Pomon kanssa…

Piia..

Harjoitteluni paikallisessa atk-alan yrityksessä oli lopuillaan. Jäljellä oli vain muutama päivä, ja olin ollut kaikki kolme kuukautta kuin herran kukkarossa. Ilmapiiri yrityksessä oli aivan mahtava ja minun onnekseni suurin osa työkavereistani oli miehiä, pomoni mukaan lukien. Olin katsellut erityisesti pomoani alusta asti sillä silmällä, mutta en uskaltanut tehdä minkäänlaista aloitusta suuntaan enkä toiseen. Syynä ei suinkaan ollut ujouteni, vaan pikemminkin siveellisyyssäännöt työpaikalla. En ollut ennenkään sortunut vikittely-yrityksiin harjoittelijana, enkä tavallisena duunarinakaan. Pomoni oli ihan hyvännäköinen, urheilijatyyppi. Olin ollut hänen kanssaan ennenkin yhteistyössä, sillä pyörimme samoissa harrastuspiireissä. Olin hautautunut ajatusteni kanssa työpäätteeni taakse, kun sain kutsun pomoni huoneeseen. Kenties hänellä oli jo arvostelut tehtynä, tai jotain muuta palautetta annettavana. Ajattelin kävellessäni pitkän käytävän toiseen päähän. Kurkistin raollaan olevasta ovesta sisään ja luikahdin nopeasti sisälle Jarin nyökättyä minulle. Hän hätisti muut huoneestaan ja pyysi istumaan. Oven kalahdettua kiinni istuin alas ja pidin käsistäni kiinni etten olisi alkanut rummuttaa hermostuneena käsinojia. Tein aina niin kun olin stressaantunut tai jännittynyt jostakin. Jari nojautui taaksepäin ja katseli vuorotellen käsissään olevia papereita ja minua. Hymyilin hiukan vaivaantuneesti hiljaisuuden jatkuessa pitkään. Hypistelin korvissani killuvia isoja kultarenkaita ja seurasin silmä tarkkana Jarin jokaista liikettä ja ilmettä. Yhtäkkiä Jari heitti paperit pöydälle ja nousi ylös tuoliltaan. Hän tuli pöydän toiselle puolelle ja istahti siihen viereeni. C&K:n Craven tuoksu tulvahti sieraimiini ja tahtomattani vedin henkeä syvään. Hän kysyi miten olin viihtynyt heidän joukossaan ja sanoin olevani ihan tyytyväinen tähän kolmeen kuukauteen. Ja että toivoin sen olevan molemminpuolista. Jari myönsi olevansa itsekin tyytyväinen työpanokseeni, joskin hän sanoi että olisin voinut olla rohkeampi tietyissä asioissa. Kysyin hämmentyneenä mitä Jari tarkoitti, ja hätkähdin hänen tarttuessaan käteeni. Hän silitti kättäni ja hieroi sormiani hellästi. Tunsin poskieni helottavan punaisina tästä huomiosta. En ollut odottanut pomoni käyttäytyvän tällä tavalla minun kanssani. Jari oli jokaista työntekijäänsä kohtaan samanlainen, en ollut saanut erikoishuomiota missään vaiheessa. En siis ymmärtänyt missä asiassa minun olisi pitänyt olla rohkeampi, tai ehkä ymmärsin, mutta en halunnut uskoa sitä. Jari veti minut ylös tuolilta ja istutti minut paikalleen pöydällä. Hän liikutti käsiään käsivarsillani ja nuolaisi huuliaan nälkäisesti. Tahtomattani hengitykseni muuttui raskaammaksi yksinkertaisen hyväilyn tuottamasta mielihyvästä. Jarin urheilijan vartalo painui pehmeitä muotojani vasten ja hän painoi kosteat huulensa omilleni. Onneksi olin istuallani, sillä jalkani olisivat varmasti pettäneet. Jari oli itsevarma ja määrätietoinen, ja vei päättäväisesti asioita eteenpäin. Hänen kätensä liukuivat pyöreää vatsaani pitkin täyteläisille rinnoilleni, nännini kovettuivat välittömästi Jarin kosketuksesta. Hän huokaisi tuntiessaan terhakat nännit sormiensa välissä ja nyppi niitä hellästi saaden ne entistä kovemmaksi. Nännit näkyivät paitani läpi somina kohoumina, ja Jari näykkäisi molempia hellästi kankaan läpi. Molempien näykkäisyjen kohdalla värähdin ja purin huultani kylmien väreiden mennessä läpi selkärankani. Jari liu’utti nyt kätensä paitani alle, tavoittaen lohenpunaiset satiiniliivini, jotka hän sai auki yhdellä käden liikkeellä. Paitani