Siis... Fanien (myös minun) pitkään odottama Jak-trilogian kolmas ja viimeinen osa on tulossa, mutta eri paikoissa kerrotaan julkaisulle eri päivämäärät. Elikkä onko julkaisupäivä 1.12.2004, tietääkö kukaan?
Ja onko KEIRAA mukana koko pelissä kun screenshoteissa ja pelin trailereissa ei Keiraa näy...? Toivon että vastaatte, kiitän!
Jak 3
7
742
Vastaukset
- sohvo
Peli ilmestyy 3.12.04 ja Keira on mukana. Jos katsot netissä olevan pelin alkudemon niin kun näkyy niitä menneitä aikoja. siellähän ne jossain 'kokousplacessa' puhuu metal headeitten (hassusti kirjoitettu) hyökkäyksistä ja Keira on siellä mukana (en ole varma mutta taitaa se olla). Pelin toivon joululahjaks ja kova on odotus täälläkin...
- sohvo
Eipä se Keira ollukkaan siellä kun katoin sen. Mutta täytyyhän sen Keiran olla pelissä mukana, koska muutenhan Jak poloinen olisi kuollut sydän suruihin jos hän olisi menettänyt Keiran. Ja onhan Daxterinkin ns. 'tyttöystävä' Tess mukana, joten eiköhän se Keirakin siellä ole...
- Acza
Millä sivulla tällänen video sitten oikein on?
- Jak -fani
Tämä pelihän ei siis päätä Jak & Daxterin seikkailuja, vaan vain "Precursor legacy" -trilogian..
1.12. pitäisi olla tämän hetkinen julkaisu pvm.. mutta ainahan kaikki on mahdollista, ikävä kyllä..
Keira tulee olemaan mukana.. ihan varmasti..- vade_92
tietäsikö joku sen jak 3 virallisen kotisivun kun oon myöskin odottanu sit innolla.. mut odotuksen vie kyl enemmän toi gta:san andreas...
- Biff
vade_92 kirjoitti:
tietäsikö joku sen jak 3 virallisen kotisivun kun oon myöskin odottanu sit innolla.. mut odotuksen vie kyl enemmän toi gta:san andreas...
- whats up
oon tottakai
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h572960Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062741- 332549
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv382451Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.501938Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151569- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1771213
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070