Objektiivinen tiedonvälittäjä, mediamestari
MaaseudunTulevaisuus -niminen MTK:n
järjestölehti 25.4.2014:
"Byrokratia, tilavalvonnat, rangaistusten suhteettomuus ja kannattavuutta syövät tukileikkaukset kiristivät äänensävyjä MTK:n valtuuskunnassa keskiviikkona.
MTK:n johtokunta sai selkeän velvoitteen saada myös päättäjät tajuamaan asiat."
Ja manku raikaa:
Makasakie tukiaissia, maksakie. Antakkie rahhaa. Aaaaah.
Ja manku raikaa!
5
66
Vastaukset
- hajoosiihen,,,,,
Ja jokos taas kadetti??? :))))))))))))))
- duunari/viljelijä
Katsos jopa kun MTK ja sen järjestölehti on viljelijöiden edunvalvonta järjestö ja lehti.
MTK.n jäsenet edllyttävät maksaessaan jäsenmaksuja että järjestä puolustaa heidänetujaan samoin kuin SAK työväestön etuja. Tutustupa joskun SAK.n järjestölelteen, eipä siinäkään muutata ajeta kuin jäsenistön etuja.
Minullekin tulee metalliliiton jäsen lehti, Ahjo, joka puolustaa jäsenistönsä etuja.
Oldn nimittäin myös metallialan yrityksessä töissä, pelkällä viljan viljelyllä ei
elä. - vaivaa ketä vaivaa
jopa -manku- vain :D
Kiitos kiitos kiitos , annat voimaa jokaiseen päivään! d;) ja kumpparit jalkaan!- .,,,,,,,,,,,,,,
Todellakin, Jopa tuo iloa elämään, tosin tekee sen omalla kustannuksellaan :)))))))))))
- Viljelijä..
------
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481