Ilman mitään sitoutumista :)

Mela22

Hey,
Elikkä olen nuori 22 v mies ja etsin panoseuraa ;D ilman mitään sitoutumista elikkä vaan hauskanpitoa hah. Naisen pitäisi olla 16-26v jah mieluiten helsingissä mutta toki käy kans espoossa tai vantaalla jos asuskelee sielläpäin :) olen 174cm ja sporttinen figuuri ja tykkään kokata sekä on itselläni semmoinen 20 senttinen kapula ;D. Kiinnostusta jos on ottakaa ihmeessä yhteyttä.

27

560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n 20

kuulostat ihan mun entiseltä fuck buddyltä :D

• Mela22

Voin olla sun nykyinen ;)

• n 20
        Mela22 kirjoitti:

Voin olla sun nykyinen ;)

Noinko paljon mua kaipaat, aaww ;)

• Mela22
        n 20 kirjoitti:

Noinko paljon mua kaipaat, aaww ;)

Jooh tottakai kaipaan ;) ota yhteyttä :*

• n 20
        Mela22 kirjoitti:

Jooh tottakai kaipaan ;) ota yhteyttä :*

Enkä ota, ota ite! Miks kaipaat? ;)

• Mela22
        n 20 kirjoitti:

Enkä ota, ota ite! Miks kaipaat? ;)

Miten saan suhun yhteyttä :) otan heti ;)?

• n 20
        Mela22 kirjoitti:

Miten saan suhun yhteyttä :) otan heti ;)?

Siis eiks sulla oo mun numeroa enää? Törkeetä! Ja mistä tiedän, että oot just sä?Anna vähän lisää tuntomerkkejä tai paikkakuntia tai nimikirjaimia :)

• Mela22
        n 20 kirjoitti:

Siis eiks sulla oo mun numeroa enää? Törkeetä! Ja mistä tiedän, että oot just sä?Anna vähän lisää tuntomerkkejä tai paikkakuntia tai nimikirjaimia :)

Mulla ei ole koskaan ollut sun numeroa? Helsinki, tapanila. Ja nimeni on miksu :D

• n 20
        Mela22 kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan ollut sun numeroa? Helsinki, tapanila. Ja nimeni on miksu :D

Pieleen meni :(

• Mela22
        n 20 kirjoitti:

Voitko antaa jotain että otan suhun yhteyttä skypen rai jotain ;D

• Mela22
        n 20 kirjoitti:

Mikä meni pieleen kerro muru :3

• n 20
        Mela22 kirjoitti:

Mikä meni pieleen kerro muru :3

Noku sä et oo se :(

• Mela22
        n 20 kirjoitti:

Ehkä oon parempi ;)

• Mela22
        n 20 kirjoitti:

Anna mulle sun numero ja tällee et voidaa jutuskella yksityisemmkn eiks je ;3

• Mela22
        n 20 kirjoitti:

Mut voin korvaa hänet ? :3

• Korvaavainenko
        Mela22 kirjoitti:

Mut voin korvaa hänet ? :3

Eiks toi oo jo aika epätoivoista?

Ja kuinka tyhmä sä oikeasti olet? :D

• Mela22
        Korvaavainenko kirjoitti:

Eiks toi oo jo aika epätoivoista?

Ja kuinka tyhmä sä oikeasti olet? :D

;) kiinnostaa kun kilo paskaa :)

• Terttu 23

Elikkä siis olitsä Lahest vai mist päin Suomee? Sul niinku on sporttinen figuuri, onks siin myös lihaksii?

Elikkä mä siis oon lihaksikas figuuri, 180 cm pituisella varrella varustettu amatsooni Keravalta. Mun kapula on vaan n. 11 cm (iPhone 4).
      Yritin soittaa sulle, mut sun numero oli varattu ja sähköpostikin tuli bumerangina takaisin!?

Elikkä sä siis kuullostat todellakin jokaisen naisen märältä unelmalta, koska tavataan (vai osaatko jo lukea)?

• Mela 22

Hahah :D olen helsingistä :p ja on vähä lihaksii.. Todella on surkastunu vähäsen kun en ole vuoteen käynyt salilla ja syonyt kunnolla :p ja jos haluaa tavoittaa niin skypen kanssa tai numerolla :p heittäkää viestiä niin jos olette tosissaan niin ollaan yhteydessä ;)

• Mela22

Siis wtf mikä toi kapulajuttu on? Ootko jätkä?? En ole homo tak mitää xD sori.. I dont do that shit :p

• Terttu 23
        Mela22 kirjoitti:

Siis wtf mikä toi kapulajuttu on? Ootko jätkä?? En ole homo tak mitää xD sori.. I dont do that shit :p

Kapula on niinku kännykkä, jos et sitä tienny. ;p

• Mela22
        Terttu 23 kirjoitti:

Kapula on niinku kännykkä, jos et sitä tienny. ;p

Tarkotin kyllä munaa mutta siitä on eri nimejä :p esim. Kapula, mela, dikki, muna, ratsuri jne :p tiedät kumminkin mitä meinasin :p en kummiskaa huijaa tosta pituudesta...

• Terttu 23
        Mela22 kirjoitti:

Tarkotin kyllä munaa mutta siitä on eri nimejä :p esim. Kapula, mela, dikki, muna, ratsuri jne :p tiedät kumminkin mitä meinasin :p en kummiskaa huijaa tosta pituudesta...

Ylettääköhän sun kaikkien inkkareiden melat veteen asti (kanootistasi)? ;p

• Mela22
        Terttu 23 kirjoitti:

Ylettääköhän sun kaikkien inkkareiden melat veteen asti (kanootistasi)? ;p

Ok.. Jos haluut vaa dissaa nii mee muualle :p mä etin nais seuraa ja tällee jätä mut rauhaa :D

• Terttu 23
        Mela22 kirjoitti:

Ok.. Jos haluut vaa dissaa nii mee muualle :p mä etin nais seuraa ja tällee jätä mut rauhaa :D

Juu, eiköhän muutkin naiset jätä sut rauhaan, joten ole huoleti... :D

• Mela22
        Terttu 23 kirjoitti:

Juu, eiköhän muutkin naiset jätä sut rauhaan, joten ole huoleti... :D

Lol :D take care :p

• haluan seksiä 50 naisen kanssa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      55
      3045
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2871
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2659
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      346
      1737
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      937
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      799
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      792
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      790
    Aihe