Rakkaus, lastenteko, onni.

Renata Maria

Nuoret! Muistakaa lastentekoa. Älkää välittäkö aikuisten neuvoista, mutta innostukaa oman perheen perustamisesta. Jos teillä on rakastettu kainalossa, niin tehkää lapsia! Mitkään koulut ja työt koskaan voita perheonnea. Olet terveempi ja ilosempi jos teet lapsia nuorena kuin yli kolmekymppisenä tylsimyksenä. Lapset antavat kaiken mitä tarvitsette, sillä perheen arki on järjen ulottumattomissa. Kaksi lasta on parempi kuin yksi ja kolme on parempi kuin kaksi. Älkää pitääkö rahaa, kunnia, valtaa ensitärkeänä, jos kukaan muu kuin lapsesi eivät sano lopussa kiitos. Olkaa niin paljon lastesi ja perheesi kanssa kuin mahdollista.

Sen oikean puoliskon löytyminen on kaiken alku ja juuri. Panostakaa paljon aikaa ja energiaa löytäkseen "sen oikean" elämässä, sillä mikään ei ole niin tärkeä kuin perhe. Säästäkää voimanne sitä oikeata varten. Kuunelkaa toisianne, älkää liikaa vanhempaa väkeä. Elämäsi on sinun, nuori ja kuuntele mitä sydämesi sanoo.

5

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoh hoh

Höpö höpö.

Justiinsa teini toimitti, kuinka EI koskaan tee jälkikasvua PARKUMAAN jalkoihinsa.
      On nykyään paljon HELPOMPAA olla vain KAKSISTAAN, kuin maksaa itsensä kipeäksi muksuilla.
      Rahat riittää paremmin ja voi vain ajatella matkustamista yms, eikä hermostuta muita mukulan rääkymisellä, kiukuttelemisella.

• Hyvä juttu

Hyvä tuota kannatan minä eikus vaan lapsia pirttiin ja eukkoa naimaan että seinät tärisee!

• adcadsfsdf

Ihminen ei osaa tehdä lasta, hän osaa vain synnyttää sen. Aattele nyt jos sunhi pitäs tosiaan tehä lapsi: vedellä tuhansia kilometrejä verisuonia oikeisiin paikkoihin ja oikeita reittejä pitkin, tehdä aivoihin miljardeja kytkentöjä, panna silmään tappi-ja sauvasolut paikoilleen, valmistaa tarpeeksi keuhkorakkuloita, panna lihakset oikeisiin paikkohin. Se voisi vähän nyppiä

• HeinrichHimler

En todellakaan aio hommata muksuja!

Miksi stressata itseään?!!

Kun pukkaat eukon paksuksi, niin silloinhan loppuelämän stressi alkaa!

- miten raskaus sujuu
      - syntyykö terveenä
      - selviääkö vaimo synnytyksestä
      - miten selviää kaikista rokotuksista / lastentaudeista
      - koulu alkaa; pärjääkö siellä; kiusataanko
      - teini-iän murheet
      - jos tekee rikoksia alaikäisenä tms.
      - jos tekee rikoksia vastuullisena
      - saako oman asunnon
      - jos ja kun hommaa oman muijan taikka ukon, niin koska kersa tulee
      - riittääkö rahat elättämään kaiken
      - kaiken em. stressin jälkeen: kestääkö liitto

Jne. jne.......

Ei, jumalauta! Minulla EI ole kersaa, äpärää taikka muksua!

Olen huolista vapaa, ja jatkan vapaana huolista elämääni!

Monet kaverini ovat kertoneet, että heidän olisi pitänyt tehdä samoin kuin minä!

MINULLA EI OLE KAKAROITA!!!!!

• RasistitPoistivatTaas

Sensuurilla on poistettu rasistisesti ja törkeästi kirjoitus kun kyseessä vain oli kumihuuli nigriti eli näistä paskanvärisistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe