Hei, hankinnassa yhden hengen talouteen pöytämallinen astian pesukone .kertokaapa kokemuksia, voiko laittaa esim kaapin sisään jossa liitännät valmiina, en haluaisi että vie tilaa pöydältä.Ovatko hiljaisia?:Ainakin Bosch, electrolux ja candy merkeillä...onko riittävä...
kokemuksia pöytämallisista astianpesukoneista?
5
1812
Vastaukset
- Masi Nisti
voipi kaapinkin sisään laittaa. älä kuitenkaan osta muovialtaallista, ei toimi pitkään.
candy muistaakseni on muovikone.
electrolux on pelannut firman kahvihuoneessa jo 4 vuotta. - Jjjjjjjjuuuuuu
Ei kannata hankkia tuommoista. Osta vaikka 45-senttinen tiskari, siihen mahtuuki jottai.
- Masi Nisti
45-senttinen on turhan iso yhden hengen talouteen. Pöytämalliset ovat yleensä nopeampiakin, pöytämallin elektrolux pesee 2-3 koneellista samassa ajassa kun
täysikokoinen yhden. - antitiskaaja
Itse olen harkinnut myös pöytämallisen astianpesukoneen ostamista. Olisi aika näppärä tiskialtaan kaapissa! Vielä ei ole tullut kenelläkään tuttavalla vastaan, joten olisi kiva kuulla ovatko nämä pelkkiä leikkikaluja vai hyödyllisiä.
- Tiskari
Minulla on Candy CDCF 6 pöytätiskari ja kyllä tällä koneella astiat on puhtaaksi tullut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815