ja liivini lensivät yhtä aikaa Jarin tuolille ja mies tarttui pyöreisiin rintoihini hyväillen niitä välillä rajummin ja hellemmin. Ahnaat huulet imaisivat kumpaakin nänniä vuorotellen ja vikkelä kieli pyöri niiden ympärillä imaisujen välillä. Annoin Jarin jatkaa kielityötään rinnoillani, mutta sain päähäni työntää hänet tuolille istumaan. Polvistuin hänen jalkojensa väliin lattialle ja avasin hänen puvunhousujensa vyön hitaasti. Siirryin nappiin ja vetoketjuun ja avasin ne helposti ja tottuneesti. Hieroin Jarin puolikovaa kankea housujen läpi ja nuolaisin huuliani pirullisen hymyn saattelemana. Jari nosti hiukan takamustaan kun vedin hänen housujaan alemmas, valkoiset bokserit tulivat alas samalla liikkeellä. Jarin kalu ponnahti hiukan päästyään housujen kuristavasta otteesta. Kohotin tyytyväisenä kulmiani nähdessäni ajellut pallukat ja nuolaisin pitkän ja hitaan nuolaisun pallojen välistä. Suutelin kumpaakin palloa vuorotellen ja liu’utin sitten kieltäni kohti kalun kärkeä. Jari ynähti tavoittaessani esinahan nypykän. Kutitin nypykkää nopealla kielen liikkeellä ja näykin hellästi kalun päätä. Jarin kanki oli nyt jo kovana, ja upotin kalun syvälle suuhuni. Liikutin kankea suussani ja hieroin sitä samalla toisella kädelläni. Jarin kädet tavoittelivat rintojani ja kovettuneita nännejäni. Jarin huoneessa oli nahkasohva jonne hän käski minun siirtyä. Istahdin sohvalle ja odotin Jaria. Jari tarkisti että hänen toimistonsa ovi oli lukossa, ja tuli sitten viereeni. Hän laski minut makuulle ja avasi mustat farkkuni vetäen ne saman tien alas. Hän huokaisi uudestaan nähdessään lohenpunaiset stringini, hänen kätensä hyväilivät kumpuani ja hivuttautuivat kankaan vierestä paljaalle iholleni. Kaunis posliinini teki häneen vaikutuksen ja pian tunsin Jarin kuuman hengitykseni kostealla pillullani. Voihkaisin kielen koskettaessa pientä klittaani. Jarille ei tehnyt vaikeaa löytää herkät paikkani, hän leikki sormillaan vaossani, työnsi sormiaan sisälleni ja lupsutti pilluani ahnaasti. Tiesin maistuvani hyvältä, ja ennen kuin ehdin kysyä mitään, Jari jo huohotti miten ihanalta maistun. Kävin tässä vaiheessa todella kuumana, pilluni huuti kanssani kilpaa kankea sisään. Lopulta Jarikaan ei jaksanut enää odottaa vaan työntyi yhdellä työnnöllä syvälle sisääni aloittaen rajun nytkytyksen. Jarin kanki tuntui täyttävän tiukan pilluni joka sopukan. Upotin kynteni Jarin selkään yllyttäen häntä nussimaan kovempaa. Kiimainen litinä kiihotti Jaria kunnon raviin ja aloin tuntea kuuman aallon lyövän lävitseni salaman kaltaisena. Samalla hetkellä kun tunsin tulevani, Jari tukahdutti huutoni suutelemalla kiihkeästi. Jarin kalu alkoi sykkiä voimakkaasti ja hän purkautui rajusti sisääni. Hengitimme kiivaasti samassa tahdissa hikipisaroiden valuessa ihollamme. Jari irrottautui hitaasti minusta ja tunsin miten valkoinen lämmin neste valui pillustani reisilleni ja mustalle nahkasohvalle. Jari istui sohvan toisessa päässä huohottaen vieläkin kiivaasti. Hän katsoi minua ja hymyili leveästi ja sanoi sitten että eiköhän tällaista voisi ottaa toistekin… Nyökkäsin posket punaisina ja nousin keräämään vaatteet. Pukeuduimme kaikessa hiljaisuudessa ja saatuani puuhastelun seurauksena sekaisin menneet hiukseni sidotuksi ponnarille, oli joku jo koputtamassa oven takana. Jari pyyhkäisi hiuksiaan nopeasti ja avasi oven. Pyyhkäisin sohvalla olevaa spermaläikkää nopeasti taskussani olleella nenäliinalla ja heitin sen vaivihkaa roskiin. Jari vilkaisi minua silmää iskien kun kävelin ovelle. Hymyilin leveästi takaisin ja luikahdin ovesta ulos yhtä nopeasti kuin olin sinne tullutkin…

