onko jollain tietoa yrityksestä eglobal central.onko firma luotettava ja tuleeko
veroja jälkikäteen.toimitus on kaiketi maksuton.
kun googlesta ottaa esim. nikon haun,niin tämänkin firman mainos tulee
aina esille.
nikon d5300
6
276
Vastaukset
- ???
Jos itse haen Googlella sanalla Nikon, niin minulla ei näy tuota firmaa ollenkaan tuloksissa eikä mainoksissa. Ei ole tuosta firmasta mitään tietoa eikä kokemuksia.
- Kalle Savosta
Hintataso kyseisessä verkkokaupassa on niin edullinen, että itse epäilen, että ainakin ALV:n joutuu maksamaan päälle. Toimituspisteitä on useampi Euroopassakin.
mulle tuli eglobalista 18-135 is usm canoniin kolmessa arkipäivässä koti ovelle,dhl toi.hinta oli 264 €.se oli kokonais hinta,verkkokauppa.com hinta 449€ toimitus aika on 2-3 viikkoo.canon eos 70d runko 487 € singapore,viikossa kotona,hinta on kokonais hinta.unohtakaa suomen putiikit,takuu on maailman laajuinen 2-3 vuottariippuen tuotteesta.
- kaanonisti
Ainakaan firma ei lupaa kameroille kuin 24kk takuun. Takuu ei ole valmistajan takuu, vaan kamera on palautettava eglobalille, ilmeisesti Hongkongiin tai Singaporeen.
- ser345
Suomesta ostetuissa Canoneissa on vain vuoden akuu.
- 3+2
Vuoden takuu on euroopanlaajuinen ja sama se on USA:ssa ja Kanadassa. Pitempi takuu tuskin on Canonin myöntämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522175
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3411403Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.941375- 1681281
- 681061
- 35968
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31929Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59920Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta27862Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46839