Haiseeko rotanmyrkky?

kipale

Äsken ulkoilulla koira löysi heinien seasta ..jotakin. Näytti hieman muussaantuneelta makkaran palalta. Otin sen sitten äkkiä käteeni sieltä, ettei koira vaan syö sitä. En ollut ihan varma onko makkaraa vai mitä, joten haistoin sitä. Haju oli tosi vahva ja paha, vähän ehkä kemikaalimainen, ja myrkky siitä mieleen tuli. Voiko olla rotanmyrkkyä, haiseeko se?

7

3175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+3

Soittele vaikka eläinlääkäriasemalle ja kysele sieltä, sieltä osataan neuvoa. Tai vie vaikka se klöntti tutkittavaksi. Jos se on myrkkyä, klinikka osaa varottaa muita.

• kikiogpdkvg45fdo

Jonku spurkun jööti se oli! Jonku kemikaali Alin!

• Amores perros
        kikiogpdkvg45fdo kirjoitti:

Jonku spurkun jööti se oli! Jonku kemikaali Alin!

Jos veisit osan klöntistä suoraan kyttikselle?

• kipale
        Amores perros kirjoitti:

Jos veisit osan klöntistä suoraan kyttikselle?

Ehdin melkein heti löydettyä heittää sen viereiseen roskiin ulkona.. Täytyy katsoo tuleeko niitä eteen enemmänkin tuolla.

• Amores perros
        kipale kirjoitti:

Ehdin melkein heti löydettyä heittää sen viereiseen roskiin ulkona.. Täytyy katsoo tuleeko niitä eteen enemmänkin tuolla.

Varovaisuutta, kipale!
        Jos kökköjä löytyy enemmänkin, ota yhteyttä paikalliseen jooseppilaan ja tutkituta mitä on. Saavat muutakin hommaa kuin kytätä viritettyjä mopoja... (Todella ontuvaa muka- sarkasmia...) Varoita muita koiranomistajia vaikka ilmaisjakelu-paikallislehdissä.

• no huh huh taas
        Amores perros kirjoitti:

Varovaisuutta, kipale!
        Jos kökköjä löytyy enemmänkin, ota yhteyttä paikalliseen jooseppilaan ja tutkituta mitä on. Saavat muutakin hommaa kuin kytätä viritettyjä mopoja... (Todella ontuvaa muka- sarkasmia...) Varoita muita koiranomistajia vaikka ilmaisjakelu-paikallislehdissä.

Just. sitten varoita muita koirahörhöjä veispookissa, varmaan joku tietää jonkun joka ehkä on joskus sanonut jotain koiravastaista. Menkää joukolla sen ihmisen oven taakse häiriköimään, ainakin isot koirat mukaan.

Näitä tapauksia, missä poliisi tosiaan on työllistynyt, koska on joutunut tarjoamaan suojelua jollekin onnettomalle maahanmuuttajamummolle, on ollut useita viime aikoina.

Jotain rotia siihen vainoharhaisuuteenkin! Ette edes tiedä miltä rotanmyrkky näyttää?

• Amores perros
        no huh huh taas kirjoitti:

Just. sitten varoita muita koirahörhöjä veispookissa, varmaan joku tietää jonkun joka ehkä on joskus sanonut jotain koiravastaista. Menkää joukolla sen ihmisen oven taakse häiriköimään, ainakin isot koirat mukaan.

Näitä tapauksia, missä poliisi tosiaan on työllistynyt, koska on joutunut tarjoamaan suojelua jollekin onnettomalle maahanmuuttajamummolle, on ollut useita viime aikoina.

Jotain rotia siihen vainoharhaisuuteenkin! Ette edes tiedä miltä rotanmyrkky näyttää?

En ole väittänytkään tietäväni. :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2201
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1440
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1406
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1255
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      21
      968
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      174
      872
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      806
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      752
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      746
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      675
    Aihe