Nimi Luna tarkoittaa latinaksi kuuta.
Kuustahan tulee heti mieleen ihmissusi.
Ihmissudet ovat välillä poissaolevia, kalpeita, yms.
Eli miksi rakas Lunamme ei voisi olla ihmissusi, kuten Lupin?
Siitä päästäänkin seuraavaan teoriaan, että Lupinilla ja Lunalla on joku yhteys, mutta minkälainen?
Jee, eli kommentoikaa kaikki =)
Teoria Luna Lovekivasta
12
1251
Vastaukset
- Vanna
Hyvältähän tuo kuullostaisi :)
- Patrick Bateman
Sinänsä aika hyvä idea, mutta minun mielestäni se olisi lievää toistoa... Johan se on kerran kirjoitettu miten kolmikko saa tietää, että joku luottohenkilö on ihmissusi. Olisi vähän outoa tehdä sama uudelleen, joskin eri hahmolle.
Omasta mielestä se Luna-nimi kuvaa enemmän Lunan ulkomuotoa...- mä vaan
kyllä toi kuullostaa aika kiinostavalta...
- En kirjaudu
Mulla taas tulee luna-sanasta mieleen juuri sellainen höpsähtänyt, ulalla oleva ja sellainen uneliaan uneksiva. Ja lunahan tarkottaa siis kuuta ja siitä tulee myös kuuhullu mieleen. Juuri siitä luna sanasta siis. Mutta voi piru, kun en osaa selittää tätä.
- hii
Ajattelin vaan lisätä, että sanasta luna, joka todella tarkoittaa kuuta, on myös tälläinen outo väännös kuin lunatic, joka tarkoittaa kuuhullua. Ainakin itse luulen, että Row on tähdännyt juuri Lunan outouden/hulluuden kuvastamiseen tällä nimellä. Toisaalta, miksei Luna olisi ihmissusi? Hyvä teoria oikeestaan.
- Patrick Bateman
Toisaalta se lunatic meinaa ihan tavallistakin sekopäätä ilman sitä kuu-liitettä.
Siis aivan loistava teoria! =)))) XD Ehehehhheh HAHAHAHAHAAAAAAAAA muahtavaa... Tää täytyy kertoa kamuille... Voisi aivan hyvin olla näin...
Siis asiaan =)
Eli: Luna saattaa hyvinkin olla hieman pöpi, ehkäpä siksi että näki äitinsä kuolevan... Tai on joutunut jonkin tosi voimakkaan lörpötys-juoman testaajaksi...
Mutta tuskin Row kirjoittaa tarinoihinsa enää kolmatta ihmissutta... Muuten hyvä :)- Patrick Bateman
FeO kirjoitti:
Siis asiaan =)
Eli: Luna saattaa hyvinkin olla hieman pöpi, ehkäpä siksi että näki äitinsä kuolevan... Tai on joutunut jonkin tosi voimakkaan lörpötys-juoman testaajaksi...
Mutta tuskin Row kirjoittaa tarinoihinsa enää kolmatta ihmissutta... Muuten hyvä :)Äää... Kolmatta? Vastahan meillä on yksi, Lupin.
- Winry
Patrick Bateman kirjoitti:
Äää... Kolmatta? Vastahan meillä on yksi, Lupin.
jos se tarkoitti sitä Hermione juttua, mitä jotkut ovat hehkuttaneet jo pitkään.(ihan kuin meidän enkun ope läksyjen kanssa)
- Patrick Bateman
Winry kirjoitti:
jos se tarkoitti sitä Hermione juttua, mitä jotkut ovat hehkuttaneet jo pitkään.(ihan kuin meidän enkun ope läksyjen kanssa)
Ääää. Mä en kyllä itse usko siihen... Liian kaukaa haettua eikä edes ole mitään mikä tukisi sitä. Eihän Lupin edes vastannut Hermionen huutoon.
Patrick Bateman kirjoitti:
Ääää. Mä en kyllä itse usko siihen... Liian kaukaa haettua eikä edes ole mitään mikä tukisi sitä. Eihän Lupin edes vastannut Hermionen huutoon.
... Löytyy Feeniksin Killan kappaleesta "Pyhän Mungon taikatautien - ja vammojen sairaala". Siellähän on ihmissusi samalla osastolla, kuin herra Weasly...
Okei, myönnetään. Aika kaukaa haettua, mutta kuitenkin kolmas ihmissusi löytyi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564234SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2894127Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1633645Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923545Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä843101Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312467Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361875Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681773Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161763- 371680