Loiste kyykyttää Kainuussa

paasianssi

Me täällä Kainuussa maksetaan Suomen korkeinta sähkönsiirron perusmaksua, yleissähkö 19,40e/kk yösähkö 41,30e/kk !!!!!!! . Ja siirron perusmaksut tulee nousemaan Kesäkuun alusta 7% . Tämä on laillista ryöstöä jonka Energiavirasto tuntuu sallivan. Samaan aikaan Loiste tekee hirmuista tulosta on joka vuosi parhaiten voittoa tehneenä yrityksenä Kainuussa. Minä en tule ikinä tule tekemään Loisteen kanssa sopimusta sähköenergiasta vaikka tekisivät halvimman tarjouksen. Tämän siirron poskettomat hinnat joutuu kärsimään nahoissaan koska siirtoa ei voi kilpailuttaa.

10

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loiste1

      Yösähkön siirto on kalliimpaa koska sähkön on vaikeanmpaa liikkua pimeässä.

    • oulusta 4.5c/kWh

      Yösähkön perusmaksu 29e/kk! Vai joko on enempikin? Että se siitäkin säästöstä. Ei noita linjojakaan sen enempää kunnosteta vaikka hinta nouseekin sen varjolla.

    • talouspatruuna

      Korkeita siirtohintoja perustellaan vaikealla maastolla Kainuussa. Lapissa, jossa välimatkat ovat vielä pitempiä, voidaan sähköä siirtää halvemmalla, koska on vain isoja aukeita ilman häiritseviä mäennyppylöitä, kuten täällä Kainuussa. Aivan totta puhuen koko helvetin Loistetta luotsaa joukko älypäitä, joiden silmissä kiiluu vain raha. Muutaman kanssa olen keskustellut ja pitää myöntää, että homma ei ole ollut hoidossa enää pitkään aikaan. Kaikenlaisia selityksiä olen kuunnellut, mutta yhdessäkään ei ole ollut sellaista, josta selviäisi ne aidot kustannukset. Pitivät ehkä vielä hölmönä, mutta talousasioissa hoidan sentään hiukan näyttävämpää puljua. Kesämökkini takia käyn Kainuussa. Luulen, että muun muuassa nyt tullut tiedonanto käsitellään myöhemmin, sillä aika johon viitataan, on E.onin aikaa, Loiste on nimenä hiukan nuorempi, eikä oikeuta siirtämään toisen tekemää tulosta itselleen noin vain. Ainakaan niin, että se johtaa asiakasta harhaan. Jotain tulemme tekemään, ja se alkaa näkymään tiedotusvälineissä.

    • nimiä tulee

      Tehkääpäs joku puuhamies adressi aiheesta

    • LoistavaaPerintää

      Kuluttajat maksavat kaiken mitä vahinkoja myrskyt, tykkylumet ym. tuovat. Ja omistajat korjaavat potin tililleen... Näin se menee!

    • haukut siis

      Tuonne vaan kaikki palautetta antamaan:

      http://www.loiste.fi/fi/yksityisasiakas/Yhteystiedot/Sivut/Laheta_viesti.aspx

    • Rahamassi

      Mulla on rahaa ja lisää tulee joka kuukausi, ei haittaa vaikka sähkölasku kaksinkertaistuisi.

    • -p-

      Ja perus maksu on tuo 41,30e/kk vaikka menis vaan 1kw kuukaudessa siirto hinta..eli jottain 45e/kw...ihanan halpaa.....:O???

    • VITUN LOISTE

      Oulun Energian sähkölasku perusmaksuineen huhtikuulta: 49.80e (4,12snt/kWh).
      Loisteen siirtolasku perusmaksuineen ja veroineen: 90,30e. Vuoden keskiarvo siirrolle siis 8,16snt/kWh!

    • kaikkipielessä

      MIKSI KAIKKI KUNNAT JOILLA OLI OMA VOIMALAITOS MYI SEN RAHANAHNEILLE

      sitä maksettiin tietenkin jotain mutta nyt peritään moninkertainen voitto.
      kaikilla energian johtajilla on vuosipalkka n150000-n200000e v

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2360
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1914
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1756
    7. 124
      1722
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe