Välimatkaa on 200 km välissä.. haluaisin kosia miestä.. miten tää onnistuis parhaiten? Menenkö vaan hänen kaupunkiin, otan sormukset esiin laukusta ja kosin?
Kertokaa kaikki..haluaisin tämän miehen kanssa kyllä jossain vaiheessa naimisiin.. siksi kosisin häntä.. Hän on aivan ihana, saa minut nauramaan ikävissäkin tilanteissa :) Hän on periaatteessa joka naisen unelma mies.. : )
miten kosin miestä??
7
254
Vastaukset
- 14+6
kannattaisi seurustella pidempään ja asua yhdessä ennen kuin tuollaista "haluaa". Avioliitto on tahtotila, tahto rakastaa.
Kannattaa huomioida, että myös, että kaikki miehet eivät todellakaan halua naisen kosivan, vaan haluavat itse sen tehdä kun ovat valmiita.- mmmmmmmmmmmm9
pakit tulee tolla tyylillä
- Kosija
Kysy että haluaako hän mennä naimisiin.
Näin kosit. - kosia vai ei
mariiaa_81: Jos sinulla on sormus, niin ota mukaan. Jos ei ole, niin kosi ja menkää ostoksille yhdessä. Tietenkin kosiminen on iso juttu ja kannattaa miettiä tarkkaan ennen. Lykkyä :)
Olen miettinyt miehen kosintaa itsekin. Perinteisen mallin mukaan naisen kättä pyydetään naisen perheeltä vai isältä. Entä pyydetäänkö miehen kättä naisen kosiessa?- huntu
En ole kuullut tai lukenut siitä koskaan, että naisen tulisi perinteiden mukaan pyytää "lupaa" miehen perheeltä, mutta kosittavan tärkeimmiltä ihmisiltä (ei ole pakko olla biologista perhettä, kunhan vaan on päässyt näkemään miten suhteenne toimii ja on tärkeä teille molemmille) olisi kyllä hyvä kysyä mitä mieltä olisi asiasta ja että oletteko heidän mielestä valmiita siihen :)
Naisen kättä taas perinteiden mukaan pyydetään vanhemmilta tai jommalta kummalta heistä, joka on selvästi ollut enemmän mukana hänen elämässä.
Voi kun alkoi jännittämään puolestasi mitä mies vastaa
- taivas sentään
Mun kättäni ei kyllä kukaan pyydä vanhemmiltani. Jos joku torvi luulee minua omaisuudeksi, niin saa kyllä elää ihan ilman mua ja 'hankkia omaisuutensa' muualta.
- kosia vai ei
Mietinkin etten oikein haluaisi pyytää isältä tai äidiltä. Äidiltä periaatteessa voisin, koska on todella läheisiä :)
Asia on kuitenkin sellainen mikä kuuluisi olla miehen ja minun välinen aluksi. Sitten vasta muut saa tietää. Enkä edes tykkää perinteestä kysyä toisen kättä. Jos mies kysyisi minun perheeltä kättäni, niin EN tykkäisi asiasta.
Miten muut toimii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12651Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481198Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 125979
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13825- 39812