Oiskos tuollainen. http://tuontitukku.fi/tuote/ilmakivääri-premium-ilmakivääri-automaattivarmistimella/6410412175861/ hyvä ensimmäiseksi ilmakivääriksi vai olisiko jotain muuta alle 100e parempaa?
eka ilmakivääri
4
220
Vastaukset
- Latailija....
Jollainhan se on alettava ja jos raha tiukassa niin onhan se sitten tohon tyytyminen. Tosin, hieman epäilyttää ko kestävyys ja tarkkuus. Jos hieman säästäisit vielä ja ostat jonkun tunnetumman merkin. Jonka tapoja tunnetaan paremmin. Sellaseen en vielä törmännyt, että halpa olisi hyvä, tai edes kohtalainen. Onnea kuitenkin hankinnallesi, oli se sitten mikä tahansa.
- --------------------
Jos on pakko saada halvahko ilmakko, niin sitten itse ostain esim. tämän vipuviritteisen Gamon:
http://tuontitukku.fi/tuote/ilmakivääri-gamo-big-cat-cf-4-5mm-alta-ladattava-huippu-tarkka/793676045337/
...ja tilaisin siihen ulkomailta viritysliipasimen.
Kiinalaisia ilmakoita saa tosiaan alle satasella, mutta ei niistä oikein pidemmän päälle ole mihinkään.
Saksasta saa sitten tilattua hintaan 350 euroa postikuluineen jonkun Weihrauch:n HW 77:n joka on käytännössä yksi parhaimpia perinteistä jousta käyttäviä ilmakiväärejä maailmassa. Ampuu sopivalla luodilla yhtä reikää.
Että jos on satasen kiinalaisen ilmakko tai saksassa tehty huippuilmakko ja hintaeroa on tosiaan se 250 euroa, niin pidämmän päälle se saksalaisen kyllä maksaa itsensä takaisin. - Paukuttelija
Alle satasella ei taida saada uutena muita kuin näitä kiinanihmeitä. Siihen hintaan on kyllä mahdollisuus saada parempiakin, jos tyytyy käytettyyn ja osaa valkata niistä hyväkuntoisen. Tori.fissä ja huutonetissä voi tehdä melko helposti hyviäkin löytöjä 50-100 euron hintaluokassa. Esim. käytettyjä Gamoja löytyy melko hyvin tuossa hintaluokassa, ja niihin saa varaosiakin melkein mistä tahansa aseliikkeestä.
- ilmakko
Älä astu halppis ansaan! Tiivisteet olemattomat sekä yleinen käytön mielekkyys välyksineen kaikkineen.
Säästä hieman lisää merkki kivääriin niin siitä enemmän iloa! Tajuathat että panokset on käytännössä mitätön kulu joten siirrä hieman edes siihen tulevan ampumisen kuluja itse aseeseen millä naatiskella ilolla!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984