=10
Ilmasotilas, jos DMR:rää aiot ranketaa, niin pelkkä jousen vaihto ei todellakaan riitä, saatika kestä. m120 on maksimi, ja sekin aika hikisesti ilman perus modeja.
- ilmasotilas
muutin mieleni. Ajattelin hankkia DMR:rän joten mikä dmr max 500€
- 2+8=9
joku 100-200e pohja, ja sitten lopuilla osia. Avainsanat: Airseal, consistence, er-hop, prometheus, pdi, washed 0.36g bb's
- FullMetalGun
Suosittelisin sulle g&p aseita. Ne on täysmetallisia ja laadukkaita. Tosin hoppi yksikön jouduin ite ainaki vaihtamaa, mutta muute pelittänyt hyvi.
- oghkrf
Lonex m4
- Jokuvaa...
RK 95 TP mielummin syyt tässä
1.Isänmaallinen
2.F2000 on ruma
3.RK on hienompi
4.Blowback
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121236
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201111- 1381003
- 98833
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten308792Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514