Kiinnostaa kovasti, mikä hintataso Hawaijilla on? Onko Usan hinnoissa vaiko kalliimpi? Minne saarille ja millä pääsee helposti ja edullisesti lentämään Los Angelesista? Onko Honolulu se edullisin? Mikä saarista olisi paras shoppaavalle lapsiperheelle? Ei kaivata rauhaa ja luontoa vaan hyvää mikä sopii myös pikkulapsille ja hotellia mikä on kävelyetäisyydellä kaikesta. Hotellisuosituksia otetaan vastaan myös? Onko Hawaijilla myös sama tippauskulttuuri kuin Usassa?
Vastaukset 5
- not for shopping
FYI: Hawaii on USAn osavaltio! Ja kallein niista. Ihan sama tippaus- ja muu kulttuuri kuin mantereella.
Hawaijilla 1/2 gallonaa maitoa maksaa $3.41 kun minun kotikaupungissani gallona on $2.22. - Matkaan
Aivan, unohdin kokonaan että se oli Usaa myös, mutta siis ilmeisesti kalliimpi kuin mantereella? Onko Hawaijin saarien hinnoissa eroa, mille kannattaa mennä?
- not for shopping
Kaikkialla on kallista kun jokainen riepu pitaa tuoda saarille joko laivalla tai lentokoneella.
Luonnon vuoksihan sinne matkustetaan, en ole koskaan kuullut kenenkaan lahteneen sinne varsinaisesti shoppailemaan :).
t.usalainen
- Jits
Aloha, kävin vuosi sitten Honolulussa. Aivan ihana paikka. Suosittelen lämpimästi. Meidän mielestä löytyi rantaa, shoppailua, katselemista vaikka miten paljon. En osaa sanoa hintasuhteesta, mutta lähtisin oitis uudelleen. Me ainakin nopeasti opimme mistä saa edullisimmat ostokset tehtyä tai missä on edullisinta syödä. Ensi kerralla ajattelimme käydä myös Mauilla ja Big Hawaijilla. Jos menet, niin annahan vinkkejä niistä. Mukavaa matkaa!
- Aloha baby
No, kysyntä kun nostaa hintoja, niin onhan se Havaiji suhteellisen kallis jenkkiläisen mittapuun mukaan. Mutta ehdottomasti jokaisen centin arvoinen paikka! Itse olen siellä ollut pariin kertaan, ja sydän kieltämättä jäi saarille jo ekalla vierailulla 90-luvun alussa. Oli huimaa olla eksoottisessa kohteessa, jossa englanti oli pääkieli ja puitteet ja laatu aivan priimaa. Koeta päästä niille harvinaisemmillekin saarille, eli valitse vaikka yhdistelmäpaketti tai räätälöi matkasi itse. Kauaiin luonto on uskomaton, ja silti saarelta löytyvät kaikki jenkkilän palvelut. Molokailla ei tarvitse törmäillä muihin turisteihin kovinkaan tiuhaan jne.
Havaijista, sen eri saarista ja historiasta suosittelen lukemaan lisää seuraavalta sivulta:
http://saaret.com/havaiji
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Älä unohda minua
Nainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit si84822On väärin
Tykätä ja haluta sua kun tilanne täysin mahdoton mutta minkäs teet. Mun sisällä roihuaa 🔥 kunpa tietäisit mitä sä minus43682Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v12658- 50599
- 65581
- 77524
Nyt on nyt
Turha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausl49441- 29433
- 42404
Saat mut hymyileen suuresti, ja odotan koska saan antaa sulle haleja ja pusuja ihan oikeasti
En tiedä mikä sussa on, mut sun koko olemus ja ilmeet, ja persoona ja ulkonäkö saa mut vaan hyvälle tuulelle. Oot vaan s14389Martina avautuu
Martina on päässyt kertomaan Feminassa konkurssistaan. On viettänyt monia unettomia öitä. On elänyt ikäänkuin painekatti120378Kadutko mies?
Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.29369Hyvästi Iisalmen Citymarket.
Nyt riitti huolimaton kassatoiminta!Nyt sattuu joka toisella käynnillä samaa,joko laskutettu samasta tuotteesta liian mo18352- 52348
- 56347
- 26346
- 59343
Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?
Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.h119343Kaivatun haluaminen
seksuaalisesti herättää syvältä selkärangasta esiin villieläimellisiä vaistoja sekä haluja peittäen sivistyneen ihmisenä27334Mitä järkeä kiusata ihmisiä palstalla
Luuleeko ne kiusaajat oikeasti, että joku tosissaan ajattelisi niiden haukkujen olevan itselle? Hukkaan menee kiusaajill89328