Rakkaus, lastenteko, onni.

Renata Maria

Nuoret! Muistakaa lastentekoa. Älkää välittäkö aikuisten neuvoista, mutta innostukaa oman perheen perustamisesta. Jos teillä on rakastettu kainalossa, niin tehkää lapsia! Mitkään koulut ja työt koskaan voita perheonnea. Olet terveempi ja ilosempi jos teet lapsia nuorena kuin yli kolmekymppisenä tylsimyksenä. Lapset antavat kaiken mitä tarvitsette, sillä perheen arki on järjen ulottumattomissa. Kaksi lasta on parempi kuin yksi ja kolme on parempi kuin kaksi. Älkää pitääkö rahaa, kunnia, valtaa ensitärkeänä, jos kukaan muu kuin lapsesi eivät sano lopussa kiitos. Olkaa niin paljon lastesi ja perheesi kanssa kuin mahdollista.

Sen oikean puoliskon löytyminen on kaiken alku ja juuri. Panostakaa paljon aikaa ja energiaa löytäkseen "sen oikean" elämässä, sillä mikään ei ole niin tärkeä kuin perhe. Säästäkää voimanne sitä oikeata varten. Kuunelkaa toisianne, älkää liikaa vanhempaa väkeä. Elämäsi on sinun, nuori ja kuuntele mitä sydämesi sanoo.

5

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoh hoh

      Höpö höpö.

      Justiinsa teini toimitti, kuinka EI koskaan tee jälkikasvua PARKUMAAN jalkoihinsa.
      On nykyään paljon HELPOMPAA olla vain KAKSISTAAN, kuin maksaa itsensä kipeäksi muksuilla.
      Rahat riittää paremmin ja voi vain ajatella matkustamista yms, eikä hermostuta muita mukulan rääkymisellä, kiukuttelemisella.

    • Hyvä juttu

      Hyvä tuota kannatan minä eikus vaan lapsia pirttiin ja eukkoa naimaan että seinät tärisee!

    • adcadsfsdf

      Ihminen ei osaa tehdä lasta, hän osaa vain synnyttää sen. Aattele nyt jos sunhi pitäs tosiaan tehä lapsi: vedellä tuhansia kilometrejä verisuonia oikeisiin paikkoihin ja oikeita reittejä pitkin, tehdä aivoihin miljardeja kytkentöjä, panna silmään tappi-ja sauvasolut paikoilleen, valmistaa tarpeeksi keuhkorakkuloita, panna lihakset oikeisiin paikkohin. Se voisi vähän nyppiä

    • HeinrichHimler

      En todellakaan aio hommata muksuja!

      Miksi stressata itseään?!!

      Kun pukkaat eukon paksuksi, niin silloinhan loppuelämän stressi alkaa!


      - miten raskaus sujuu
      - syntyykö terveenä
      - selviääkö vaimo synnytyksestä
      - miten selviää kaikista rokotuksista / lastentaudeista
      - koulu alkaa; pärjääkö siellä; kiusataanko
      - teini-iän murheet
      - jos tekee rikoksia alaikäisenä tms.
      - jos tekee rikoksia vastuullisena
      - saako oman asunnon
      - jos ja kun hommaa oman muijan taikka ukon, niin koska kersa tulee
      - riittääkö rahat elättämään kaiken
      - kaiken em. stressin jälkeen: kestääkö liitto

      Jne. jne.......

      Ei, jumalauta! Minulla EI ole kersaa, äpärää taikka muksua!

      Olen huolista vapaa, ja jatkan vapaana huolista elämääni!

      Monet kaverini ovat kertoneet, että heidän olisi pitänyt tehdä samoin kuin minä!

      MINULLA EI OLE KAKAROITA!!!!!

    • RasistitPoistivatTaas

      Sensuurilla on poistettu rasistisesti ja törkeästi kirjoitus kun kyseessä vain oli kumihuuli nigriti eli näistä paskanvärisistä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      276
      19130
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      85
      3539
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      124
      2245
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      196
      1946
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1850
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      293
      1600
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1352
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      86
      1278
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      148
      1158
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      242
      1059
    Aihe