MODAUS APUA!!!

enkuli-88

Mul on kuvia irc galleriassa ja vip omininaisuudet, joten haluaisin sen ansiosta modatakin niitä.. Mutta kun kovasta yrityksestä huolimatta se ei vaan onnistu! Voisko joku neuvoa mahdollisimman tarkasti tai antaa vaikka valmiit ohjeet miten vaikka taustaväri tai jtn vaihdetaan... Olisin ikuisesti kiitollinen!

9

5764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Deanna

Kannattaa lukea css-oppaita, eikä kannata modata, jos ei osaa. Modi tulee silloin huonommaksi vaan, ja modaus on mennyt jo pois muodista

• höh

älä modaa jos et osaa. tulee karseen näköstä. jos välttämättä haluut modaukset, ni pyydä jotain joka osaa.

• Mimmali
        höh kirjoitti:

älä modaa jos et osaa. tulee karseen näköstä. jos välttämättä haluut modaukset, ni pyydä jotain joka osaa.

No hei lähetä mulle valmis modaus mun sähköpostiin ja jos voisit tehä siitä mahdollisimman selvän niin ja tumman pinkki ois kiva väri;) HEEHHH.

No kun kerran osaat tehä niin lähetä se mulle ;)

• tytsy
    • Ilu

Kuinka monta kertaa pitää sanoo, ettei se irc ole irc-galleria... stfu n00bs

• __Anttu__
    • rebelgirl.

helpoin paikka modauksia on tehdä
      http://www.sootihq.com
      modausrobotilla tai napata sieltä niitä valmiita...
      kun itse olen melko yksinkertanen immenen enkä viitsinyt vaivautua vaikeimman kautta modauksia tekemään. :\

• kalzu-jones

eka etsit mieluisesi Modauksen ja kopioit koodin ja sitten mene
      Ehostus -> Uusi Modaus -> rollaa vähän alas
      Poista teksti CSS-koodi: kohalta pois ja liität modauksesi Koodin tilalle ja annat modauksellesi nimen ja tallennat ja sitten mene modaukset osioon ja ota mokauksesi sieltä ja paina sitä ja paina vieressä olevista ''aseta kaikkiin kuviin'' ja jos ei ole tullut niin aseta kaikkiin kuviin Aseta oletukseksi

• wtflolomg

miten tää liittyy irkkaamiseen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6114
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4802
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      98
      3055
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      2873
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2125
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1516
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1077
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      86
      1039
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      126
      981
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe