Toisaalta elämässä on tylsiä hetkiä, niitä hetkiä kun istut kotona chattaillen facebook kavereille. Vanhempasi ovat poissa kotoa ja sinun pitäisi valmistella koneella jotain ,muttet jaksa. Selaat suolistoa ja luet kaikkien kirjoituksia, kamera lojuu kassissaan ja ulkona on täydellinen ilma, mutta ei nyt et vain lähde sinne, koska olet kipeä ja et vain jaksa. Sitä paitsi olen nähnyt ja kuvannut, melkein kaikki linnut mitä yleenssäkkin nään. Sammakoidenkin kutuaiaka on jo päättynyt. Kuuntelet youtubesta musiikkia ja piirrät, mutta toteat ettet vain jaksa piirtää. Tylsyys saartaa sinua, mietit mitä tekisit. Et jaksa lukeakkaan Don Rosan Roope Ankan elämä ja teko kirjoja, koska olet lukenut ne 100. Kyllähän niitä yleensä jaksaa lukea, mutta nyt ei vain. Mutta entäpä jos miettisin kuolemaa tai muita syviä asioita. "Miksi juuri minä olen minä ja mitä tapahtuu kun kuolen?", rupeaa pelottamaan ja päätät unohtaa sen homman. Makaat sängyllä ja olet kuolemassa tylsyyteen, on vain yksi asia joka voi pelastaa sinut tällä hetkellä! Se on Hexxit, avaat hexitit kuuntelet youtubesta musaa ja suunnittelet suurta survival taloa.Tämähän on loisto idea! Ja niin minä sitten pelaan techniciä, tylsyyteeni :D. Joskus menee tunti joskus neljä.
Tylsyys..
27
73
Vastaukset
Selevä. Kuvaamisesta tuli mieleen: Näin tänään siilin.
Ja mie näin eilen, miten mellakkapoliisi suihkutti pippurikaasua kännisiä punkkareita päin.
icepicked kirjoitti:
Ja mie näin eilen, miten mellakkapoliisi suihkutti pippurikaasua kännisiä punkkareita päin.
Juu. Kuulin radiosta. "Poliisi oli joutunut turvautumaan voimakeinoihin..."
Siellä Helsingissä/etelässä tapahtuu kaikenlaista jännää. Meillä... Jääkiekon SM, puukotuksia, hengiltä hakkaamisia. . . Ei mitään, jossa haluaisi olla mukana. Osoitettiinko mieltä sitä politiikkaa vai hallitusta vastaa? Muistaakseni jompaa kumpaa/molempia....
Mietin muuten, selvisitkö pippurisuihkeilta? Et kylläkään vaikuta känniseltä punkkarilta...kurpizza kirjoitti:
Juu. Kuulin radiosta. "Poliisi oli joutunut turvautumaan voimakeinoihin..."
Siellä Helsingissä/etelässä tapahtuu kaikenlaista jännää. Meillä... Jääkiekon SM, puukotuksia, hengiltä hakkaamisia. . . Ei mitään, jossa haluaisi olla mukana. Osoitettiinko mieltä sitä politiikkaa vai hallitusta vastaa? Muistaakseni jompaa kumpaa/molempia....
Mietin muuten, selvisitkö pippurisuihkeilta? Et kylläkään vaikuta känniseltä punkkarilta...Kyllä mie ihan ehjänä selvisin, sillä en mie nyt niin hullu ole, että rupeaisin poliisia tönimään turhaan. Ääni meni, ja kurkku on kipeä liiasta tupakansavun hengittämisestä. Välillä olisi tehnyt mieli sanoa joillekin kanssaihmisille, että jos haluatte juoda, menkää kapakkaan juomaan, ja jos haluatte polttaa ketjussa, menkää sivummalle polttamaan.
Iskulauseita oli hauska huudella, (mm. "valta kansalle!" "ketä poliisit suojelee?" ja "Jyrki (Katainen) ikkunaan!") ja olihan tämäkin yksi kokemus, joka on minun nuoruudelleni pakollinen.icepicked kirjoitti:
Kyllä mie ihan ehjänä selvisin, sillä en mie nyt niin hullu ole, että rupeaisin poliisia tönimään turhaan. Ääni meni, ja kurkku on kipeä liiasta tupakansavun hengittämisestä. Välillä olisi tehnyt mieli sanoa joillekin kanssaihmisille, että jos haluatte juoda, menkää kapakkaan juomaan, ja jos haluatte polttaa ketjussa, menkää sivummalle polttamaan.
Iskulauseita oli hauska huudella, (mm. "valta kansalle!" "ketä poliisit suojelee?" ja "Jyrki (Katainen) ikkunaan!") ja olihan tämäkin yksi kokemus, joka on minun nuoruudelleni pakollinen.Onnea XD Olisi kiva päästä mielenosoitukseen mukaan.
Täälläkin humalaisia ja bilettäjiä varmana on.(Joskin hiukkasen iloisempia) Kärpät ovat Suomen mestareita. Luin juuri. Aivan sama mitä tapahtuu, aina ollaan humalassa... Ainakin täällä...kurpizza kirjoitti:
Onnea XD Olisi kiva päästä mielenosoitukseen mukaan.
Täälläkin humalaisia ja bilettäjiä varmana on.(Joskin hiukkasen iloisempia) Kärpät ovat Suomen mestareita. Luin juuri. Aivan sama mitä tapahtuu, aina ollaan humalassa... Ainakin täällä...KÄRPÄT!
kurpizza kirjoitti:
Onnea XD Olisi kiva päästä mielenosoitukseen mukaan.
Täälläkin humalaisia ja bilettäjiä varmana on.(Joskin hiukkasen iloisempia) Kärpät ovat Suomen mestareita. Luin juuri. Aivan sama mitä tapahtuu, aina ollaan humalassa... Ainakin täällä...Se on kyllä tullut opittua suomalaisista, ettei mihinkään voi lähteä ilman että pitää vetää kännit.
Siinä vastustettiin vähän kaikkia nykyisen hallituksen linjauksia, mm. leikkauksia, EU:ta (jota jotkut kutsuivat myös EUvostoliitoksi), NATOa, Kataista, Räsästä, Nalle Wahlroosia, Helsingin Sanomia, Suomen poliisia & tukien pienentämistä.
Kun myö marssimme eduskuntatalon kohdalle, se peitti auringon, mihin eräs mies totesi, että "tuo tuosta alas niin alkaa aurinkokin paistaa." Aika osuvaa. XDicepicked kirjoitti:
Se on kyllä tullut opittua suomalaisista, ettei mihinkään voi lähteä ilman että pitää vetää kännit.
Siinä vastustettiin vähän kaikkia nykyisen hallituksen linjauksia, mm. leikkauksia, EU:ta (jota jotkut kutsuivat myös EUvostoliitoksi), NATOa, Kataista, Räsästä, Nalle Wahlroosia, Helsingin Sanomia, Suomen poliisia & tukien pienentämistä.
Kun myö marssimme eduskuntatalon kohdalle, se peitti auringon, mihin eräs mies totesi, että "tuo tuosta alas niin alkaa aurinkokin paistaa." Aika osuvaa. XDMiksi Helsingin sanomia ja poliisia? Muut kyllä ymmärrän erittäin hyvin...
kurpizza kirjoitti:
Miksi Helsingin sanomia ja poliisia? Muut kyllä ymmärrän erittäin hyvin...
Poliisia siksi, koska "ne suojelee riistoherroja" ja siksi, että hyö käyttivät pippurisumutetta, jolloin alettiin huutamaan "Ei väkivaltaa!" ja "Rauhaa, ei kaasua!" Hesaria siksi, että "levittävät NATO-propagandaa." Lisäksi Hesarilla on niissä piireissä oikeistolainen maine.
icepicked kirjoitti:
Poliisia siksi, koska "ne suojelee riistoherroja" ja siksi, että hyö käyttivät pippurisumutetta, jolloin alettiin huutamaan "Ei väkivaltaa!" ja "Rauhaa, ei kaasua!" Hesaria siksi, että "levittävät NATO-propagandaa." Lisäksi Hesarilla on niissä piireissä oikeistolainen maine.
Ok. Poliisitkin kylläkin tekevät työtään. Samanlaisia työväen ongelmia heilläkin on... Humalaiset sitäpaitsi haisevat pahalle.
Hienoa, että on mielenosoituksiakin. Ei ole niinkuin yleensä, kirjoitetaan Suoleen tai lärviopukseen: "Voi vitun kokkelipuolue" Hyvä että ihmiset valittamisen sijaan tekevät jotain...
Olisin itekkin ollut mukana, ellen asuisi näin kaukana. Joskaan en olisi mesonnut poliiseista vaan sossusta ja lastensuojelusta. ...kurpizza kirjoitti:
Ok. Poliisitkin kylläkin tekevät työtään. Samanlaisia työväen ongelmia heilläkin on... Humalaiset sitäpaitsi haisevat pahalle.
Hienoa, että on mielenosoituksiakin. Ei ole niinkuin yleensä, kirjoitetaan Suoleen tai lärviopukseen: "Voi vitun kokkelipuolue" Hyvä että ihmiset valittamisen sijaan tekevät jotain...
Olisin itekkin ollut mukana, ellen asuisi näin kaukana. Joskaan en olisi mesonnut poliiseista vaan sossusta ja lastensuojelusta. ...Mielenosoitukset ovat huippuja, mutta minun mielestäni sinne ei pitäisi tulla juopottelemaan, polttamaan pilveä tai joogaamaan, vaan osoittamaan mieltä. Mielenosoituksiin tarvitaan lisää tavallisia ihmisiä, sillä vaikka perjantaina olikin kaikenlaista porukkaa 5-vuotiaista eläkeläisiin, koostui väkijoukko enimmäkseen hipeistä ja punkkareista. Ei heissä mitään pahaa ole, mutta ihmisten kynnys tulla mukaan laskee, jos paikalla on myös tavallisia, ei-niin-radikaaleja ihmisiä.
icepicked kirjoitti:
Mielenosoitukset ovat huippuja, mutta minun mielestäni sinne ei pitäisi tulla juopottelemaan, polttamaan pilveä tai joogaamaan, vaan osoittamaan mieltä. Mielenosoituksiin tarvitaan lisää tavallisia ihmisiä, sillä vaikka perjantaina olikin kaikenlaista porukkaa 5-vuotiaista eläkeläisiin, koostui väkijoukko enimmäkseen hipeistä ja punkkareista. Ei heissä mitään pahaa ole, mutta ihmisten kynnys tulla mukaan laskee, jos paikalla on myös tavallisia, ei-niin-radikaaleja ihmisiä.
Samaa mieltä. Jätetään Stockmannin ikkunat rauhaan jne.
kurpizza kirjoitti:
Samaa mieltä. Jätetään Stockmannin ikkunat rauhaan jne.
Jep. Rikkomalla paikkoja saa ehkä näkyvyyttä, mutta asioita ei muuteta vandalismilla.
Israelin tukija taitaa muuten olla tänäänkin viettämässä sapattia. (Miten häi pystyy olemaan ilman Suolistoa niin kauan?!) Annas olla kun hän kuulee tästä tempauksestani. XDicepicked kirjoitti:
Jep. Rikkomalla paikkoja saa ehkä näkyvyyttä, mutta asioita ei muuteta vandalismilla.
Israelin tukija taitaa muuten olla tänäänkin viettämässä sapattia. (Miten häi pystyy olemaan ilman Suolistoa niin kauan?!) Annas olla kun hän kuulee tästä tempauksestani. XDVarsinkin kun ihmiset alkavat pitämään mielenosoittajia rikollisina, eivätkä välitä enää mielenosoituksen syistä.
Mutta sinä ja IT:hän olette sama henkilö? XD Eli eikö hän käytännössä jo tiedä tästä tempauksestasi (ja lähti maan pakoon).kurpizza kirjoitti:
Varsinkin kun ihmiset alkavat pitämään mielenosoittajia rikollisina, eivätkä välitä enää mielenosoituksen syistä.