4

13397

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kappalejakoa alla

      Harjoitteluni paikallisessa atk-alan yrityksessä oli lopuillaan. Jäljellä oli vain muutama päivä, ja olin ollut kaikki kolme kuukautta kuin herran kukkarossa. Ilmapiiri yrityksessä oli aivan mahtava ja minun onnekseni suurin osa työkavereistani oli miehiä, pomoni mukaan lukien.

      Olin katsellut erityisesti pomoani alusta asti sillä silmällä, mutta en uskaltanut tehdä minkäänlaista aloitusta suuntaan enkä toiseen. Syynä ei suinkaan ollut ujouteni, vaan pikemminkin siveellisyyssäännöt työpaikalla.
      En ollut ennenkään sortunut vikittely-yrityksiin harjoittelijana, enkä tavallisena duunarinakaan. Pomoni oli ihan hyvännäköinen, urheilijatyyppi. Olin ollut hänen kanssaan ennenkin yhteistyössä, sillä pyörimme samoissa harrastuspiireissä. Olin hautautunut ajatusteni kanssa työpäätteeni taakse, kun sain kutsun pomoni huoneeseen.

      Kenties hänellä oli jo arvostelut tehtynä, tai jotain muuta palautetta annettavana. Ajattelin kävellessäni pitkän käytävän toiseen päähän. Kurkistin raollaan olevasta ovesta sisään ja luikahdin nopeasti sisälle Jarin nyökättyä minulle. Hän hätisti muut huoneestaan ja pyysi istumaan. Oven kalahdettua kiinni istuin alas ja pidin käsistäni kiinni etten olisi alkanut rummuttaa hermostuneena käsinojia. Tein aina niin kun olin stressaantunut tai jännittynyt jostakin.

      Jari nojautui taaksepäin ja katseli vuorotellen käsissään olevia papereita ja minua. Hymyilin hiukan vaivaantuneesti hiljaisuuden jatkuessa pitkään. Hypistelin korvissani killuvia isoja kultarenkaita ja seurasin silmä tarkkana Jarin jokaista liikettä ja ilmettä. Yhtäkkiä Jari heitti paperit pöydälle ja nousi ylös tuoliltaan. Hän tuli pöydän toiselle puolelle ja istahti siihen viereeni.
      C&K:n Craven tuoksu tulvahti sieraimiini ja tahtomattani vedin henkeä syvään. Hän kysyi miten olin viihtynyt heidän joukossaan ja sanoin olevani ihan tyytyväinen tähän kolmeen kuukauteen. Ja että toivoin sen olevan molemminpuolista. Jari myönsi olevansa itsekin tyytyväinen työpanokseeni, joskin hän sanoi että olisin voinut olla rohkeampi tietyissä asioissa.

      Kysyin hämmentyneenä mitä Jari tarkoitti, ja hätkähdin hänen tarttuessaan käteeni. Hän silitti kättäni ja hieroi sormiani hellästi. Tunsin poskieni helottavan punaisina tästä huomiosta. En ollut odottanut pomoni käyttäytyvän tällä tavalla minun kanssani. Jari oli jokaista työntekijäänsä kohtaan samanlainen, en ollut saanut erikoishuomiota missään vaiheessa. En siis ymmärtänyt missä asiassa minun olisi pitänyt olla rohkeampi, tai ehkä ymmärsin, mutta en halunnut uskoa sitä.

      Jari veti minut ylös tuolilta ja istutti minut paikalleen pöydällä. Hän liikutti käsiään käsivarsillani ja nuolaisi huuliaan nälkäisesti. Tahtomattani hengitykseni muuttui raskaammaksi yksinkertaisen hyväilyn tuottamasta mielihyvästä. Jarin urheilijan vartalo painui pehmeitä muotojani vasten ja hän painoi kosteat huulensa omilleni. Onneksi olin istuallani, sillä jalkani olisivat varmasti pettäneet.
      Jari oli itsevarma ja määrätietoinen, ja vei päättäväisesti asioita eteenpäin. Hänen kätensä liukuivat pyöreää vatsaani pitkin täyteläisille rinnoilleni, nännini kovettuivat välittömästi Jarin kosketuksesta.
      Hän huokaisi tuntiessaan terhakat nännit sormiensa välissä ja nyppi niitä hellästi saaden ne entistä kovemmaksi. Nännit näkyivät paitani läpi somina kohoumina, ja Jari näykkäisi molempia hellästi kankaan läpi. Molempien näykkäisyjen kohdalla värähdin ja purin huultani kylmien väreiden mennessä läpi selkärankani. Jari liu’utti nyt kätensä paitani alle, tavoittaen lohenpunaiset satiiniliivini, jotka hän sai auki yhdellä käden liikkeellä. Paitani ja liivini lensivät yhtä aikaa Jarin tuolille ja mies tarttui pyöreisiin rintoihini hyväillen niitä välillä rajummin ja hellemmin.
      Ahnaat huulet imaisivat kumpaakin nänniä vuorotellen ja vikkelä kieli pyöri niiden ympärillä imaisujen välillä. Annoin Jarin jatkaa kielityötään rinnoillani, mutta sain päähäni työntää hänet tuolille istumaan. Polvistuin hänen jalkojensa väliin lattialle ja avasin hänen puvunhousujensa vyön hitaasti. Siirryin nappiin ja vetoketjuun ja avasin ne helposti ja tottuneesti.
      Hieroin Jarin puolikovaa kankea housujen läpi ja nuolaisin huuliani pirullisen hymyn saattelemana. Jari nosti hiukan takamustaan kun vedin hänen housujaan alemmas, valkoiset bokserit tulivat alas samalla liikkeellä. Jarin kalu ponnahti hiukan päästyään housujen kuristavasta otteesta. Kohotin tyytyväisenä kulmiani nähdessäni ajellut pallukat ja nuolaisin pitkän ja hitaan nuolaisun pallojen välistä. Suutelin kumpaakin palloa vuorotellen ja liu’utin sitten kieltäni kohti kalun kärkeä. Jari ynähti tavoittaessani esinahan nypykän. Kutitin nypykkää nopealla kielen liikkeellä ja näykin hellästi kalun päätä.

      Jarin kanki oli nyt jo kovana, ja upotin kalun syvälle suuhuni. Liikutin kankea suussani ja hieroin sitä samalla toisella kädelläni. Jarin kädet tavoittelivat rintojani ja kovettuneita nännejäni. Jarin huoneessa oli nahkasohva jonne hän käski minun siirtyä.
      Istahdin sohvalle ja odotin Jaria. Jari tarkisti että hänen toimistonsa ovi oli lukossa, ja tuli sitten viereeni. Hän laski minut makuulle ja avasi mustat farkkuni vetäen ne saman tien alas. Hän huokaisi uudestaan nähdessään lohenpunaiset stringini, hänen kätensä hyväilivät kumpuani ja hivuttautuivat kankaan vierestä paljaalle iholleni. Kaunis posliinini teki häneen vaikutuksen ja pian tunsin Jarin kuuman hengitykseni kostealla pillullani.
      Voihkaisin kielen koskettaessa pientä klittaani. Jarille ei tehnyt vaikeaa löytää herkät paikkani, hän leikki sormillaan vaossani, työnsi sormiaan sisälleni ja lupsutti pilluani ahnaasti. Tiesin maistuvani hyvältä, ja ennen kuin ehdin kysyä mitään, Jari jo huohotti miten ihanalta maistun. Kävin tässä vaiheessa todella kuumana, pilluni huuti kanssani kilpaa kankea sisään.

      Lopulta Jarikaan ei jaksanut enää odottaa vaan työntyi yhdellä työnnöllä syvälle sisääni aloittaen rajun nytkytyksen. Jarin kanki tuntui täyttävän tiukan pilluni joka sopukan. Upotin kynteni Jarin selkään yllyttäen häntä nussimaan kovempaa. Kiimainen litinä kiihotti Jaria kunnon raviin ja aloin tuntea kuuman aallon lyövän lävitseni salaman kaltaisena. Samalla hetkellä kun tunsin tulevani, Jari tukahdutti huutoni suutelemalla kiihkeästi.

      Jarin kalu alkoi sykkiä voimakkaasti ja hän purkautui rajusti sisääni. Hengitimme kiivaasti samassa tahdissa hikipisaroiden valuessa ihollamme. Jari irrottautui hitaasti minusta ja tunsin miten valkoinen lämmin neste valui pillustani reisilleni ja mustalle nahkasohvalle. Jari istui sohvan toisessa päässä huohottaen vieläkin kiivaasti. Hän katsoi minua ja hymyili leveästi ja sanoi sitten että eiköhän tällaista voisi ottaa toistekin… Nyökkäsin posket punaisina ja nousin keräämään vaatteet.

      Pukeuduimme kaikessa hiljaisuudessa ja saatuani puuhastelun seurauksena sekaisin menneet hiukseni sidotuksi ponnarille, oli joku jo koputtamassa oven takana. Jari pyyhkäisi hiuksiaan nopeasti ja avasi oven. Pyyhkäisin sohvalla olevaa spermaläikkää nopeasti taskussani olleella nenäliinalla ja heitin sen vaivihkaa roskiin. Jari vilkaisi minua silmää iskien kun kävelin ovelle. Hymyilin leveästi takaisin ja luikahdin ovesta ulos yhtä nopeasti kuin olin sinne tullutkin…

      • Aagrh

        Ei pirukaan jaksa tollasta pötköä jaksa lukea!
        Hyväkunetsentäänkaikkiasanojakirjoittanutyhteensyssyyn.Eikö koulussa enää opeteta äidinkieltä?


    • class1

      Harjoitteluni paikallisessa atk-alan yrityksessä oli lopuillaan. Jäljellä oli vain muutama päivä, ja olin ollut kaikki kolme kuukautta kuin herran kukkarossa.
      Ilmapiiri yrityksessä oli aivan mahtava ja minun onnekseni suurin osa työkavereistani oli miehiä, pomoni mukaan lukien.
      Olin katsellut erityisesti pomoani alusta asti sillä silmällä, mutta en uskaltanut tehdä minkäänlaista aloitusta suuntaan enkä toiseen.

      Syynä ei suinkaan ollut ujouteni, vaan pikemminkin siveellisyyssäännöt työpaikalla. En ollut ennenkään sortunut vikittely-yrityksiin harjoittelijana, enkä tavallisena duunarinakaan. Pomoni oli ihan hyvännäköinen, urheilijatyyppi.

      Olin ollut hänen kanssaan ennenkin yhteistyössä, sillä pyörimme samoissa harrastuspiireissä. Olin hautautunut ajatusteni kanssa työpäätteeni taakse, kun sain kutsun pomoni huoneeseen. Kenties hänellä oli jo arvostelut tehtynä, tai jotain muuta palautetta annettavana.

