miten kosin miestä??

mariiaa_81

Välimatkaa on 200 km välissä.. haluaisin kosia miestä.. miten tää onnistuis parhaiten? Menenkö vaan hänen kaupunkiin, otan sormukset esiin laukusta ja kosin?
Kertokaa kaikki..haluaisin tämän miehen kanssa kyllä jossain vaiheessa naimisiin.. siksi kosisin häntä.. Hän on aivan ihana, saa minut nauramaan ikävissäkin tilanteissa :) Hän on periaatteessa joka naisen unelma mies.. : )

7

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 14+6

      kannattaisi seurustella pidempään ja asua yhdessä ennen kuin tuollaista "haluaa". Avioliitto on tahtotila, tahto rakastaa.

      Kannattaa huomioida, että myös, että kaikki miehet eivät todellakaan halua naisen kosivan, vaan haluavat itse sen tehdä kun ovat valmiita.

      • mmmmmmmmmmmm9

        pakit tulee tolla tyylillä


    • Kosija

      Kysy että haluaako hän mennä naimisiin.
      Näin kosit.

    • kosia vai ei

      mariiaa_81: Jos sinulla on sormus, niin ota mukaan. Jos ei ole, niin kosi ja menkää ostoksille yhdessä. Tietenkin kosiminen on iso juttu ja kannattaa miettiä tarkkaan ennen. Lykkyä :)

      Olen miettinyt miehen kosintaa itsekin. Perinteisen mallin mukaan naisen kättä pyydetään naisen perheeltä vai isältä. Entä pyydetäänkö miehen kättä naisen kosiessa?

      • huntu

        En ole kuullut tai lukenut siitä koskaan, että naisen tulisi perinteiden mukaan pyytää "lupaa" miehen perheeltä, mutta kosittavan tärkeimmiltä ihmisiltä (ei ole pakko olla biologista perhettä, kunhan vaan on päässyt näkemään miten suhteenne toimii ja on tärkeä teille molemmille) olisi kyllä hyvä kysyä mitä mieltä olisi asiasta ja että oletteko heidän mielestä valmiita siihen :)

        Naisen kättä taas perinteiden mukaan pyydetään vanhemmilta tai jommalta kummalta heistä, joka on selvästi ollut enemmän mukana hänen elämässä.

        Voi kun alkoi jännittämään puolestasi mitä mies vastaa


    • taivas sentään

      Mun kättäni ei kyllä kukaan pyydä vanhemmiltani. Jos joku torvi luulee minua omaisuudeksi, niin saa kyllä elää ihan ilman mua ja 'hankkia omaisuutensa' muualta.

    • kosia vai ei

      Mietinkin etten oikein haluaisi pyytää isältä tai äidiltä. Äidiltä periaatteessa voisin, koska on todella läheisiä :)

      Asia on kuitenkin sellainen mikä kuuluisi olla miehen ja minun välinen aluksi. Sitten vasta muut saa tietää. Enkä edes tykkää perinteestä kysyä toisen kättä. Jos mies kysyisi minun perheeltä kättäni, niin EN tykkäisi asiasta.

      Miten muut toimii?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe