Hawaiji?

Matkaan

Kiinnostaa kovasti, mikä hintataso Hawaijilla on? Onko Usan hinnoissa vaiko kalliimpi? Minne saarille ja millä pääsee helposti ja edullisesti lentämään Los Angelesista? Onko Honolulu se edullisin? Mikä saarista olisi paras shoppaavalle lapsiperheelle? Ei kaivata rauhaa ja luontoa vaan hyvää mikä sopii myös pikkulapsille ja hotellia mikä on kävelyetäisyydellä kaikesta. Hotellisuosituksia otetaan vastaan myös? Onko Hawaijilla myös sama tippauskulttuuri kuin Usassa?

5

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • not for shopping

      FYI: Hawaii on USAn osavaltio! Ja kallein niista. Ihan sama tippaus- ja muu kulttuuri kuin mantereella.
      Hawaijilla 1/2 gallonaa maitoa maksaa $3.41 kun minun kotikaupungissani gallona on $2.22.

    • Matkaan

      Aivan, unohdin kokonaan että se oli Usaa myös, mutta siis ilmeisesti kalliimpi kuin mantereella? Onko Hawaijin saarien hinnoissa eroa, mille kannattaa mennä?

      • not for shopping

        Kaikkialla on kallista kun jokainen riepu pitaa tuoda saarille joko laivalla tai lentokoneella.
        Luonnon vuoksihan sinne matkustetaan, en ole koskaan kuullut kenenkaan lahteneen sinne varsinaisesti shoppailemaan :).
        t.usalainen


    • Jits

      Aloha, kävin vuosi sitten Honolulussa. Aivan ihana paikka. Suosittelen lämpimästi. Meidän mielestä löytyi rantaa, shoppailua, katselemista vaikka miten paljon. En osaa sanoa hintasuhteesta, mutta lähtisin oitis uudelleen. Me ainakin nopeasti opimme mistä saa edullisimmat ostokset tehtyä tai missä on edullisinta syödä. Ensi kerralla ajattelimme käydä myös Mauilla ja Big Hawaijilla. Jos menet, niin annahan vinkkejä niistä. Mukavaa matkaa!

    • Aloha baby

      No, kysyntä kun nostaa hintoja, niin onhan se Havaiji suhteellisen kallis jenkkiläisen mittapuun mukaan. Mutta ehdottomasti jokaisen centin arvoinen paikka! Itse olen siellä ollut pariin kertaan, ja sydän kieltämättä jäi saarille jo ekalla vierailulla 90-luvun alussa. Oli huimaa olla eksoottisessa kohteessa, jossa englanti oli pääkieli ja puitteet ja laatu aivan priimaa. Koeta päästä niille harvinaisemmillekin saarille, eli valitse vaikka yhdistelmäpaketti tai räätälöi matkasi itse. Kauaiin luonto on uskomaton, ja silti saarelta löytyvät kaikki jenkkilän palvelut. Molokailla ei tarvitse törmäillä muihin turisteihin kovinkaan tiuhaan jne.

      Havaijista, sen eri saarista ja historiasta suosittelen lukemaan lisää seuraavalta sivulta:

      http://saaret.com/havaiji

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      94
      1145
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe