Voiko Sims ykkösessä palkata lastenhoitajan, eihän sitä rääkyvää myttyä kestä erkkikään?! Tai voiko Servo hoitaa vauvaa tms. Mitä Servo voi tehdä muuta kun siivota ja laittaa ruokaa? Voiko äiti jäädä lapsen synnyttyä äitiyslomalle, hoitaako joku vauvaa kun ketään ei ole kotona vai onko äidin pakko ottaa potkut työpaikastaan? Kuinka monta Sim päivää vauva on vauva, milloin muuttuu lapseksi?
The Sims 1 + vauva
7
1044
Vastaukset
- .....
Sims1 :ssä ei voi palkata lastenhoitajaa.
Vauva on vauva kai 3 simpäivää ennen kuin muuttuu lapseksi.
((muihin en oikeastaan tiedä vastausta)) - tyttö
Lastenhoitajaa ei voi palkata sims 1.
Servo ei voi hoitaa lasta, mutta hovimestari voi kiireiltään ehtiessään.
Äitiyslomaa ei ole.
vauva jää yksin , kukaan ei hoida.
3 päivää vauvana.
en ole ihan varma :D - villikissa91
Jos et halua saada potkuja töistä, jätä vanhemmat aina vuorotellen töistä kotiin vauvaa hoitamaan. Sitten kumpikaan ei saa potkuja, kerran ne on vaan yhden päivän kerrallaan pois töistä...
- jahaahahhahahahaaaa?
Servo ei voi hoitaa sitä. Ja josset hoida niin sosiaaliviranomainen hakee sen pois.
Ei ole äitiys lomaa. Ja kannattaa laittaa vanhemmat vuorotellen töihin niin kumpikaan ei saa potkuja.
- Pilar
Kerran kun mun ukko nimeltä Jonathan joka asui yksin, oli hirveän yksinäinen ja sosiaalisuus huono.
Se käynnisti Servon, ja Servo teki kaikki kotityöt ja SITTEN se alko tanssia sen miehen kans ja katto YLLÄTYS YLLÄTYS sen kans telkkua.
Ja Jonathanin sosiaalisuus nousi.
The End
x) - Strawberrysims
Ärsyttää ku ei kuole vanhuuteen eikä tuu vanhuksiin ja lapset on lapsia AINA :/
- Strawberrysims
Ja ei liity mitenkään tähän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4761723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3781487Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641338Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H151299- 100895
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran19856- 46777
Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?65736Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka7722Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti15701