Torju viesti, miten toimitaan???

Läjä asiattomia

ASikaisemmin voi torjua viestin - miten nyt? Painiketta en löytänyt mistään.

5

196

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihyvä

ei taida olla enää ko. painiketta :-( muutenkaan en löydä mitään hyvää tästä uudistuksesta. olen tottunut siihen, että uudistukset ovat hyödyllisiä, mutta toistaiseksi menee miinuspuolelle.

• p-posti

Roskapostin määrä on moninkertaistunut, eikä ko. posteja voi enää torjua. Oliko tämän uudistuksen tarkoituksena juuri tämä - kaikki postit (lainaa, ilmaisia näytteitä...) ilman estoja....

• vvvvvvvvvvvvvvvvvvvv

Lisätkää SUOMI24 nyt äkkiä tuohon sähköpostiin torjunappula tai kaikki käyttäjät vaihtaa muualle!!! Tosi surkea uudistus!!

• Mieluiten näin

Se torjuntanappula on huono juttu.

Mieluummin
        - postit, joiden lähetyspalvelin on ...
        - joiden otsikko sisältää sanan ...
        - tai joissa lähettäjänimessä on ...

Nuo kolme tekisivät jo todella hyvää. Noilla roskapostin tulo putoaisi dramaattisesti!

• Mieluiten näin kirjoitti:

Se torjuntanappula on huono juttu.

Mieluummin
        - postit, joiden lähetyspalvelin on ...
        - joiden otsikko sisältää sanan ...
        - tai joissa lähettäjänimessä on ...

Nuo kolme tekisivät jo todella hyvää. Noilla roskapostin tulo putoaisi dramaattisesti!

Luulisi että tuo roskapostiksi asettaminen yhdellä nappulalla olisi järkevintä. Onnistuuhan se nytkin, mutta on kovan vaivan takana. Sen luulisi säästävän palvelintilaa, koska minä ainakin poistan roskapostit joka päivä.
        Lisäksi vanhojen viestien poistaminen on tehty vaikeammaksi, minä kun poistan vuoden ikäiset viestit joka päivä. Tämäkin säästäisi palvelintilaa, jos sekin tehtäisiin hieman toisenlaiseksi. Vanhoilla sivuilla se oli paljon helpompaa.
        Minä en ymmärrä miksi sivut on vaihdettu sellaisiksi, että käyttäjät joutuvat tekemään enemmän saadakseen palvelua ja lisäksi operaattorilta loppuu tila palvelimissa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11233
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2212
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1609
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe