Onko Pariisissa miten turvallista turistin näkökulmasta? Kun lukee erilaisia tiedotteita/lehtiä viime viikoilta ym varoitellaan jo lentokentällä liikkuessa, taksia ottaessa, jne jne, nähtävyykisen tienoilla jne.
Toki tietysti perusasiat tiedossa ettei rahoja ym kuljeteta ympäri kaupunkia, eikä illalla toikkaroida jne.
Pariisin turvallisuus?
4
2066
Vastaukset
- pariisitar82
Riippuu paljon missä päin liikut. Esim. arrondismeissa 18 ja 19 pitää olla joillakin alueilla varuillaan illalla kulkiessa, koska niissä saattaa liikkua jengejä. Päivisin kaikkialla on ihan yhtä turvallista kuin missä tahansa Helsinkiä. Eli taskuvarkaita on paljon, mutta ei sen kummempaa.
- Vakikävijä
Stalingradin alue on täynnä mustia murjaaneja ja ählämeitä. Varokaa niitä!
- bonjour10
2 viikkoa sitten palasin Pariisista, turvallista mielestäni siellä oli. Paljon olen matkustellut eikä Pariisissa kertaakaan turvaton olo, illallakaan. Montparnassen alue hyvä tukikohta..
- juuri tullut
Pimeän aikaan en liikkunut enää kuin ihan tutuilla kulmilla, yksin olisin kyllä pelännyt. Päivä aikaan oli rauhallista joka puolella. Tarkuvarkaita selvästi oli liikkeellä, huomasin sen tiettyjen tyyppien käytöksestä: kyttäsivät laukkuani ja hivuttautuivat viereen istuskelemaan. Mutta kun piti varansa, niin häipyivät helpommille metsästysmaille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661