Mutta sinä ja IT:hän olette sama henkilö? XD Eli eikö hän käytännössä jo tiedä tästä tempauksestasi (ja lähti maan pakoon).Ai niin joo, alkaa oikein unohtumaan, ketkä kaikki taas ovatkaan minun sivupersooniani. (VINK VINK) Joka tapauksessa palaan kirjoittamaan hänen tuntemuksensa huomenna, kunhan sapatti on loppunut. Sitten häi voi selittää, miksi sunnuntai on nykyään pyhäpäivä, vaikka sapatti oli alunperin lauantaisin.
icepicked kirjoitti:
Ai niin joo, alkaa oikein unohtumaan, ketkä kaikki taas ovatkaan minun sivupersooniani. (VINK VINK) Joka tapauksessa palaan kirjoittamaan hänen tuntemuksensa huomenna, kunhan sapatti on loppunut. Sitten häi voi selittää, miksi sunnuntai on nykyään pyhäpäivä, vaikka sapatti oli alunperin lauantaisin.
Jospa mielenosoitus laukaisi sisäisen kommunistin? Ehkä sinun pitäisi nyt lukea (tai sinun tapauksessasi) suunnitella Raamatun lukemista. Viimeisenä pakkokeinona ottaa se vaikka käteen asti. Jospa se laukaisisi sitten sisäisen Israelin tukijan?
En tajua itsekkään tuosta tekstistä mitään. Osaisin selittää sen. Toivottavasti käsitit vitsistä jotain...
aivan vitun naurettavaa noi vasuriapinoitten "mielenosotukset" laiskat tyhmät nuoret kitisee ja riehuu sen takia ku eivät saa kaikkea heti.
ja sitten riehutaan kun riehumisen takia tulee poliisi antamaan vähäns sopivaa sumutetta simmuihin. käyttikö poliisi muutes siellä sitä uutta projektiililaukaisinta?
ai että olisi kivä päästä paukuttaumaan semmoisella kommarinuorta paakaroille ja tehdä siitä ihmisestä vähän punaisempi.
voin kuvitella miten koko JOUHA-yksikkö naureskelee kun saa pamputtaa ja kaasuttaa noita punkkaripellejä.
ja tässä on tää projektiiliheitin jos joku ei tiedä:
http://www.youtube.com/watch?v=oSvnAHjpvOwXDXD Tehdä punaisempi...
Sori, Ohrana, ruumiillinen kuritus on kiellettyä nykyajan Suomessa. Sietäisit itse saada pampusta.
//Kurpizza: maanpaosta tulee mieleen vain Oidipus. (icepicked kirjoitti:
XDXD Tehdä punaisempi...
Sori, Ohrana, ruumiillinen kuritus on kiellettyä nykyajan Suomessa. Sietäisit itse saada pampusta.
//Kurpizza: maanpaosta tulee mieleen vain Oidipus. (se ei ole ruumiillista kuristusta vaan voimankäyttöä
preppertowwz kirjoitti:
se ei ole ruumiillista kuristusta vaan voimankäyttöä
Onko tällainen voimankäyttö (perseen läiskiminen) poliisin taholta sallittua?
icepicked kirjoitti:
XDXD Tehdä punaisempi...
//Kurpizza: maanpaosta tulee mieleen vain Oidipus. (Kaunis tarina. Kreikkalaiset olivat outoja.
Maanpaolla tarkoitin yksinkertasesti pakenemista toiseen maahan/mahdollisimman kauas.kurpizza kirjoitti:
Kaunis tarina. Kreikkalaiset olivat outoja.
Maanpaolla tarkoitin yksinkertasesti pakenemista toiseen maahan/mahdollisimman kauas.Mutta mihin sillä viitataan? Tai sitten tämä ei edes ole mikään tietäjät tietää -juttu, ja mie vaan sekoilen omiani...
icepicked kirjoitti:
Mutta mihin sillä viitataan? Tai sitten tämä ei edes ole mikään tietäjät tietää -juttu, ja mie vaan sekoilen omiani...
Ei ole mikään tietäjät tietää -juttu. Lähtee kai fraaseista:
-Mä lähden tästä maanpakoon.
-Postimerkki ****seen ja ulos maasta.
-Jos niin käy (yleensä joku hallituksen nerokas aivopieru) minä muutan Ruottiin!
Meilläpäin (ainaski minun tutuilla) ollaan alttiita lähtemään maanpakoon. Varsinkin minä. Oikeasti en ole tietenkään lähdössä mihinkään.
Heitin oikeastaan vitsillä. "Israelin tukija on niin järkyttynyt että pakenee sinua toiseen maahan" .
Taas tätä huumoriani, jota kukaan ei tajua. Jos tajuaa, ei naura. XDkurpizza kirjoitti:
Ei ole mikään tietäjät tietää -juttu. Lähtee kai fraaseista:
-Mä lähden tästä maanpakoon.
-Postimerkki ****seen ja ulos maasta.
-Jos niin käy (yleensä joku hallituksen nerokas aivopieru) minä muutan Ruottiin!
Meilläpäin (ainaski minun tutuilla) ollaan alttiita lähtemään maanpakoon. Varsinkin minä. Oikeasti en ole tietenkään lähdössä mihinkään.
Heitin oikeastaan vitsillä. "Israelin tukija on niin järkyttynyt että pakenee sinua toiseen maahan" .
Taas tätä huumoriani, jota kukaan ei tajua. Jos tajuaa, ei naura. XDMinua käsketään koko ajan muuttamaan Venäjälle, eikä uskota, kun mie sanon, ettei Putin ole sosialisti.
Miekkarissa joku trollasi muita oikein kunnolla. Sillä oli venäjänkielinen kyltti, jossa luki jotakin Putinista. Sitten se tyyppi meni puhujanmikin taakse ja selitti jotakin slaavikyykyistä, mikä provosoi joitakin kansallismielisiä, jotka alkoivat huutaa "me ei olla ryssiä" XD.icepicked kirjoitti:
Minua käsketään koko ajan muuttamaan Venäjälle, eikä uskota, kun mie sanon, ettei Putin ole sosialisti.
Miekkarissa joku trollasi muita oikein kunnolla. Sillä oli venäjänkielinen kyltti, jossa luki jotakin Putinista. Sitten se tyyppi meni puhujanmikin taakse ja selitti jotakin slaavikyykyistä, mikä provosoi joitakin kansallismielisiä, jotka alkoivat huutaa "me ei olla ryssiä" XD.Slaavikyykyistä? Ihmisillä on hauskaa. Ainakin sinulla ja trollaajalla. XD
Miksi me keskustellaan kahdessa eri keskustelussa kahdestaan? XD Jotenkin outoa.. Ei sinänsä että valittaisin.
Jos joku käskee muuttamaan Venäjälle, käske toisen muuttaa jonnekin vinkuintiaani-minnelie maahan(josta hän ei ole kuullut. En nyt satu hoksaamaan mitään tuntematonta maata. Tosin, joillekin meidän luokkalaislle tuntemattomasta maasta kävisi joku tyyliin Kroatia... ).icepicked kirjoitti:
Onko tällainen voimankäyttö (perseen läiskiminen) poliisin taholta sallittua?
on, poliisi saa käyttää tarpeellista ja perusteltua voimaa riehujan taltuttamiseksi.
varsinkin tuommoisessa jouha- tilanteessa se on enemmän kuin tarpeellista yleisen turvallisuuden ja järjestyksen turvaamikseksi.preppertowwz kirjoitti:
on, poliisi saa käyttää tarpeellista ja perusteltua voimaa riehujan taltuttamiseksi.
varsinkin tuommoisessa jouha- tilanteessa se on enemmän kuin tarpeellista yleisen turvallisuuden ja järjestyksen turvaamikseksi.Nyt ollaan muuten jännän äärellä. En tiennytkään, että poliiseilla on *kröhöm* sellaisiakin sadistisia taipumuksia...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 974812
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1704425Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?864207Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162678Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1372658- 442197
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282097Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261880- 881759
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91747