      Ajattelin kävellessäni pitkän käytävän toiseen päähän. Kurkistin raollaan olevasta ovesta sisään ja luikahdin nopeasti sisälle Jarin nyökättyä minulle. Hän hätisti muut huoneestaan ja pyysi istumaan. Oven kalahdettua kiinni istuin alas ja pidin käsistäni kiinni etten olisi alkanut rummuttaa hermostuneena käsinojia.
      Tein aina niin kun olin stressaantunut tai jännittynyt jostakin. Jari nojautui taaksepäin ja katseli vuorotellen käsissään olevia papereita ja minua.
      Hymyilin hiukan vaivaantuneesti hiljaisuuden jatkuessa pitkään. Hypistelin korvissani killuvia isoja kultarenkaita ja seurasin silmä tarkkana Jarin jokaista liikettä ja ilmettä.

      Yhtäkkiä Jari heitti paperit pöydälle ja nousi ylös tuoliltaan. Hän tuli pöydän toiselle puolelle ja istahti siihen viereeni.
      C&K:n Craven tuoksu tulvahti sieraimiini ja tahtomattani vedin henkeä syvään. Hän kysyi miten olin viihtynyt heidän joukossaan ja sanoin olevani ihan tyytyväinen tähän kolmeen kuukauteen. Ja että toivoin sen olevan molemminpuolista.

      Jari myönsi olevansa itsekin tyytyväinen työpanokseeni, joskin hän sanoi että olisin voinut olla rohkeampi tietyissä asioissa.

      Kysyin hämmentyneenä mitä Jari tarkoitti, ja hätkähdin hänen tarttuessaan käteeni. Hän silitti kättäni ja hieroi sormiani hellästi. Tunsin poskieni helottavan punaisina tästä huomiosta. En ollut odottanut pomoni käyttäytyvän tällä tavalla minun kanssani. Jari oli jokaista työntekijäänsä kohtaan samanlainen, en ollut saanut erikoishuomiota missään vaiheessa. En siis ymmärtänyt missä asiassa minun olisi pitänyt olla rohkeampi, tai ehkä ymmärsin, mutta en halunnut uskoa sitä.

      Jari veti minut ylös tuolilta ja istutti minut paikalleen pöydällä. Hän liikutti käsiään käsivarsillani ja nuolaisi huuliaan nälkäisesti. Tahtomattani hengitykseni muuttui raskaammaksi yksinkertaisen hyväilyn tuottamasta mielihyvästä.

      Jarin urheilijan vartalo painui pehmeitä muotojani vasten ja hän painoi kosteat huulensa omilleni. Onneksi olin istuallani, sillä jalkani olisivat varmasti pettäneet. Jari oli itsevarma ja määrätietoinen, ja vei päättäväisesti asioita eteenpäin. Hänen kätensä liukuivat pyöreää vatsaani pitkin täyteläisille rinnoilleni, nännini kovettuivat välittömästi Jarin kosketuksesta.
      Hän huokaisi tuntiessaan terhakat nännit sormiensa välissä ja nyppi niitä hellästi saaden ne entistä kovemmaksi. Nännit näkyivät paitani läpi somina kohoumina, ja Jari näykkäisi molempia hellästi kankaan läpi. Molempien näykkäisyjen kohdalla värähdin ja purin huultani kylmien väreiden mennessä läpi selkärankani.

      Jari liu’utti nyt kätensä paitani alle, tavoittaen lohenpunaiset satiiniliivini, jotka hän sai auki yhdellä käden liikkeellä. Paitani ja liivini lensivät yhtä aikaa Jarin tuolille ja mies tarttui pyöreisiin rintoihini hyväillen niitä välillä rajummin ja hellemmin. Ahnaat huulet imaisivat kumpaakin nänniä vuorotellen ja vikkelä kieli pyöri niiden ympärillä imaisujen välillä.
      Annoin Jarin jatkaa kielityötään rinnoillani, mutta sain päähäni työntää hänet tuolille istumaan. Polvistuin hänen jalkojensa väliin lattialle ja avasin hänen puvunhousujensa vyön hitaasti. Siirryin nappiin ja vetoketjuun ja avasin ne helposti ja tottuneesti. Hieroin Jarin puolikovaa kankea housujen läpi ja nuolaisin huuliani pirullisen hymyn saattelemana.

      Jari nosti hiukan takamustaan kun vedin hänen housujaan alemmas, valkoiset bokserit tulivat alas samalla liikkeellä. Jarin kalu ponnahti hiukan päästyään housujen kuristavasta otteesta.

      Kohotin tyytyväisenä kulmiani nähdessäni ajellut pallukat ja nuolaisin pitkän ja hitaan nuolaisun pallojen välistä. Suutelin kumpaakin palloa vuorotellen ja liu’utin sitten kieltäni kohti kalun kärkeä. Jari ynähti tavoittaessani esinahan nypykän. Kutitin nypykkää nopealla kielen liikkeellä ja näykin hellästi kalun päätä. Jarin kanki oli nyt jo kovana, ja upotin kalun syvälle suuhuni. Liikutin kankea suussani ja hieroin sitä samalla toisella kädelläni.
      Jarin kädet tavoittelivat rintojani ja kovettuneita nännejäni. Jarin huoneessa oli nahkasohva jonne hän käski minun siirtyä.

      Istahdin sohvalle ja odotin Jaria. Jari tarkisti että hänen toimistonsa ovi oli lukossa, ja tuli sitten viereeni. Hän laski minut makuulle ja avasi mustat farkkuni vetäen ne saman tien alas. Hän huokaisi uudestaan nähdessään lohenpunaiset stringini, hänen kätensä hyväilivät kumpuani ja hivuttautuivat kankaan vierestä paljaalle iholleni. Kaunis posliinini teki häneen vaikutuksen ja pian tunsin Jarin kuuman hengitykseni kostealla pillullani. Voihkaisin kielen koskettaessa pientä klittaani.

      Jarille ei tehnyt vaikeaa löytää herkät paikkani, hän leikki sormillaan vaossani, työnsi sormiaan sisälleni ja lupsutti pilluani ahnaasti. Tiesin maistuvani hyvältä, ja ennen kuin ehdin kysyä mitään, Jari jo huohotti miten ihanalta maistun. Kävin tässä vaiheessa todella kuumana, pilluni huuti kanssani kilpaa kankea sisään. Lopulta Jarikaan ei jaksanut enää odottaa vaan työntyi yhdellä työnnöllä syvälle sisääni aloittaen rajun nytkytyksen.
      Jarin kanki tuntui täyttävän tiukan pilluni joka sopukan. Upotin kynteni Jarin selkään yllyttäen häntä nussimaan kovempaa. Kiimainen litinä kiihotti Jaria kunnon raviin ja aloin tuntea kuuman aallon lyövän lävitseni salaman kaltaisena. Samalla hetkellä kun tunsin tulevani, Jari tukahdutti huutoni suutelemalla kiihkeästi. Jarin kalu alkoi sykkiä voimakkaasti ja hän purkautui rajusti sisääni.

      Hengitimme kiivaasti samassa tahdissa hikipisaroiden valuessa ihollamme. Jari irrottautui hitaasti minusta ja tunsin miten valkoinen lämmin neste valui pillustani reisilleni ja mustalle nahkasohvalle.

      Jari istui sohvan toisessa päässä huohottaen vieläkin kiivaasti. Hän katsoi minua ja hymyili leveästi ja sanoi sitten että eiköhän tällaista voisi ottaa toistekin… Nyökkäsin posket punaisina ja nousin keräämään vaatteet. Pukeuduimme kaikessa hiljaisuudessa ja saatuani puuhastelun seurauksena sekaisin menneet hiukseni sidotuksi ponnarille, oli joku jo koputtamassa oven takana.

      Jari pyyhkäisi hiuksiaan nopeasti ja avasi oven. Pyyhkäisin sohvalla olevaa spermaläikkää nopeasti taskussani olleella nenäliinalla ja heitin sen vaivihkaa roskiin. Jari vilkaisi minua silmää iskien kun kävelin ovelle. Hymyilin leveästi takaisin ja luikahdin ovesta ulos yhtä nopeasti kuin olin sinne tullutkin…

      • henemana

        aivan uskomaton tarina...oli toisn aika pötkös mut ihan sama....sainpahan mällit lentään....:D:D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe