onko tuo haulikko hyvä aloittelioille valmistaja on proairsoft
proairsoft m870
4
637
Vastaukset
"Älä anna halvan hinnan hämätä! Kyseessä on kestävä ja tehokas aloittelijan ase, joka myydään nyt poikkeuksellisen edulliseen tarjoushintaan.
ProAirsoft on valmistuttanut ja tuonut omalla nimellään toimivan tehokkaan airsoft-haulikon uskomattoman edulliseen hintaan.
ProAirsoft M870 katkaistu haulikko ampuu yhden kuulan kerrallaan. Aseessa käyttökelpoinen tähtäin, jolla on huomattavasti helpompi osua kohteeseen kuin perinteisillä avotähtäimellä.
Huom! Käytä aina vain laadukkaita kuulia - näin ase pysyy kunnossa.
Aseen oston yhteydessä voit tilata laadukkaita Diablo 0,12g kuulia tarjoushintaan."
Eiköhän tosta huomaa että kyseessä ei ole laadukas ase... Jos muka nua diablon kuulat ovat laadukkaita...Itse en ole nähnyt yhtään laadukasta diablon kuulaa.... Sanotaan nyt näin että jätä väliin ja älä osta tuolla ei tee yhtikäs mitään....- Aloittelija
Ok
- Softaajas04
Ittelläni on toi m870 ja hyvin toimii jos osaat olla kiven takana kun joku ampuu vaa rynkyllä. Sit ku silt loppuu panaokset tähtää kaukaa ja ammu.
Tähtäys on erinomainen. - Lollipop9776678
On hyvä aloittelioille
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242361Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411940Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241846Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91649Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121012Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu17970- 63845
- 55830
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2788